AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #1 Skrevet 9. juli 2015 En med mye smak, som smelter fint - hvilken er best? Vet fersk mozarella får endel skryt....Anonymous poster hash: 58255...9c9
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #2 Skrevet 9. juli 2015 Fersk mozzarella har veldig mild smak. Jeg synes den gjør seg best på helt enkle pizzaer, for eksempel en klassisk Margherita, så drukner ikke den milde gode smaken i sterke krydder og pølser. Anonymous poster hash: 638d7...944
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #3 Skrevet 9. juli 2015 Fersk mozzarella har veldig mild smak. Jeg synes den gjør seg best på helt enkle pizzaer, for eksempel en klassisk Margherita, så drukner ikke den milde gode smaken i sterke krydder og pølser. Anonymous poster hash: 638d7...944 Hvilke oster egner seg godt til pizza og har en litt tydelig smak da? Anonymous poster hash: 58255...9c9
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #4 Skrevet 9. juli 2015 Du kan prøve rød cheddar. Fin farve og litt mer smak. Anonymous poster hash: a6ad9...fab 2
Gjest Ennasus Skrevet 9. juli 2015 #5 Skrevet 9. juli 2015 Parmesan passertil feks. spekeskinke og ruccola:)
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #6 Skrevet 10. juli 2015 Trikset med pizzaost er å mikse flere typer. Litt mozzarella (godt avrent bøffelmozzarella til margherita som andre skriver, ellers foretrekker jeg faktisk i mange tilfeller Arlas revne mozzarella på pose fordi den får fin gyllen farge og fin konsistens når den smelter), litt lagret cheddar, litt parmesan, og feks gruyère eller comté. Og så varierer man hvor mye man tar av hver ettersom hva pizzafyllet ellers består av. Innslag av chèvre, gorgonzola eller feta kan også være godt, avhengig av toppingen for øvrig. Anonymous poster hash: 5dc43...029
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #7 Skrevet 10. juli 2015 Jeg blander en vellagret ost (tine eller hvilken som helst) med jarlsberg. Det blir bra. Anonymous poster hash: dd935...8c1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #8 Skrevet 10. juli 2015 Jeg er sånn som har ost med pizza under... Om jeg bare har én type på, blir det ofte jarlsberg. Ellers kjører jeg kombo. Gjerne av vanlig norvegia, jarlsberg, hvit geitost, mozarella, og blåmuggost. (ikke nødvendigvis alle samtidig, da..). Anonymous poster hash: 1dbc7...9db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå