NeverMore Skrevet 9. juli 2015 #1 Skrevet 9. juli 2015 Lut lei folk som etter å ha fått med seg at jeg er singel kommer med denne :" å, men da må du signe opp på Tinder/Sukker/Match/Zoosk/Kyssmegiræva etc etc..Da treffer du sikkert noen!" Nei. Jeg VIL ikke melde meg inn, jeg er ikke på let og iallfall ikke på nett. Har det blitt sånn at man MÅ på nett for å finne noen man fader ikke vet om man vil ha? Jeg trives som singel, og er god nok for meg sjøl..vil jeg treffe noen klarer jeg det uten nettdating. Dagens fres... 6
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #2 Skrevet 9. juli 2015 Jeg ser ikke hvorfor du skal hisse deg sånn opp. Det er bare å si at du trives som singel eller ikke er interessert i nettdating, og påfølgende prøve å bytte tema eller kaste spørsmålet tilbake. Folk elsker å prate om seg selv, og dersom de også er på en nettdatingstjeneste er det jo bare å spørre om deres erfaringer helt til det passer seg å gå bort fra dette temaet. Anonymous poster hash: b3bf8...f45 1
NeverMore Skrevet 9. juli 2015 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2015 Hisser meg ikke opp, ei heller sier jeg det her høyt til folk Tenker mitt og smiler Pent ellers. Mulig jeg er vrang, synes vel bare det er blitt nærmest en "må-gjøre"- greie det her med nettdating. At man mister litt evnen til å møte folk utenom datingsider. Det sagt-min oppfatning av det er ikke den eneste rette, og det finnes tusen variabler.
Christiania_Oslo Skrevet 9. juli 2015 #4 Skrevet 9. juli 2015 Hehehe,kjenner til den. "Jamen,du kan jo bare opprette en årofil der og der" eller "skal vi dra på byen og se om vi finner noe mannfolk til deg?" Nei takk:) Er jo bare noe av det vi single må "slite"med ift folk i forhold. Hvorfor er du singel? Comeback: hvorfor er du i forhold? eller Nei si det, hvorfor tror du jeg er singel? Du som er singel har det så lett du kan gjøre hva du vil! Comeback: ingen tvang deg i forhold eller presse ut barn. Jeg tror jeg har fått alle slags spm ift min livssituasjon og helt ærlig,noen ganger er det veldig veldig slitsomt..vi som er single har en merkelapp på at vi er ensomme,har triste liv og har vi noen interesser eller hobbyer så er dette KUN for å få tiden til å gå siden stakkars oss ikke har man &barn. Og for all del: IKKE skaff deg husdyr som singel, da er det kun fordi det er en erstatning for at du ikke har barn.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #5 Skrevet 9. juli 2015 Det mener da for faen ikke at du MÅ. Det er et vennlig godt tips, akuratt som "har du vondt i hodet må man drikke vann". Hadde du virkelig så stort behov for å skrike ut på KG at du var blitt singel så du lagde denne tråden? Well congrats da....! Anonymous poster hash: fa5f5...813
NeverMore Skrevet 10. juli 2015 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2015 Det mener da for faen ikke at du MÅ. Det er et vennlig godt tips, akuratt som "har du vondt i hodet må man drikke vann". Hadde du virkelig så stort behov for å skrike ut på KG at du var blitt singel så du lagde denne tråden? Well congrats da....!Anonymous poster hash: fa5f5...813 Jo takk men hvorfor så sur? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå