AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #1 Skrevet 9. juli 2015 Jeg har nå prøvd flere forskjellige. Det en slik.. vanskelig å forklare, du skal tenke på en person, fiktiv eller ekte også skal den da "tenke" seg frem til den personen: http://en.akinator.com/personnages/jeu?reset=1 Bård Ylvisåker - riktig Vegard Ylvisåker - riktig Edward Cullen - riktig Harry Potter - riktig Christian Grey - riktig Supermann - riktig Damon Salvatore - riktig Ed Westwick - riktig Håvard Bakke - feil (ble Odd Nordstoga ) Jens August Anker-Hansen - Nothing, I think of nothing JEG VANT! Hvordan får den det til?! Alle kan vell ikke trykke de samme svarene, for vær person!!! Ikke alle vet alt om alle, jeg trykte på "Don't know" på mange av de, men allikevel så kom det opp rett! Anonymous poster hash: a5efb...631
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #2 Skrevet 9. juli 2015 gjetter riktig på nesten alle jeg tenker på også! Anonymous poster hash: b6813...795
Gjest Hofmann Skrevet 9. juli 2015 #3 Skrevet 9. juli 2015 Fekk "Mia Gundersen", men eg tenkte på Benedicte Adrian.
sol87 Skrevet 9. juli 2015 #4 Skrevet 9. juli 2015 Den gjetter jo ikke, den matcher svarene på de detaljerte spørsmålene med informasjon på nettet. Det er ikke noe magisk ved det der. 6
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #5 Skrevet 9. juli 2015 Logikkøvelse. Deduksjon. Anonymous poster hash: 2601f...d47
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #6 Skrevet 9. juli 2015 Den gjetter jo ikke, den matcher svarene på de detaljerte spørsmålene med informasjon på nettet. Det er ikke noe magisk ved det der. men hvordan får den så rett så ofte, når jeg trykker på "don't know" flere ganger for samme person? ts Anonymous poster hash: 1f520...ce9
Gjest Sille4 Skrevet 9. juli 2015 #7 Skrevet 9. juli 2015 Prøvde meg på Leonardo DiCaprio og Mikke mus, den traff der. Trudde jeg prøvde meg på noe som ikke var så lett å finne ut av, men fantorangen klarte den visst også
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #8 Skrevet 9. juli 2015 Den sa til meg at jeg tenkte på "nothing" Anonymous poster hash: 836c6...c65
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #9 Skrevet 9. juli 2015 Den sa til meg at jeg tenkte på "nothing" Anonymous poster hash: 836c6...c65 fikk det da jeg tenkte på Håvard Bakke også (han som hadde stemmen til voksne Simba i Løvenes Konge). Men alle de andre, prøvde å tenke på noe vanskelig, men da fikk den rett også ts Anonymous poster hash: 1f520...ce9
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #10 Skrevet 9. juli 2015 Fant den på tumblr. Noen postet den der, hvor de ta tenkte på de svarte trærne i bakgrunnen, og "spillet" fikk rett!! Så jeg måtte bare teste det for å sjekke hva den bommet på ts Anonymous poster hash: 1f520...ce9
Gjest Hold the door Skrevet 9. juli 2015 #12 Skrevet 9. juli 2015 (endret) - Endret 8. mars 2017 av Hold the door
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #13 Skrevet 9. juli 2015 Jeg tenker på Julia Roberts. Den har nå gjettet Meryl Streep og Sandra Bullock og har begynt å stille de samme spørsmålene om igjen. Anonymous poster hash: 240cd...f88
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #14 Skrevet 9. juli 2015 Greide ikke å finne Chuck Bass ... Jeg fikk Ed Westwick.. men så valgte jeg band da... og da ble det vell han å ikke karakteren, også valgte jeg ekte person og ikke fiktiv. ts Anonymous poster hash: 1f520...ce9
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #15 Skrevet 9. juli 2015 Jeg tenkte på Charlie i Two and a half men - det klarte den. Anonymous poster hash: 95b7a...2ee
Maximillian Cohen Skrevet 9. juli 2015 #16 Skrevet 9. juli 2015 Jeg må si jeg ikke er særlig imponert. Da den først gjettet feil, og jeg valgte å fortsette fikk jeg gang på gang spørsmål som burde vært utelukket av mine tidligere svar. For eksempel svarte jeg at personen var mellom 20 og 30 år, men fikk hele tiden spørsmål om personen var over 40, over 50 osv. I tillegg svarte jeg to ganger at personen var fra Skandinavia før jeg fikk spørsmål om personen var fra England. Den "gjettet" riktig nok riktig på andre forsøk, men med litt bedre algoritmer burde det vært gjort mye raskere.
sol87 Skrevet 9. juli 2015 #17 Skrevet 9. juli 2015 men hvordan får den så rett så ofte, når jeg trykker på "don't know" flere ganger for samme person? ts Anonymous poster hash: 1f520...ce9 Den utelukker en rekke alternativer via svarene dine. I tillegg er det jo en feilmargin.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #18 Skrevet 9. juli 2015 Hehe den klarte Petter Northug på meg! Anonymous poster hash: 161ee...ede
Chizue Skrevet 9. juli 2015 #19 Skrevet 9. juli 2015 1. Lee Min Ho-Korrekt, 2. Kim Jong Hyun - Shinee, feil...x) Riktig gruppe, feil fyr- Key 3.Jang Keun Suk-feil...*Kim Hyung Joon 4.Tom Felton - Riktig ^^ 5. ABB.NEI...feil, Lise Myhre (Nemi)Jeg trykket jo ja for kvinne dafuq? 6.Simba -Yep-Men spørsmålene var litt obvious egentlig 3av3...xD Er egentlig ikke så mye mind fuck da Første var litt "HÆ?? Hvordan?" Men etter å ha tatt flere så er det ikke sååå vanskelig, kan jo være gøy som selskapslek
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #20 Skrevet 9. juli 2015 Heller ikke imponert.Jeg svarte på det meste, men den klarte jo ikke engang å peile seg inn på riktig kjønn. Når 3. eller 4. forsøk var feil (ett av dem stred direkte mot svar jeg hadde gitt tidligere) fikk jeg en liste med mulige kandidater å velge fra, men ingen av dem var riktig. Underveis fikk jeg de samme spørsmålene flere ganger, og den forsøkte gang på gang å finne ut om personen var involvert med Top Gear eller Doctor Who. Og når jeg svarte ja på at personen var engelsk, burde det ikke være nødvendig å spørre om han var britisk i tillegg. (For ordens skyld: Jeg tenkte på Philip Glenister. Ikke superkjendis, men for noen år siden hadde de fleste hørt om Gene Hunt, i alle fall.) Anonymous poster hash: b5e3e...98e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå