Gå til innhold

Henge opp lerret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville bare banka to spiker inn i veggen og balansert trerammaramma oppå de, men så er jeg lat også :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Skru inn en liten krok på midten av hver av kortsidene, spenn en (stål)tråd med litt slakk mellom og heng på en spiker/skrue på veggen så du ikke ser tråden eller skruen.

Anonymous poster hash: 11a64...40f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville bare banka to spiker inn i veggen og balansert trerammaramma oppå de, men så er jeg lat også :ler:

Følger det med treramme?

Anonymous poster hash: cab13...41a

Skrevet

Vet du hva et lerret er? o.O

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Det er mulig å ha et lerret uten en ramme.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet du hva et lerret er? o.O

Det er forskjell på et oppspent lerret og bare et lerret. Visste du det ;)

Anonymous poster hash: 48ec9...139

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Besserwissere som egentlig ikke vet, men skal lege høye i hatten, er det verste jeg vet. 

Skrevet

Besserwissere som egentlig ikke vet, men skal lege høye i hatten, er det verste jeg vet. 

Jeg og, det er så irriterende :ler:

Neida. Jeg har faktisk ikke sett lerret med trykk bli solgt ikke oppspent før, så det var jeg som dro en for kjapp konklusjon.

TS, om den kommer bare rullet sammen og ikke oppspent, og du vil ha den oppspent, bør du ta den med til et rammeverksted. Det er nesten umulig å spenne opp lerret selv så det blir pent om man ikke har erfaring. Elers er det selvfølgelig mulig å bare kjøpe en vanlig ramme også.

AnonymBruker
Skrevet

Det står på ebaysiden at den kommer uten ramme. Da ville jeg fått den oppspent på et rammeverksted (og få de til å montere på noe opphengsgreier), eller bare putte den inn i en vanlig ramme. Det går jo det også. Bare late som det er et vanlig bilde. Kanskje ta vekk glasset om du vil ha den matte looken.

Anonymous poster hash: 66ab4...114
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og, det er så irriterende :ler:

Neida. Jeg har faktisk ikke sett lerret med trykk bli solgt ikke oppspent før, så det var jeg som dro en for kjapp konklusjon.

TS, om den kommer bare rullet sammen og ikke oppspent, og du vil ha den oppspent, bør du ta den med til et rammeverksted. Det er nesten umulig å spenne opp lerret selv så det blir pent om man ikke har erfaring. Elers er det selvfølgelig mulig å bare kjøpe en vanlig ramme også.

Finnes det billige rammeverksteder?

Skrevet

Finnes det billige rammeverksteder?

Vet ikke, men jeg ville ikke gått etter pris, men etter kunnskap. Kjipt om det blir skjevt.

Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Hva med å stifte den til en rund pinne som er lengre enn lerretet og henge det opp på 2 kroker som er skrudd i veggen.

Evt en vaier i pinnen og henge det opp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...