AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #1 Skrevet 9. juli 2015 Har møtt en fantastisk mann som er kjempe snill og som viser at han bryr seg. Han har også alt av det jeg ser etter i en mann, og jeg har begynt å bli veldig glad i han. Greia er at venninna mi synes det ser rart ut, siden jeg er ca. 1.74 og han er ca. 1.62... Hva synes dere om at mannen er rundt 12 cm kortere enn dama? Anonymous poster hash: f76de...040
Hastalavistababe Skrevet 9. juli 2015 #2 Skrevet 9. juli 2015 Jeg har vært der. Personlig ville jeg ikke vært med en som er kortere enn meg. Har vært med en som vare 20 cm lavere enn meg og for meg funket det bare ikke. Men om du ikke har noe problem med høyden hans syns jeg ikke det er noe rart i det hele tatt 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #3 Skrevet 9. juli 2015 Om det funker for deg så er det det eneste som teller! Anonymous poster hash: 7ab99...ec8 6
Okapi Skrevet 9. juli 2015 #4 Skrevet 9. juli 2015 Spiller ingen rolle hva vi synes, det vesentlige er at du er fornøyd med ham. Personlig kunne jeg fint vært samme med en som var høyere enn meg. 2
OhLydia Skrevet 9. juli 2015 #5 Skrevet 9. juli 2015 Jeg synes det ser rart ut ,det er ikke noe for meg. Jeg elsker høye menn. Men spiller det virkelig noen rolle hva jeg synes, det er du som eventuelt skal leve med denne mannen.
Gjest Skrevet 9. juli 2015 #6 Skrevet 9. juli 2015 Om det ikke plager dere, så er egentlig andres innvendinger irrelevant. Jeg kunne ikke gjort det, men det er deres forhold, ikke mitt.
Perspektiv Skrevet 10. juli 2015 #7 Skrevet 10. juli 2015 Det er veldig stereotypisk at mannen skal være høyere en damen. Så hvis mannen er lavere enn damen, så må mannen overkompensere i andre avdelinger. Sosial status, høy ressurs person eller å ha ekstra store baller.
Gjest Trollkarlen Skrevet 11. juli 2015 #8 Skrevet 11. juli 2015 Du kommer aldri til å bli lykkelig om du skal høre på hva andre mener er bra og ikke bra for deg. Når det kommer til høyde så er det enda merkeligere med kvinne på 1,50 og mann på 1,90+ som er sammen. I misjonær kan jo dama bo inn i navelen hans. Følg dine egne preferanser, ikke hva andre mener burde være dine preferanser.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #9 Skrevet 11. juli 2015 Har møtt en fantastisk mann som er kjempe snill og som viser at han bryr seg. Han har også alt av det jeg ser etter i en mann, og jeg har begynt å bli veldig glad i han. Greia er at venninna mi synes det ser rart ut, siden jeg er ca. 1.74 og han er ca. 1.62... Hva synes dere om at mannen er rundt 12 cm kortere enn dama? Anonymous poster hash: f76de...040 Aner virkelig ikke hva som er vanlig, jeg på 188 har blitt dumpa pga høyden av ei som var 182. Tenker at jeg holder meg vekke fra alle dem over 180 og nærmer meg forsiktig dem er litt lavere En margin på +5cm til fordel mannen over kvinnen tror jeg "normalen" ligger på ...noen vil ha mer og andre bryr seg mindre selvsagt. Anonymous poster hash: 8f6e6...606
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #10 Skrevet 11. juli 2015 Jeg kan skjønne de damene som ikke takler en lavere mann. Jeg som mann tenner ikke på chubby eller overvektige damer, og har brent meg mer enn en gang på å gå på date med ei med bare ansiktsbilder... "Slank med former".., vel..., alt kommer an på øyet som ser. Det eneste her er at høydeissuet er helt greit å snakke om, men om man sier man ikke tenner på overvektige, så er det fy fy å snakke høyt om. Ennå vekta er noe man faktisk kan gjøre noe med... Anonymous poster hash: 82560...3e9
Gjest BethD Skrevet 11. juli 2015 #11 Skrevet 11. juli 2015 Jeg bryr meg ikke så mye hva andre gjør,det får være opp til de Men jeg tror ikke jeg hadde syns noe særlig om det, mannen MÅ være høyere enn meg føler jeg.. Såklart,er han the one så spiller ikke det noe særlig rolle vil jeg tro...
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #12 Skrevet 11. juli 2015 Har møtt en fantastisk mann som er kjempe snill og som viser at han bryr seg. Han har også alt av det jeg ser etter i en mann, og jeg har begynt å bli veldig glad i han. Greia er at venninna mi synes det ser rart ut, siden jeg er ca. 1.74 og han er ca. 1.62... Hva synes dere om at mannen er rundt 12 cm kortere enn dama? Anonymous poster hash: f76de...040 Hvorfor bry deg om hva venninna di sier? Typen min er 7 cm lavere enn meg. Om noen synes det ser rart ut so let it be. Vis at du har litt ryggrad i den lange kroppen din. Anonymous poster hash: 0601e...1bc 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #13 Skrevet 11. juli 2015 Aner virkelig ikke hva som er vanlig, jeg på 188 har blitt dumpa pga høyden av ei som var 182. Anonymous poster hash: 8f6e6...606 Hvordan vet du at det var høyden? Typisk menn å skylde på høyden når de ikke strekker til. Anonymous poster hash: 0601e...1bc
Gjest BethD Skrevet 11. juli 2015 #14 Skrevet 11. juli 2015 Hvordan vet du at det var høyden? Typisk menn å skylde på høyden når de ikke strekker til. Anonymous poster hash: 0601e...1bc Kan jo være hun sa det....hvorfor så krass..?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #15 Skrevet 11. juli 2015 Min far er 12cm lavere enn min mor og de har vært sammen i nærmere 30år. Personlig foretrekker jeg høyere menn. Liker følelsen av å stå ved siden av en høy mann, det vekker et slags behov for beskyttelse i meg. Ikke spør hvorfor Det viktige ts, er jo hva du føler er riktig for deg. Drit i hva andre sier og mener. Det viktige er om du liker han og han liker deg. Ingenting annet betyr noe Anonymous poster hash: 694cc...a20 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #16 Skrevet 11. juli 2015 Min far er 12cm lavere enn min mor og de har vært sammen i nærmere 30år. Personlig foretrekker jeg høyere menn. Liker følelsen av å stå ved siden av en høy mann, det vekker et slags behov for beskyttelse i meg. Ikke spør hvorfor Det viktige ts, er jo hva du føler er riktig for deg. Drit i hva andre sier og mener. Det viktige er om du liker han og han liker deg. Ingenting annet betyr noe Anonymous poster hash: 694cc...a20 Daddy issues?Anonymous poster hash: d69b0...dc4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #17 Skrevet 11. juli 2015 Daddy issues?Anonymous poster hash: d69b0...dc4 Hehe, nei Anonymous poster hash: 694cc...a20
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #18 Skrevet 11. juli 2015 Hvordan vet du at det var høyden? Typisk menn å skylde på høyden når de ikke strekker til. Anonymous poster hash: 0601e...1bc Jeg har nok flere mer opplagte "dealbreakere" enn akkurat høyden min sånn jevnt over ja...men noen ganger er ikke fasiten den mest opplagte men hva kan man gjøre? Spesielt høye kvinner har problemer i noen tilfeller med å føle seg "store" og lite feminine hvis ikke partner er minst 2m...nå synes jeg høye kvinner er flotte men de er ofte strenge på sine høydekrav. Anonymous poster hash: 8f6e6...606
Gjest Asmir Skrevet 15. oktober 2015 #19 Skrevet 15. oktober 2015 Er ikke noe verre at dama er den største. Så lenge du er fornøyd, ser jeg ingen grunn til å ende et eventuelt forhold. Hvorfor skal man problematisere alt?
Zouk Skrevet 16. oktober 2015 #20 Skrevet 16. oktober 2015 (endret) Har møtt en fantastisk mann som er kjempe snill og som viser at han bryr seg. Han har også alt av det jeg ser etter i en mann, og jeg har begynt å bli veldig glad i han. Greia er at venninna mi synes det ser rart ut, siden jeg er ca. 1.74 og han er ca. 1.62... Hva synes dere om at mannen er rundt 12 cm kortere enn dama? Anonymous poster hash: f76de...040 Kanskje hun vil ha ham selv? Neida, skal ikke tillegge venninnen din onde hensikter. Jeg synes generelt det er helt uproblematisk med høydeforskjell uansett retning med tanke på hvordan det ser ut for andre. Selv er jeg 183cm, men blir ofte utrygg rundt menn som er noe særlig høyere enn meg. Spesielt hvis de har kraftige brede kropper i tillegg. Tilbrakte nesten 6 år med en på rundt 1.70, gikk helt bra for oss begge med tanke på høyde. Heller mot å trives best med de i området 170-175 cm (gjerne med brede skuldre :D ) , men de har ofte ikke sansen for meg og synes jeg er for høy. Men sånn er det bare. Alle liker forskjellig ting. Er du så heldig å treffe en å elske, kjør på!! Endret 16. oktober 2015 av Zouk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå