Gå til innhold

Synes dere menn det er ekkelt å ha sex når man har mensen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hva tenker dere om det? Var med en jeg har truffet for ikke så lenge siden, hadde mensen, men trodde ikke det var så mye. Ja, helt til vi hadde sex og det fosset ut. Hele rumpa og lårene mine var innsmurt i blod. Han virket rar etterpå. Hadde aldri gjort det før.

Anonymous poster hash: dec32...044
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke i dusjen.

Anonymous poster hash: 4ba86...241

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hva tenker dere om det? Var med en jeg har truffet for ikke så lenge siden, hadde mensen, men trodde ikke det var så mye. Ja, helt til vi hadde sex og det fosset ut. Hele rumpa og lårene mine var innsmurt i blod. Han virket rar etterpå. Hadde aldri gjort det før.

Det er vel ikke alle  mannfolk som liker å få blod på tissefanten sin ?

Anonymous poster hash: 9fb6f...cc5

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min nekter å ha sex når jeg har mensen, men eksene mine har ikke brydd seg. Så jeg vil tippe det kommer helt ann på mannen 😉

Anonymous poster hash: 05659...3f2

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke lage en avstemning? 

Anonymous poster hash: 824c9...fd7
Skrevet

Ikke akkurat ekkelt, men ganske grisete. Venter heller noen dager.

Skrevet

greit å gi mannen en liten heads up først, kanskje? :P

• Liker 5
Gjest lipgloss
Skrevet

Gjør meg ingenting:) men gir ikke oralsex da:)

AnonymBruker
Skrevet

greit å gi mannen en liten heads up først, kanskje? :P

Sa jeg hadde det, men sa jeg blødde litt, for trodde ikke det kom så mye når man har sex  :jolie:

Skrevet

Sa jeg hadde det, men sa jeg blødde litt, for trodde ikke det kom så mye når man har sex  :jolie:

Okay :) Sånt skjer.. :) Han ble vel kanskje litt satt ut av alt blodet..man reagerer jo ulikt ;) 

AnonymBruker
Skrevet

æsj

Anonymous poster hash: 4962d...20f
AnonymBruker
Skrevet

Aldri vært noe problem for de jeg har vært med. Og det er ikke noe jeg sier. De får bestandig valget ☺ aldri fått nei.

Samboeren min var i utgpkt ett ons. Og jeg hadde mensen, noe jeg sa klart ifra om. Og vi har 2 barn ☺

Anonymous poster hash: e7fc7...2e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle mine partnere har ønsket sex når jeg har hatt mensen. Så mitt inntrykk er at menn egentlig ikke bryr seg, de bruker kondom på seg selv, og håndkle under der jenta ligger, eller har sex i dusjen uten problem.
Det blir bare ekstra vått på en måte, bare at det jo er blod blandet i fittesaften i tillegg ;)
Selv liker jeg ikke å ha sex når jeg har mensen, jeg blir jo mere grisete enn hva han gjør, i tillegg føles det ikke godt. Men har hatt mye sex på siste-dags-mensen, da bare tar jeg ut tampongen øyeblikket før vi har sex og det har vel skjedd max en gang eller to at det har kommet en bitteliten blodflekk på sengetøyet da (er stort sett helt rent)

Anonymous poster hash: b7487...220
AnonymBruker
Skrevet

Aldri vært noe problem for de jeg har vært med. Og det er ikke noe jeg sier. De får bestandig valget ☺ aldri fått nei.

Samboeren min var i utgpkt ett ons. Og jeg hadde mensen, noe jeg sa klart ifra om. Og vi har 2 barn ☺

Anonymous poster hash: e7fc7...2e9

Elsker å ha samleie når jeg har mensen.Er alltid så plagsomt kåt under mensen,og menssmerter er vondt.Men de trylles vekk,hvis jeg har samleie under mensen.Kjempedeilig.Kunne aldri vært sammen med en mann-som ikke orket å ha sex ed meg,pga litt blod.Sex er bare enda mer deilig,under mensen.Også er det såkalt sikker periode.Er sjelden man blir gravid,under mensen.En fordel.

Anonymous poster hash: 36e65...6a9

Skrevet

Nja, typen min synes ikke det er ekkelt, men han har ikke lyst heller. Skal vi så blir deg med kondom. Skjønner godt at han ikke vil ha blod på tissen. Jeg får vondt når jeg har mensen, så har ikke lyst selv uansett.

Gjest Nikee
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg, personangrep, avsporinger samt svar til dette 

Nikee, mod.

Skrevet

Elsker å ha samleie når jeg har mensen.Er alltid så plagsomt kåt under mensen,og menssmerter er vondt.Men de trylles vekk,hvis jeg har samleie under mensen.Kjempedeilig.Kunne aldri vært sammen med en mann-som ikke orket å ha sex ed meg,pga litt blod.Sex er bare enda mer deilig,under mensen.Også er det såkalt sikker periode.Er sjelden man blir gravid,under mensen.En fordel.

Det er kanskje sjelden, men man kan så absolutt bli gravid når man har mensen.

Alle partnerne jeg har hatt vil ha sex selvom jeg har mensen. Jeg liker det ikke noe særlig fordi jeg er mer følsom på en ubehagelig måte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er langt fra sikker under menstruasjonen... Det er en gammel myte

Anonymous poster hash: 6688c...564

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt sex under mensen med noen av kjærestene mine i ungdommen, men da har de vært klar over det og villige likevel. Men har etter hvert (med alderen) funnet ut at jeg ikke gidder så mye klin og risikere blodsøl på lakenet som ikke går vekk. Jeg klarer å vente til mensen er over. Var litt verre å vente hele uka i ungdommen, da jeg var i tjueårene og der omkring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...