AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #22 Skrevet 13. juli 2015 Ja, hva tenker dere om det? Var med en jeg har truffet for ikke så lenge siden, hadde mensen, men trodde ikke det var så mye. Ja, helt til vi hadde sex og det fosset ut. Hele rumpa og lårene mine var innsmurt i blod. Han virket rar etterpå. Hadde aldri gjort det før.Anonymous poster hash: dec32...044 .... Om det er såpass mye venter vi til hun nesten ikke blør mye. Dvs hun går alltid på do å sjekker før hun kommer jublende inn i stua og sier ; jeg blør nesten ikke! 😂Anonymous poster hash: 0b82d...e2d 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #23 Skrevet 13. juli 2015 Synes det er ekkelt.Blodslim og blodklumper. Skjønner ikke damer som synes det er komfortabelt med sex de dagene heller,men enkelte bryr seg vel ikke om hvordan de ser ut og sånn. Anonymous poster hash: 26fcd...61a 2
Gjest The damned Skrevet 13. juli 2015 #24 Skrevet 13. juli 2015 Ingen av de jeg har vært sammen med har ønsket sex da,og de dagene jeg blør mest og har vondt så er ikke sex så fristende uansett
Fame Skrevet 13. juli 2015 #25 Skrevet 13. juli 2015 Fatter ikke at menn godtar det.. av alle jeg har Vært med har ingen hatt interesse av å stikke pikken inn i et blodig hull. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #26 Skrevet 13. juli 2015 Ja fydda!Anonymous poster hash: 10360...0a6
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #27 Skrevet 13. juli 2015 Som mann, så sier jeg klart nei til sex den ene uken. Puler du på kvelden og vasker deg på morgenen etter, så faller det av størknet blod som "skall" av penishodet når man trekker tilbake forhuden. Helt ekstremt motbydelig. Anonymous poster hash: 8a53a...c68 1
kattaa Skrevet 13. juli 2015 #28 Skrevet 13. juli 2015 Her kjører vi på når vi er kåte uansett om jeg har mensen eller ei. Er bare å hive lakklakenet på senga, knulle som kaniner, hive lakenet i vaskemaskinen, ta en dusj sammen, dytte inn en tampong, og legge seg under dyna for litt nattakos i armkroken. Eneste kjipe er at det bare blir oralsex før tampongen er tatt ut
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #29 Skrevet 14. juli 2015 Som mann, så sier jeg klart nei til sex den ene uken. Puler du på kvelden og vasker deg på morgenen etter, så faller det av størknet blod som "skall" av penishodet når man trekker tilbake forhuden. Helt ekstremt motbydelig. Anonymous poster hash: 8a53a...c68 Hvis du virkelig ELSKER dama de....så er ingen av hennes kroppsdufter eller væsker motbydelige..... Er jo bare å hoppe i dusjen etterpå.Merkelig....jeg har hatt mensen t.o.m under ONS..og når jeg har opplyst de om at jeg har mensen,så sier de at det gjør ikke noe....de har fingret meg under mensen...og vært skikkelig kåte på meg.Til tross for mensen... Fy fader jeg må være verdens deiligste-som får en mann til å gjøre alt dette...ha ha Anonymous poster hash: 36e65...6a9 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #30 Skrevet 14. juli 2015 Synes det er ekkelt.Blodslim og blodklumper. Skjønner ikke damer som synes det er komfortabelt med sex de dagene heller,men enkelte bryr seg vel ikke om hvordan de ser ut og sånn. Anonymous poster hash: 26fcd...61a What....nei du har rett.Jeg driter i hvordan jeg ser ut,når jeg har sex..Jeg er like pen med eller uten mensen.Utseendet forandrer seg jo ikke.... Og han skal jo ikke ned med hodet der uansett.Så det han ikke ser,har han ikke vondt av...ha ha Anonymous poster hash: 36e65...6a9
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #31 Skrevet 14. juli 2015 Ingen problemer at jenta har mensen, har gjerne sex i senga og sånne ting. Oralsex blir mindre aktuelt, men må du ha det, får du det likevel Anonymous poster hash: 18098...120
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #32 Skrevet 14. juli 2015 Som mann, så sier jeg klart nei til sex den ene uken. Puler du på kvelden og vasker deg på morgenen etter, så faller det av størknet blod som "skall" av penishodet når man trekker tilbake forhuden. Helt ekstremt motbydelig. Anonymous poster hash: 8a53a...c68 Hvorfor vasker du deg ikke rett etterpå? Dette er din egen skyld, din latsabb. Anonymous poster hash: 824c9...fd7 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #33 Skrevet 14. juli 2015 Menn jeg har vært med har alltid prøvd på sex når jeg har hatt mensen også. Når jeg har sagt at det passer dårlig pga uka så har de sagt at de ikke bryr seg. Da har jeg måtte si at jeg bryr meg og at det ikke blir sex. Anonymous poster hash: 4a2cf...4ac
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #34 Skrevet 14. juli 2015 #spy 😲😱😵😨Anonymous poster hash: 1786a...c34
Nowayback Skrevet 14. juli 2015 #35 Skrevet 14. juli 2015 Gjør meg ingenting. Er ikke jenter mer kåte når de har mensen? Viktigere å tilfredsstille dama enn å tenke på hva som er ekkelt. Men oralsex er ikke aktuelt.
Maus Skrevet 14. juli 2015 #36 Skrevet 14. juli 2015 (endret) Sex i dusjen går an, men foretrekker helt klart analsex med tampong i sjura når tante rød er på besøk. Der er vi begge enige :-) Endret 14. juli 2015 av Maus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå