AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #1 Skrevet 9. juli 2015 Jeg prøver (for første gang) å få litt kontroll på når EL er. Jeg har hatt tre stabile sykluser på 28 dager omtrent på rad etter p-pilleslutt, så en på 32 dager forrige syklus. Nå er jeg på dag 16 etter første dag av menstruasjon, og jeg har brukt EL-tester søndag, mandag, tirsdag og i dag. Alle tatt på ettermiddagen. Søndag var teststreken ganske sterk, nesten like sterk som kontrollstreken. Mandag likeså. Tirsdag helt blendahvit. I dag like sterk som søndag (og jeg sliter med å se forskjell på styrken mellom kontrollstrek og teststrek). Jeg har hatt EL-lignende smerter i dag og i går, og kunne skimte noe som minnet om EL-slim i går. Men, kan jeg ha hatt EL i går og så få sterk teststrek igjen i dag? Eller er det mest sannsynlig at jeg ikke har hatt EL enda, og at den kommer om noen dager? Skjønner at det er vanskelig å svare ut fra dette, men setter pris på alle erfaringer :=) Anonymous poster hash: 79c1e...309
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #2 Skrevet 9. juli 2015 Det er mest sannsynlig at du ikke har hatt EL.Anonymous poster hash: e0097...18f
LongGone123 Skrevet 10. juli 2015 #3 Skrevet 10. juli 2015 Jeg tenker at du ikke har hatt EL enda, fortsett å teste og kjenn på symptomer kroppen gir deg, om du har noen. Jeg kjenner det hver gang jeg har EL; først såre brystvorter, litt murring i underlivet, så kommer EL slim 1-2-3 dager etter. Syklusen min var helt på bærtur en periode, med sykluser på godt over 60 dager+, men klarte å kjenne EL hver gang og fikk mensen 14 dager senere (eller positiv gr.test siste syklus 😏). Lykke til 😃
Gjest Gjest_Idja Skrevet 10. juli 2015 #4 Skrevet 10. juli 2015 Hvis testen var positiv i dag kan du forvente EL i helga. Da er det ikke rart med smerter og slim nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå