Gjest ny LV entusiast Skrevet 7. september 2004 #1 Skrevet 7. september 2004 Vet den ikke finnes i opprinnelig kolleksjon, men synes den ser så fin ut. Er det en dårlig kopi eller er den verdt 700 kroner? http://www.finn.no/finn/bap/viewpicture?id..._lvu36.jpg&alt=
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2004 #3 Skrevet 7. september 2004 700 kroner for en kopi??!!! :o Og siden du spør, jeg synes LV er skikkelig stygt
Gjest ny LV entusiast Skrevet 7. september 2004 #4 Skrevet 7. september 2004 Susanne! Jeg spurte ikke! Om du synes LV vesker er stygt interesserer meg ikke i det hele tatt. Var bare ute etter å få svar på spørsmålet mitt.
Gjest Myumi Skrevet 7. september 2004 #5 Skrevet 7. september 2004 Susanne! Jeg spurte ikke! Om du synes LV vesker er stygt interesserer meg ikke i det hele tatt. Var bare ute etter å få svar på spørsmålet mitt. Kjøp heller en ekte Lv du.
Gjest ny LV entusiast Skrevet 7. september 2004 #6 Skrevet 7. september 2004 Myumi! Hadde jeg vært rik hadde jeg nok gjort det. Men så mye synes jeg ikke en veske er verdt. Men hvorfor giddere dere egentlig å ta opp denne tråden på nytt. Søker dere litt på forumet så finner dere ut at om LV vesker stygt eller pent eler om man skal kjøpe fake eller ekte vare har vært diskutert maaaange ganger. Det var ikke det jeg spurte om!!!!!!!!!!!
Gjest ny LV entusiast Skrevet 7. september 2004 #7 Skrevet 7. september 2004 Myumi! Hadde jeg vært rik hadde jeg nok gjort det. Men så mye synes jeg ikke en veske er verdt. Men hvorfor giddere dere egentlig å ta opp denne tråden på nytt. Søker dere litt på forumet så finner dere ut at om LV vesker stygt eller pent eler om man skal kjøpe fake eller ekte vare har vært diskutert maaaange ganger. Det var ikke det jeg spurte om!!!!!!!!!!!
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2004 #8 Skrevet 7. september 2004 "Hva syns du om denne" spurte du.. Og jeg svarte... Skal du kjøpe en kopi, så finnes det billigere kopier.
Gjest Madam Felle Skrevet 7. september 2004 #9 Skrevet 7. september 2004 Susanne! Jeg spurte ikke! Om du synes LV vesker er stygt interesserer meg ikke i det hele tatt. Var bare ute etter å få svar på spørsmålet mitt. Du spør jo faktisk i overskfiten hva folk synes, og da bør du også akseptere de svarene du får. Hadde aldri betalt 700 for den vesken.
Miss-X Skrevet 7. september 2004 #10 Skrevet 7. september 2004 Hadde heller aldri betalt 700 for en kopi. Kjøpte en helt ok kopi til ca 100 kr i Egypt. Det er en mer realistisk pris. Disse veskene har nok også blitt kjøpt billig i utlandet.
Gjest Lady-M Skrevet 7. september 2004 #11 Skrevet 7. september 2004 Hadde aldri betalt 700 for den vesken. Hvert fall ikke når man vet at h*n som selger den har betalt 50 kroner for den i Thailand.
Gjest lv freak Skrevet 7. september 2004 #12 Skrevet 7. september 2004 Hei du ny lv person Ikke bry deg om disse sære damene her. De er ikke særlig fan av oss som kjøper kopier, hehe. Men ja det er kjempe gode kopier. Har kjøpt fra denne personen selv jeg Og til dere andre. Ja det er litt dyrt for en kopi, men det er dyrerer å reise til thailand eller egypt osvosv. Så slutt å braute så innmari om det at vi skal kjøpe ekte. Alle har ikke like god råd som dere
Miss-X Skrevet 7. september 2004 #13 Skrevet 7. september 2004 Kanskjed du har venner / famile som skal reise sydover snart? Be de kjøpe med for deg :-)
Miss-X Skrevet 7. september 2004 #14 Skrevet 7. september 2004 Kanskjed du har venner / famile som skal reise sydover snart? Be de kjøpe med for deg :-)
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #15 Skrevet 7. september 2004 Vet den ikke finnes i opprinnelig kolleksjon, men synes den ser så fin ut. Er det en dårlig kopi eller er den verdt 700 kroner? http://www.finn.no/finn/bap/viewpicture?id..._lvu36.jpg&alt= Hei jeg syns disse så bra ut. men kan du gi meg linken til den siden hvor navn og tlf nr til den personen som selger dette er? fikk ikke gått tilbake dit inni linken din
Gjest Tristessa Skrevet 7. september 2004 #16 Skrevet 7. september 2004 Shit, jeg er dritlei av LV. Alle der jeg går tasler rundt med en sånn en, og jeg er så lei av å lure på om de er tragiske nok til å kjøpe fake, eller sjuke nok til å kjøpe ekte. LV har mistet mye kredibilitet pga. piratkopiering altså!
Gjest madamX Skrevet 8. september 2004 #17 Skrevet 8. september 2004 Shit' date=' jeg er dritlei av LV. Alle der jeg går tasler rundt med en sånn en, og jeg er så lei av å lure på om de er tragiske nok til å kjøpe fake, eller sjuke nok til å kjøpe ekte. LV har mistet mye kredibilitet pga. piratkopiering altså![/quote'] Shit, jeg er dritlei dere gneldrekjærringer her inne som kommer inn og "ødelegger" lv-tråder. Hver j***** gang så MÅ dere komme inn å svare på ting trådstarter ALDRI har spurt om. Kan jeg spørre hvorfor? Hva får dere ut av det? Vi so kjøper fake kommer til å fortsette med det uansett så dere kaster bare bort tiden deres. Hvis man er så tragisk at man kjøper fake så værsågo, men i vei... Men trådstarter spurte IKKE om dette. Og hvis man faktisk har råd til en ekte lv-veske og velger å bruke penger på det så er man ikke sjuk eller hva du kaller det vettu lille vennen. lag deres egen tråd om hvor forferdelig dette er. Lurer nesten på om dere sitter hjemme å griner over at folk liker enten ekte LV eller fakes. Takk for meg!!
Gjest Madden Skrevet 8. september 2004 #18 Skrevet 8. september 2004 Synes kopien var skikkelig dårlig, og overhodet ikke verdt 700 kroner!
Arwen Skrevet 8. september 2004 #19 Skrevet 8. september 2004 Ville heller sjekket ebay, der får du de sikkert billigere en 700 kroner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå