Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om det fremdeles finnes Euro i minibankene på Gardermoen? Var tomt i forrige uke. Hva er evt maks beløp man kan ta ut?

Anonymous poster hash: cfbb8...975

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om det fremdeles finnes Euro i minibankene på Gardermoen? Var tomt i forrige uke. Hva er evt maks beløp man kan ta ut?

Var det ikke SOla som var tom ? OSL har vel hele tiden hatt Euro

Anonymous poster hash: e5a91...515

AnonymBruker
Skrevet

Ikke i følge en kompis som var der nei.

AnonymBruker
Skrevet

Koster flest i gebyr å ta ut € i minibanker!

Anonymous poster hash: b5ad0...86f

AnonymBruker
Skrevet

Ikke i følge en kompis som var der nei.

DNB har sagt de har hatt nok Euro hele tiden, men om man går gjennom sikkerhetskontrollen før man tar ut penger mister man jo noen muligheter da

Anonymous poster hash: e5a91...515

AnonymBruker
Skrevet

Greit nok, men er det noe å ta ut der? Og hva er evt grensen? Spør fordi vi skal til Hellas og gubben har glemt å bestille i banken...

Skrevet

Når drar dere? Kanskje dere rekker å bestille der? Vi bestilte USD der sist

AnonymBruker
Skrevet

DNB har euro på Gardermoen. Kontakt de og spør om beløpsgrense, men husk at du kan ta ut både i minibank og i skranke der, kanskje du får mer i skranken enn i minibanken?

Og hvis det er mer enn et par dager til du drar, kan du også bestille større beløp

Les mer her https://www.dnb.no/bedrift/markets/valuta-renter/reisevaluta/gardermoen-kurser.html

Anonymous poster hash: 21da9...d72

Skrevet

DNB har euro på Gardermoen. Kontakt de og spør om beløpsgrense, men husk at du kan ta ut både i minibank og i skranke der, kanskje du får mer i skranken enn i minibanken?

Og hvis det er mer enn et par dager til du drar, kan du også bestille større beløp

Les mer her https://www.dnb.no/bedrift/markets/valuta-renter/reisevaluta/gardermoen-kurser.html

Beløpsgrensen er vel 20000NOK per pers om jeg husker rett

Skrevet

Beløpsgrensen er vel 20000NOK per pers om jeg husker rett

Har ikke Visa en begrensning på 10 000 p.u i kontantuttak tro?

Ikke sikker, assa:)

Skrevet

Har ikke Visa en begrensning på 10 000 p.u i kontantuttak tro?

Ikke sikker, assa:)

Jeg snakket om grensen på hva du har lov å ta ut av landet uten å si ifra til tollmyndighetene, mange bankkort har 9900 som begrensning ja, men det regner jeg med folk har litt oversikt over selv =)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi pleier ikke ta ut så veldig mye kontanter om gangen, så jeg aner faktisk ikke grensen i kortene. Lurte mest på om det var Euro i minibankene der slik det pleier. Tenker selvfølgelig på situasjonen i Hellas og at man må ha med en del kontanter. Det har jo mange andre nordmenn fått med seg også siden minibankene på flyplassen gikk tomme. Kan vi ta ut i skrankene der så er det jo greit nok hvis de er døgnåpne. Det løser seg. Vi drar ikke før på mandag.

AnonymBruker
Skrevet

Vi pleier ikke ta ut så veldig mye kontanter om gangen, så jeg aner faktisk ikke grensen i kortene. Lurte mest på om det var Euro i minibankene der slik det pleier. Tenker selvfølgelig på situasjonen i Hellas og at man må ha med en del kontanter. Det har jo mange andre nordmenn fått med seg også siden minibankene på flyplassen gikk tomme. Kan vi ta ut i skrankene der så er det jo greit nok hvis de er døgnåpne. Det løser seg. Vi drar ikke før på mandag.Anonymous poster hash: cfbb8...975

Filialene Gardermoen er ikke døgnåpne, og det er ulike åpningstider på avgang og ankomst. Sjekk åpningstidene på nettsiden jeg linket til. God tur :)

Skrevet

Du kan jo ta ut euro i svært mange minibanker rundt om, bare test ut. I vår by finnes både euro, pund og amerikanske dollar i minibank, uten at man er på flyplassen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...