K@tt Skrevet 9. juli 2015 #1 Skrevet 9. juli 2015 Dere som har pollenallergi med symptomer i øynene: Er det vanlig å ha hvitt/gjennomsiktig sekret i øyet? Legger seg oppå øyet og klistrer sammen øynene når man våkner? Bruker Livostin øyedråper og føler disse hjelper, men jeg klør fortsatt og hinnen over øynene blir tykkere og klør.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #2 Skrevet 9. juli 2015 Gå og snakk med fastlegen din.Anonymous poster hash: 10aac...8c8
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #3 Skrevet 9. juli 2015 Øyebetennelse Anonymous poster hash: 5e0bb...bb9
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #4 Skrevet 9. juli 2015 Dere som har pollenallergi med symptomer i øynene: Er det vanlig å ha hvitt/gjennomsiktig sekret i øyet? Legger seg oppå øyet og klistrer sammen øynene når man våkner? Bruker Livostin øyedråper og føler disse hjelper, men jeg klør fortsatt og hinnen over øynene blir tykkere og klør. Hør med legen din om du kan få prøve noen andre øyedråper. (Mine kløende øyne sluttet å være et proble da jeg byttet fra livostin til Zaditen.)Anonymous poster hash: ed747...160
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #5 Skrevet 10. juli 2015 Ja, jeg kan våkne med store mengder øyegugge som har stivnet i vippene.. skikkelig digg. Jeg bruker også livostin. Jeg tar Kestine-tabletter i tillegg, de demper symptomene såpass at jeg bare trenger øyedråper på de verste dagene (typisk når jeg er i hytten, omgitt av jorder, og har gått i fjellet hele dagen, og det er knallsol og ikke har regnet på leeenge..). Anonymous poster hash: 6f439...6de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå