AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #1 Skrevet 9. juli 2015 Jeg er en kvinne i 30-årene som skal lage profil på en nettdatingsside.Jeg vil være mest mulig ærlig i måten jeg fremstiller meg selv og livet mitt på. Det som plager meg er at jeg for tiden er nesten uten jobb.Har lenge unngått å date på grunn av dette,fordi jeg ikke føler meg bra nok.Jeg jobber gjennomsittelig bare 20% i måneden,men tar alle ekstravakter jeg kan i tilleg,så noen uker blir det mer. Det jeg lurer på er om jeg skal hake av for "Ansatt" eller "Mellom to jobber" på datingsiden.Hva ville dere gjort? Regner med at mange menn med full jobb og alt på stell mister interessen uansett, om jeg haker av for "Ansatt" og de senere finner ut at jeg jobber så lite? Anonymous poster hash: 98a79...b8b
Lurium Skrevet 9. juli 2015 #2 Skrevet 9. juli 2015 Tror nok utdannelse og ambisjoner teller mer enn at du for tiden er "mellom jobber"
Gjest Hofmann Skrevet 9. juli 2015 #3 Skrevet 9. juli 2015 Jeg er en kvinne i 30-årene som skal lage profil på en nettdatingsside.Jeg vil være mest mulig ærlig i måten jeg fremstiller meg selv og livet mitt på. Anonymous poster hash: 98a79...b8b Så forfriskande Du kan jo huke av for "ansatt", sidan du faktisk er det, og så heller berre nevne i profilen at du stussa litt over dette, gjere det til ein "glimt i auge" - greie.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #4 Skrevet 9. juli 2015 Jeg er i litt samme situasjon, TS! Jobber 1-2 dager i uka mens jeg søker jobb. Har ikke opplevd noe negativt på dette, jeg er åpen om det og forteller at jeg gjør mye de dagene jeg ikke jobber, som å trene, jobbe litt frivillig og være sosial. Stor forskjell på å sitte hjemme og vente på at ting skal skje, enn å være aktiv og prøve å endre situasjonen sin. Anonymous poster hash: d0c48...4a2 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #5 Skrevet 9. juli 2015 Du er jo ansatt, er du ikke? Jeg er helt for det å være ærlig når man driver med nettdating, men jeg ser ikke helt hvorfor du skal utlevere arbeidssituasjonen din umiddelbart. Å snakke om hva man jobber med er uansett et av de første samtaleemnene, så da faller det seg mer naturlig å si det. Ikke utlever alt med en gang, slik som alle detaljer til arbeidssituasjonen din, men vær ærlig. Kort og konsist. Dersom de mister interessen med en gang er dette noen du uansett ikke vil satse på, er du ikke enig? Jeg tviler uansett på at så mange ser på det som et problem. Jeg tror situasjonen hadde vært litt annerledes om du hadde vært mann. Anonymous poster hash: 2d542...bfc 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #6 Skrevet 9. juli 2015 Hvis du jobber innen helse så er det jo veldig vanlig visse steder med knøttsmå stillinger så avdelingslederen får vaktlista til å gå opp hver måned ved at de ansatte kriger om de få ekstravaktene som er. Kynisk, men veldig vanlig. Jobber du så jobber du. Anonymous poster hash: d9c70...07c
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #7 Skrevet 9. juli 2015 Vel, hva synes du selv? Går det fint med en mann i samme situasjon? Anonymous poster hash: 8b0b8...b62
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #8 Skrevet 10. juli 2015 Jeg er i litt samme situasjon, TS! Jobber 1-2 dager i uka mens jeg søker jobb. Har ikke opplevd noe negativt på dette, jeg er åpen om det og forteller at jeg gjør mye de dagene jeg ikke jobber, som å trene, jobbe litt frivillig og være sosial. Stor forskjell på å sitte hjemme og vente på at ting skal skje, enn å være aktiv og prøve å endre situasjonen sin. Anonymous poster hash: d0c48...4a2 Ja,jeg fyller dødtiden med ulike hobbyer,trener og holder meg aktiv på andre måter. Du er jo ansatt, er du ikke? Jeg er helt for det å være ærlig når man driver med nettdating, men jeg ser ikke helt hvorfor du skal utlevere arbeidssituasjonen din umiddelbart. Å snakke om hva man jobber med er uansett et av de første samtaleemnene, så da faller det seg mer naturlig å si det. Ikke utlever alt med en gang, slik som alle detaljer til arbeidssituasjonen din, men vær ærlig. Kort og konsist. Dersom de mister interessen med en gang er dette noen du uansett ikke vil satse på, er du ikke enig? Jeg tviler uansett på at så mange ser på det som et problem. Jeg tror situasjonen hadde vært litt annerledes om du hadde vært mann. Anonymous poster hash: 2d542...bfc Joda,enig i det.Tror jeg bare gjør det slik ja.Ikke utleverer meg selv med en gang,men heller gir tidlig beskjed.Så får de som ser det som en dealbreaker mulighet til å trekke seg unna. Hvis du jobber innen helse så er det jo veldig vanlig visse steder med knøttsmå stillinger så avdelingslederen får vaktlista til å gå opp hver måned ved at de ansatte kriger om de få ekstravaktene som er. Kynisk, men veldig vanlig. Jobber du så jobber du.Anonymous poster hash: d9c70...07c Jobber innen helse ja Vel, hva synes du selv? Går det fint med en mann i samme situasjon? Anonymous poster hash: 8b0b8...b62 Det går fint.Har truffet de som har vært helt ledige også. Anonymous poster hash: 98a79...b8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå