Gå til innhold

Beklager utblåsningen, men der gikk det åt skogen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

igjen, hu som jeg har hatt i tankene det siste halve året, har nettop skaffet seg kjæreste, men det ble ikke meg denne gangen heller.

Hva gjør jeg galt?

Har prøvd og flørte og gjort alt riktig.....

Anonymous poster hash: 986d7...23b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun syns visst ikke det du syns. :(

Anonymous poster hash: cf9ca...1d1
AnonymBruker
Skrevet

igjen, hu som jeg har hatt i tankene det siste halve året, har nettop skaffet seg kjæreste, men det ble ikke meg denne gangen heller. Hva gjør jeg galt? Har prøvd og flørte og gjort alt riktig..... Anonymous poster hash: 986d7...23b

Noen ganger er folk bare for forskjellige. Har du spurt henne hvorfor det ikke ble noe mer mellom dere? Kan jo hende hun har en litt annen oppfatning av situasjonen selv om hun likte deg?

Anonymous poster hash: badb7...eae

Skrevet

Var hun klar over hva du følte/føler for henne?

Og hva har du gjort på det halve året hvor hun har vært i tankene dine?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan fortelle deg en sann historie. Var en kar,som fra første øyeblikk så likte jeg han.og han flørtet men han var litt tulleflørtete med alle. Så jeg tok han aldri seriøst som en kjæreste kandidat.  

Noe har du tydeligvis ikke gjort riktig.

Anonymous poster hash: e40c4...b29
AnonymBruker
Skrevet

I guess she's not that into you..

Anonymous poster hash: f007f...a60
Skrevet

Hun er vel ikke interessert..

AnonymBruker
Skrevet

Har fått med meg såpass til og skjønne at hun ikke var interessert, men hva er det jeg gjør feil? Har flørtet uten og virke desp, skjønner selv at følelsene det kan igen styre, men allikevel...

AnonymBruker
Skrevet

Vel en ting du kanskje kan forbedre er å ikke skrive ting du er usikker på med daten eller datingen på KG.. Kan jo være daten er god på å kjenne igjen folk her inne selv om det blir pakket inn i andre scenarier. :)

AnonymBruker
Skrevet

Har fått med meg såpass til og skjønne at hun ikke var interessert, men hva er det jeg gjør feil? Har flørtet uten og virke desp, skjønner selv at følelsene det kan igen styre, men allikevel...

Hvis hun ikke er interessert, handler det ikke om at du har gjort noe feil, men at hun ikke er....ja, interessert.

Anonymous poster hash: 7151a...b48

• Liker 1
Skrevet

Vel en ting du kanskje kan forbedre er å ikke skrive ting du er usikker på med daten eller datingen på KG.. Kan jo være daten er god på å kjenne igjen folk her inne selv om det blir pakket inn i andre scenarier. :)

Tull. Hvis man ikke skal kunne lufte ting her på en slik måte som TS har gjort, kan man like gjerne legge ned KG. Her er det virkelig ingen som blir utlevert.

TS, det er ikke sikkert du har gjort noe feil. Av og til – faktisk ganske ofte – så klaffer det bare ikke. Ikke gi opp, det pleier å ordne seg for snille gutter også. Den alfahanngreia er oppskrytt.

AnonymBruker
Skrevet

Du har flørtet litt?? Er du sikker på at hun har oppfattet det som flørting?

Neste gang bør du gjøre noe mer aktivt - be hun ut på date/kaffe/tur/etc til å begynne med. Det holder ikke bare med litt fløring, du må vise tydelig at du liker henne og gjøre noe for å komme nærmere henne.

Anonymous poster hash: 47230...05c
Skrevet

Har ikke noe å si hva du gjør om hun ikke er interessert.

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd deg på telepati eller noe? Har du gjort noe fysisk for å få henne til å bli kjæresten? F.eks. invitert henne ut etc.

Anonymous poster hash: 99fe9...aa3
AnonymBruker
Skrevet

Du gjorde alt riktig? Fulgte du en oppskrift?

Kvinner er individer og det som noen syns er sjarmerende vil andre syns er utidig. Det er ikke en riktig måte å gjøre ting på.

Det er heller ikke slik at man blir forelsket i alle som oppfører seg på en bra måte eller som er sjarmerende.

Anonymous poster hash: 37890...a25
Gjest BethD
Skrevet

Er litt nysgjerrig på HVA du sier du har gjort..?

Hva har du sagt?

Gjort?
Hvordan er/var kontakten deres ?

Jeg likte engang en fyr, men han var flørtete med ALT og alle,og gjorde aldri noe konkret rettet mot meg,inviterte meg aldri ut eller noe sånt.

Ringte aldri for å si at han tenkte på meg osv....

Er ikke sikkert hun vet du likte henne på den måten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...