AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #1 Skrevet 9. juli 2015 Har kjøpt meg nye fjellsko, salomon, og de satt som de var lagd til meg da jeg kjøpte de. Første tur var helt grei. Andre tur begynner de å klemme oner de to midterste tærne etter ca 45 min. Samme skjer på tredje tur. Kun på høyrefoten. På venstrefoten er skoen kjempebehagelig. Og det enda venstrefoten min evdestørste foten og den foten som hovner lettest opp (etter en skade). Hvordan kan jeg gå til skoene så de slutter å klemme over tærne på høyrefoten?Anonymous poster hash: 5cec4...ede
melatonin Skrevet 10. juli 2015 #2 Skrevet 10. juli 2015 Har kjøpt meg nye fjellsko, salomon, og de satt som de var lagd til meg da jeg kjøpte de. Første tur var helt grei. Andre tur begynner de å klemme oner de to midterste tærne etter ca 45 min. Samme skjer på tredje tur. Kun på høyrefoten. På venstrefoten er skoen kjempebehagelig. Og det enda venstrefoten min evdestørste foten og den foten som hovner lettest opp (etter en skade). Hvordan kan jeg gå til skoene så de slutter å klemme over tærne på høyrefoten?Anonymous poster hash: 5cec4...ede Jeg brukte lang tid på å gå inn mine Alfa Walking Queen, den klemte veldig over leddet på stortåa forde læret var fortsatt stivt. Gikk mye med dem, satt mye på huk over på tærne faktisk Gikk en stund før de ble brukbare.
Gjest me2u Skrevet 10. juli 2015 #3 Skrevet 10. juli 2015 Vet iallefall at trikset med militærstøvler er å gå dem inn mens de er våte. Da skal de visstnok vide seg ut og forme seg perfekt etter foten. Worth a shot?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå