Gå til innhold

Hva synes dere om den nye coca cola life som kom i år?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hva synes dere om den nye volden ? Synes den smaker helt grei jeg :-) men ikke den største favoritten synes vanlig cola er bedre men synes ikke den er vond heller den nye.

Anonymous poster hash: b86ba...a8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Synes den var helt grei, men jeg Foretrekker pepsi max. Tror den grønne colaen skal være sunnere pga stevia og ikke bruk av aspartam.

Endret av himmeloghav
AnonymBruker
Skrevet

Elsket cola før og kunne drikke litervis!

Så mistet jeg helt smaken på cola, og har ikke drukket hverken cola eller annen brus på mange år nå...

Om jeg smaker det nå, smaker det helt forferdelig! Skjønner ikke at folk klarer å drikke brus, iallfall ikke cola ...

Drikker litt farris, men det er en rar smak syns jeg. Syns det smaker best med hjemmelaget farris.

Anonymous poster hash: 7b37f...282
AnonymBruker
Skrevet

Smaker helt ok, men jeg synes ikke det er like godt som vanlig Cola. Forskjellen i kalorier er jo heller ikke så veldig stor (cirka en tredjedel mindre?) at det betyr noe særlig for meg som ikke akkurat drikker Cola daglig uansett. Holder meg til den vanlige. Men sikkert fin for de som liker den og ikke er lysten på Cola Zero eller Cola Light.

Synes den var helt grei, men jeg Foretrekker pepsi max. Tror den grønne colaen skal være sunnere pga stevia og ikke bruk av aspartam.

Sunnere enn vanlig Cola, antagelig, men fortsatt to tredjedeler av sukkerinnholdet. Skal man først drikke Cola, og se det fra et rent helseperspektiv, er aspartam-alternativene best. Denne grønne, Life, er vel mest et slags kompromiss mellom smak og kalorier.

Anonymous poster hash: 6ec69...801
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...