AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #1 Skrevet 9. juli 2015 Gutt..23 år snart aldri hatt samleie..er ikke noe galt med utseende mitt har hørt flrere anledinger at jeg er kjekk,, så da må det være noe.. kan ikke akkurat skryte av selvtilliten min og tenker hele tida at jeg er rett og slett ike god nok... hvordan hadde dere damer reagert på møte en gutt på 23 år jomfru..er det mulig skjule det for damer eller blir man gjennomskuet av å være så amatør når den tid kommer ? Anonymous poster hash: c5434...eda
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #2 Skrevet 9. juli 2015 Jeg hadde tatt det som et tegn på at du hadde mer spesiell smak i damer og ikke var med hvem som helst bare for å være med noen. En av grunnene til at jeg føler meg beæret over at kjæresten liker meg er at han har spesiell smak i damer og det er ikke hvem som helst som kommer gjennom nåløyet. Fint å vite at jeg er spesiell for han Anonymous poster hash: d3dd9...eed
annebanane Skrevet 9. juli 2015 #3 Skrevet 9. juli 2015 (endret) .. Endret 15. oktober 2022 av annebanane
Jacuzzi Skrevet 9. juli 2015 #4 Skrevet 9. juli 2015 Er nok flere enn du tror som er jomfru godt opp i tyveårene! Prøv å slapp av, det er kun et problem hvis du gjør det til et stort problem i hodet ditt. Du trenger ikke si direkte at du er jomfru. Si heller at du ikke har hatt så voldsomt mye sex i ditt liv, så får du sikkert litt veiledning Alle har jo vært uerfaren selv en gang, det er ingen skam i dét! 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #5 Skrevet 9. juli 2015 Gutt..23 år snart aldri hatt samleie..er ikke noe galt med utseende mitt har hørt flrere anledinger at jeg er kjekk,, så da må det være noe.. kan ikke akkurat skryte av selvtilliten min og tenker hele tida at jeg er rett og slett ike god nok... hvordan hadde dere damer reagert på møte en gutt på 23 år jomfru..er det mulig skjule det for damer eller blir man gjennomskuet av å være så amatør når den tid kommer ? Anonymous poster hash: c5434...eda Slapp av. Du er bare 23. Om du møter en dame som ler av deg eller ser rart på deg fordi du er jomfru, så har du møtt feil dame. Hvorfor skal du bruke tid på en dame som får deg til å føle deg uvel? Om du møter en dame som ikke bryr seg, så har du møtt rett dame. Bruk heller tid på damer som får deg til å føle deg vel. Du imponerer ingen ved å ha sex i hytt og gevær bare for å få gjort det fordi du er redd for å være jomfru. Du imponerer heller ved å være ærlig ved å si at du er jomfru fordi du rett og slett ikke har møtt noen enda. Stå for deg selv. Det er samme om man er jomfru eller ikke. Det er viktigere å være seg selv og å møte mennesker som liker deg som du er. Det er mange som har det sånn at de rett og slett ikke møter noen får de kommer oppi 20-årene, og passerer 30 til og med. Anonymous poster hash: dc7b6...0b4 2
Kragebein Skrevet 9. juli 2015 #6 Skrevet 9. juli 2015 Ikke noe problem. Kjæresten min var rundt den alderen og jomfru da vi ble sammen. Det er ingenting galt med ham, men i likhet med meg er han mer selektiv og hadde aldri vært i et seriøst forhold før. På ingen måte negativt eller turn-off.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #7 Skrevet 9. juli 2015 Jeg ville også tenkt - ditt liv, ditt valg. Ingen har noe med hvordan du velger å leve livet ditt, og det er mange grunner til at man er jomfru når man er 23. Det betyr ikke at man er taper? For hva er egentlig en taper? Du høres iallfall ikke ut som en taper. Det er bare tapere som får andre til å føle seg som tapere. Det er bare dumme folk som får andre til å føle seg dumme. De som er tapere og er dumme må rett og slett jobbe med seg selv, og heller fokusere på seg selv. Det er slitsomt med mennesker som skal påføre andre sin egen elendighet. Alle har da mer enn nok med sine egne problem. Anonymous poster hash: dc7b6...0b4
oeas Skrevet 9. juli 2015 #8 Skrevet 9. juli 2015 Jeg ville holdt kjeft om det på date og sånt. Er du åpen om det, så kan du risikere å møte noen av dem som holder det mot deg, og som vil synes du er en amatør. Det finnes mange av dem på KG. Holder du kjeft om det, så vil de bare anta at du at du har erfaring. Du har sikkert hatt kjærester. 2
Den mystiske Skrevet 9. juli 2015 #9 Skrevet 9. juli 2015 Synes det er positivt at du har holdt ut så lenge. Dama som er den rette for deg kommer en dag da du enda er så ung. Lev livet ditt og tenk positivt på alt det gode du fortsatt har. :-D
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #10 Skrevet 9. juli 2015 Legger fort merke til om du er uerfaren s like greit å være ærlig på det og villig til å lære. Anonymous poster hash: b3785...b1a 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #11 Skrevet 9. juli 2015 Kjenner mange jomfruer på over 30. 23 er ingen alder. Anonymous poster hash: dfeea...229
Gjest Skrevet 9. juli 2015 #12 Skrevet 9. juli 2015 Legger fort merke til om du er uerfaren s like greit å være ærlig på det og villig til å lære. Anonymous poster hash: b3785...b1a Dette. Er ikke vits å skjule det. Vær åpen og ærlig og ta det derfra, du er god nok som du er.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #13 Skrevet 9. juli 2015 Jeg er kvinne på 25. Har ikke hatt sex. Kunne sikkert hatt det til nå, men vil ikke gjøre det med hvem som helst. Og siden jeg fortsatt ikke har hatt noe forhold, så får det vente til den rette kommer. Klisjé, I know Men ts; jeg hadde ikke brydd meg om mannen var uerfaren. Selv kommer jeg nok til å si at jeg ikke har hatt sex når det skjer første gang.Anonymous poster hash: c6fc5...439
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #14 Skrevet 9. juli 2015 Ikke bry deg om det, det skjer tidsnok:) Jeg er jente og var 25 1/2 før jeg møtte en jeg ville dele meg med på den måten. Angrer ikke på det, men vær ærlig og si det, blir det et problem for henne er det hennes problem ikke ditt! Bare bea filmen er et dårlig eksempel på det. "Første gang skal gjøres og glemmes" Jeg synes heller det skal gjøres når man vil og er klar for det!Anonymous poster hash: 37bd7...dc1 1
AuneSand Skrevet 10. juli 2015 #15 Skrevet 10. juli 2015 Slapp av, I dagens vestlige verden er ikke damer verdt å knulle. For mye arbeid, og de fleste er ikke særlig gode i senga. Det er sommer - ta deg heller en tur til Hamburg eller Amsterdam. Er kult å si at du debuterte med ei hore.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #16 Skrevet 10. juli 2015 Slapp av, I dagens vestlige verden er ikke damer verdt å knulle. For mye arbeid, og de fleste er ikke særlig gode i senga. Det er sommer - ta deg heller en tur til Hamburg eller Amsterdam. Er kult å si at du debuterte med ei hore. Ja, dritkult.Anonymous poster hash: c6fc5...439 4
Tibbie Skrevet 10. juli 2015 #17 Skrevet 10. juli 2015 Om folk sier du er kjekk, så tviler jeg på at du ser ut som et togvrak. Og det er bra mange togvrak som får seg både ligg og dame, så du er absolutt ikke sjanseløs! Du må bare innse at du faktisk har et bra utséende, så kanskje selvtillitten kommer smygende. Det er kanskje derfor noe ikke har skjedd ennå. For jenter er selvtillitt nesten viktigere enn utséendet. Så viktig er det. Og ja, du kan så absolutt holde det skjult (og det anbefaler jeg deg. For mange kan det være turn off å være ens første, ligge med en som er nervøs og uerfaren). Dessuten vil sikkert du føle deg mindre selvsikker når den andre personen vet at du ikke er selvsikker. Jeg ville i hvert fall aldri ligget med en jomfru, så jeg ville foretrukket at han holdt det hemmelig. Tror ikke noen vil buste deg i senga. Det er verre for oss jenter som blør og ofte opplever et smertehelvete Men erfaring er superlett å fake. Min første visste ikke at han var min første, og det ga meg mye selvtillitt. Jeg likte at han trodde jeg visste hva jeg gjorde. Det gjorde at jeg ikke var så redd for å gjøre noe feil/annerledes. Mitt råd til deg er å finne noen klær i ditt favør, finne en fest, fake selvtillitt, tenk fuck it og dra på damejakt for å få det overstått Dette er tydelig noe du tenker på og har godt av å få ut av verden.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #19 Skrevet 10. juli 2015 Det med at du tenker på det hele tiden skinner igjennom, dessverre. Og er du tynn så må du få kommet deg på treningsstudioet og få lagt på deg litt ved å spise masse mat. Anonymous poster hash: 85da0...927
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #20 Skrevet 10. juli 2015 Og du er i den verste alderen en mann kan være. For "søt" for jevnaldrende (de vil jo ha menn på 30+), og de jentene som er interessert er kanskje ikke "lovlige" engang... Moroa begynner ikke for menn før de er over 30. Det er jo så klart unntak. La oss håpe du er en av dem. Du får sikkert høre at du er kjekk og snill og sånn, men hva hjelper det? Det var jo en annen tråd her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=951038- så kan du se selv. Det er LANGT vanskeligere å få ligg i denne alderen enn hvis du er 5-10 år eldre. Anonymous poster hash: 85da0...927 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå