AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #1 Skrevet 9. juli 2015 Hei. Jeg opprettet en profil her inne for noen uker siden. Jeg har imidlertid vært på KG og lest tråder i lang tid før det, kanskje et par-tre år. Innimellom kunne jeg tenke at jeg absolutt hadde skullet svare i en tråd, fordi jeg ble engasjert eller provosert av innholdet, men jeg må innrømme at én av grunnene til at jeg til slutt ble medlem var at jeg alltid var så veldig nysgjerrig på å se bildene som ble lastet opp i trådene (som ikke vises for ikkemedlemmer). Husker spesielt én tråd som handlet om en dårlig sminketatovering, der bildet var skjult for ikkemedlemmer. Da jeg endelig ble medlem søkte jeg opp tråden kun for å endelig få sett bildene. Så, hvor lenge var du en sniktitter på KG før du ble medlem, og hvorfor lagde du deg en profil her inne? Anonymous poster hash: 63cba...cd7 Anonymous poster hash: 63cba...cd7 1
maskineple Skrevet 9. juli 2015 #2 Skrevet 9. juli 2015 Jeg har et trist liv. Derfor er jeg medlem. + Jeg liker å skrive 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #4 Skrevet 10. juli 2015 Jeg ble sugd inn i det.... :oAnonymous poster hash: 16dc3...25b 2
Gjest Skrevet 10. juli 2015 #5 Skrevet 10. juli 2015 (endret) Før var det for underholdningens del. Jeg hadde min første bruker her i 2009, da var det et helt annet nivå på innleggene her inne. Nå består jo forumet av 50% trolletråder. Er her fortsatt for underholdningens del, men også for å samle råd (det finnes jo faktisk et svar for alt på kg ), og fordi jeg liker å følge med på samfunnsaktuelle debatter. Endret 10. juli 2015 av Clarity 1
Gjest imperio Skrevet 10. juli 2015 #6 Skrevet 10. juli 2015 Tidsfordriv og hobbyproblemer Snublet over KG da jeg googlet symptomer på ditten og datten, eller randome ting. Slik som at yahoo eller hva det heter kommer opp når du søker på engelske ting. Leste så en laaang tråd med flaue historier, var det ons eller fylle historier? Så sjekket jeg litt rundt og lagde meg en bruker
GørilB Skrevet 10. juli 2015 #7 Skrevet 10. juli 2015 Å være stemor var ikke enkelt i begynnelsen. Da jeg googlet stemor kom det masse treff fra kvinneguiden. Var en sniktitter ganske lenge før jeg ble medlem. Da jeg først ble medlem var det mest for underholdningens skyld. Men det er en del interessante tråder her også. 1
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 10. juli 2015 #8 Skrevet 10. juli 2015 Aner ikke. Skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt er medlem her heller, for man blir jo bare såret og deppa over alle stygge kommentarer man får her inne 2
Sannerlig Skrevet 10. juli 2015 #9 Skrevet 10. juli 2015 Fin mulighet å oppdatere "norsken" min, og hyggelig å skrive med mange flinke og dyktige brukere. 1
Rumle Skrevet 10. juli 2015 #10 Skrevet 10. juli 2015 (endret) Jeg ble medlem for maaange år siden ganske fort etter at jeg fant forumet. Var aktiv noen år før jeg mistet interessen og slettet meg. Så var jeg borte noen år, men falt ofte innom likevel nå og da når jeg søkte på ting på nett .. og begynte å lese mer og mer .. helt til jeg tenkte at jeg like gjerne kunne lage meg en ny bruker. Så da gjorde jeg det i 2010 .. og her er jeg fortsatt! Endret 10. juli 2015 av Rumle 1
Million Skrevet 10. juli 2015 #11 Skrevet 10. juli 2015 Jeg ble medlem ved en tilfeldighet. Googlet et tema jeg lurte på og ville ha folks mening og tilbakemelding om, og kom da over en tråd her på KG. Jeg hadde ingen anelse om at KG hadde forum, selv om jeg en sjelden gang tidligere hadde lest en artikkel eller to herfra. Da jeg hadde lest den lange tråden fra ende til annen, begynte jeg å se litt mer på forumet og andre tråder. Fant hele tiden nye ting og lese, så jeg meldte meg inn så jeg kunne svare her og der også. 1
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 10. juli 2015 #12 Skrevet 10. juli 2015 Fordi stemmene i hodet mitt sa at jeg skulle gjøre det 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #13 Skrevet 10. juli 2015 For å bli sett og hørt, få plusser og positive tilbakemeldinger. Det ble ikke slik Anonymous poster hash: 88152...53b 6
Wilma89 Skrevet 10. juli 2015 #14 Skrevet 10. juli 2015 Oppdaget at for hver merkelig ting jeg googlet så fant jeg alltid svar på kvinneguiden. Leste også KG i flere år før jeg ble meldem. En dag dukket det opp en tråd som jeg var for engasjert til og ikke svare på. Så var det gjort😆 Nå er jeg nesten mer på KG enn på Facebook🙈 2
Rumle Skrevet 10. juli 2015 #15 Skrevet 10. juli 2015 For å bli sett og hørt, få plusser og positive tilbakemeldinger. Det ble ikke slik Anonymous poster hash: 88152...53b 3
fullførsetningen Skrevet 10. juli 2015 #16 Skrevet 10. juli 2015 (endret) Det husker jeg ikke, men jeg var en sniktitter en god stund før jeg ble medlem. Forumet ble oppdaget ved en eller annen tilfeldighet (søkte etter noe i google og det dukket opp i resultatlisten), og siden så har jeg blitt værende. Endret 10. juli 2015 av fullførsetningen 1
DobbelX Skrevet 10. juli 2015 #17 Skrevet 10. juli 2015 (endret) Jeg fant den etter å ha googlet en blogger, og smugleste en god stund før jeg ble medlem. Tenkte lenge at "dette MÅ jeg bare svare på" når jeg leste engasjerende tråder, og til slutt måtte jeg bare. Endret 10. juli 2015 av Lydia D 1
Gjest Belle âme Skrevet 10. juli 2015 #18 Skrevet 10. juli 2015 Søkte på google, prøvde å finne ut koffor katten min var så jævla redd for lyda. Så kom eg innom ein tråd på kg, og såg at det var så mange morsomme tråder, så eg meldte meg inn 😆
Gjest Stringfellow1 Skrevet 10. juli 2015 #19 Skrevet 10. juli 2015 Jeg har faktisk ikke peiling på hvordan jeg egentlig ble medlem av dette forumet. Jeg leste om KG i ett annet debattforum på internett, så jeg ville sjekke det ut. Jeg fant en eller annen tråd, som jeg fikk veldig lyst til å kommentere på. Men da jeg skulle opprette en bruker, så fant jeg ut at det allerede var opprettet en profil her med min epost-adresse. Jeg brukte den "glemt passord"-funksjonen, og fikk tilsendt ett nytt passord. Når jeg logget meg inn, så fant jeg ut at dette var profilen min. Men jeg kan ikke huske å noen gang ha opprettet en profil her, og det var heller ikke noen tidligere aktivitet med denne profilen før dette....
Gjest Mythic Skrevet 10. juli 2015 #20 Skrevet 10. juli 2015 Jeg googlet et eller annet, og dumpet inn på KG på den måten. Ble medlem i 2008 eller 2009, og har hatt noen andre nick før. Husker ikke hvorfor jeg meldte meg inn, men det var sikkert fordi man ikke kunne skrive i alle underforum som gjest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå