AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #1 Del Skrevet 9. juli 2015 Lånefristen på boka fra biblioteket utgår i morgen, men jeg rekker ikke levere da. Hvis jeg leverer den ved åpningstid dagen etter isteden, vil det gå bra? Eller blir jeg belastet for sen innlevering? Anonymous poster hash: 88160...0d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 9. juli 2015 #2 Del Skrevet 9. juli 2015 Lånefristen på boka fra biblioteket utgår i morgen, men jeg rekker ikke levere da. Hvis jeg leverer den ved åpningstid dagen etter isteden, vil det gå bra? Eller blir jeg belastet for sen innlevering? Anonymous poster hash: 88160...0d4 Det kan jeg ikke tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #3 Del Skrevet 9. juli 2015 Vil nok gå bra ja, tror de venter et par dager før de sender purringAnonymous poster hash: 1bfc9...5f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 9. juli 2015 #4 Del Skrevet 9. juli 2015 På mitt bibliotek må man betale hvis man er en dag for sen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #5 Del Skrevet 9. juli 2015 På mitt bibliotek må man betale hvis man er en dag for sen... Sender de regningen etter deg i posten da eller? Det er vel ikke i Oslo? Anonymous poster hash: 88160...0d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #6 Del Skrevet 9. juli 2015 Problemet er at den luken man vanligvis kan levere bøker i etter stengetid, ikke fungerer. Så merker de egentlig forskjell på om jeg hadde levert den der sent fredag kveld, eller stukket innom med en gang de åpner på lørdag, før de rekker å oppdatere seg på hvem som ikke har levert?? Anonymous poster hash: 88160...0d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 9. juli 2015 #7 Del Skrevet 9. juli 2015 Sender de regningen etter deg i posten da eller? Det er vel ikke i Oslo? Anonymous poster hash: 88160...0d4 Nei, er ikke i Oslo. Man får brev i posten om at man er ilagt forsentleveringsgebyr, og så betaler man når man leverer eller neste gang man låner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 11. juli 2015 #8 Del Skrevet 11. juli 2015 Kan du ikke gå inn på nett og forlenge lånetiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #9 Del Skrevet 11. juli 2015 Kan du ikke gå inn på nett og forlenge lånetiden? Nei, det gikk ikke ettersom det er venteliste på den. Men jeg skyndet meg fra jobb i går og rakk det akkurat, de stengte kl. 16 Anonymous poster hash: 88160...0d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå