Gå til innhold

Musikk under kakeserveringen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er ett lite og uformelt bryllup. Lokalet hvor bryllupskaken serveres og hvor festen er, er lite og intimt. Vi skal ha spilleliste hele kvelden. Er det rart å sette på litt musikk til kakespisingen? Første del av spillelista er rolig og mer sånn stemningsfull. Det er ikke planlagt noen taler.

Anonymous poster hash: a3ea3...1ed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Under kakespisingen hvor folk skal sitte i ro og spise blir det fort litt plagsomt med musikk. Spesielt for dem som hører litt dårlig i utgangspunktet kan det være vanskelig å følge med i samtaler når det er for mye musikk i bakgrunnen. Så jeg ville ventet til det er mer lagt opp til at folk skal bevege seg omkring, og ikke hatt musikk når folk sitter til bords. 

Jeg er selv en som sliter med å klare å skille ut ord når det er for mye støy rundt meg. Når det er flere samtaler på gang i rommet sliter jeg, og musikk i tillegg er ensbetydende med at jeg bare må melde meg ut og bare blir sittende og glane litt rundt i rommet uten å klare å høre hva som blir sagt eller være med i samtale. 

Anonymous poster hash: f1bf4...810
AnonymBruker
Skrevet

Vi skal ha pianomusikk under middagen og ellers..

Anonymous poster hash: ed721...c38
AnonymBruker
Skrevet

Under kakespisingen hvor folk skal sitte i ro og spise blir det fort litt plagsomt med musikk. Spesielt for dem som hører litt dårlig i utgangspunktet kan det være vanskelig å følge med i samtaler når det er for mye musikk i bakgrunnen. Så jeg ville ventet til det er mer lagt opp til at folk skal bevege seg omkring, og ikke hatt musikk når folk sitter til bords.  Jeg er selv en som sliter med å klare å skille ut ord når det er for mye støy rundt meg. Når det er flere samtaler på gang i rommet sliter jeg, og musikk i tillegg er ensbetydende med at jeg bare må melde meg ut og bare blir sittende og glane litt rundt i rommet uten å klare å høre hva som blir sagt eller være med i samtale.  Anonymous poster hash: f1bf4...810

Takk for innspill :)

Hjelper det om musikken er dempet? Hadde ikke tenkt å ha samme volum under kakespisingen som under selve festen :)

Anonymous poster hash: a3ea3...1ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...