Gjest Bingo(ikke på logget) Skrevet 7. september 2004 #1 Skrevet 7. september 2004 Mannen min reiser bort på mandag, og blir borte i 14 dager,jeg har tenk å overraske han skikkelig når han kommer hjem.Her er mine planer :-) :-) * male stua * male gangen * kjøpt ny sofa og stol * kjøpt nytt teppe Gleder meg SINNSYKT til å se han når han kommer hjem Måtte bare dele det med dere,er vanskelig å holde på hemmeligheter,vår 7 åring er faktisk flinkere enn meg :oops: :oops: har heldigvis stor familie som kommer til dugnad Bingo
Eplegrønn Skrevet 7. september 2004 #3 Skrevet 7. september 2004 Så flink du er! Han blir sikkert kjempeglad :-) Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #4 Skrevet 7. september 2004 Får han ikke lov å være med å vlege hvordan det skal se ut hos dere altså? Tanken er god, at du jgør alt jobben, men han burde vel ha stemmerett?
Polly Ester Skrevet 7. september 2004 #5 Skrevet 7. september 2004 Bryr menn seg så veldig mye om hvordan det ser ut rundt dem, da? Det hender innimellom at mannen legger merke til forandringer her, men stort sett når jeg spør om han ser noen forandring, så spør han om jeg har vært hos frisøren
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2004 #6 Skrevet 7. september 2004 Mannen min gjorde noe tilsvarende for et par år siden. Jeg var på besøk hos familien min ei helg, og da jeg kom tilbake hadde han malt soverommet, kjøpt nye florlette gardiner og sengebordslamper, og kjøpt kubbelys. Det hele var SÅ gjennomført, og jeg ble kjempeoverrasket - positivt! overrasket - over at han hadde gjort all den jobben alene.
maiia Skrevet 7. september 2004 #7 Skrevet 7. september 2004 Bryr menn seg så veldig mye om hvordan det ser ut rundt dem' date=' da? Det hender innimellom at mannen legger merke til forandringer her, men stort sett når jeg spør om han ser noen forandring, så spør han om jeg har vært hos frisøren [/quote'] Høres ut som samboeren min. Sist tok det en uke før han merket at jeg hadde kjøpt og hengt opp nye gardiner i stua. Til og med faren min bemerket det før ham....
Polly Ester Skrevet 7. september 2004 #8 Skrevet 7. september 2004 Possum: Sånn hadde vært en drøm. Leste innlegget ditt og så for meg soverommet her... og kommet hjem til slik som du beskriver... :-)
bingo Skrevet 7. september 2004 #9 Skrevet 7. september 2004 Koselig at dere synes overraskelsen min er hyggelig, til deg gjest som lurte på om han ikke hadde stemmerett,så er det helt feil,for det har han nemlig.Han er bare lik de fleste menn jeg kjenner,ikke så veldig opptatt av sånne ting. Nå er det nesten sånn at jeg gleder meg til han drar,så jeg får kommet i gang. Sofaen og stolen kommer nemlig alt på tirsdag :-) :-) :-)
nessi Skrevet 8. september 2004 #10 Skrevet 8. september 2004 Heldig han som har en samboer som deg. Hørtes ut som en kjempekoselig overraskelse.
Polly Ester Skrevet 8. september 2004 #11 Skrevet 8. september 2004 Tror nok muligens det hadde vært uaktuelt for oss uansett, for jeg tror ikke økonomien hadde holdt til at jeg kunne kjøpt sofa og stol uten bidrag fra han...og da hadde det ikke blitt overraskelse. Men, ellers er det en kjempeide, ja... Du må fortelle hvordan han tok dette når prosjektet er over... :-)
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #12 Skrevet 8. september 2004 Jeg hadde heller ikke hatt økonomi til å pusse opp og kjøpe møbler helt alene. Hvis jeg hadde betalt alt selv ville det nok vært en positiv overraskelse for min samboer. Hvis jeg forventet at vi skulle dele regningen hadde han nok foretrukket at jeg drøftet det med han først.
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #13 Skrevet 8. september 2004 Dette har jeg gjort selv en gang minus møbelkjøp. Malte tak og vegger og ommøblerte. Det var noe vi hadde snakket om lenge men ikke fått ut fingern på, så jeg visste hvordan han ville ha det. Kjempesuksess!
Gjest Gjesta Skrevet 8. september 2004 #14 Skrevet 8. september 2004 Det var en kjempefin overraskelse syns jeg - blir moro å høre hvordan han reagerer når han kommer hjem! Han kommer nok til å bli storfornøyd og stolt fordi han har en så dyktig samboer! Lykke til med prosjektet! :D K
lille mor Skrevet 8. september 2004 #15 Skrevet 8. september 2004 Dette var en god ide! Jeg og elskling har ganske så lik smak, så dette kan funke her også. Og han skal på fisketur om to uker. *springer å sjekker sparekontoen*
bingo Skrevet 27. september 2004 #16 Skrevet 27. september 2004 Da har jeg malt og slitt,kost meg og vært forbanna.... MEN NÅ ER JEG FERDIG...Det ble kjempefint....Gleder meg til at han kommer hjem,ble en uke lenger enn det som var ment,så jeg fikk litt ekstra tid. Så da er det bare å ønske han HJEM
Gjest Pet Skrevet 27. september 2004 #17 Skrevet 27. september 2004 Trakk om sofaen en gang sambo var borte, jeg, og han la ikke merke til det da han kom hjem! Men hadde jeg malt så tror jeg han hadde sett det. Moro å overraske sin kjære!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå