AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #1 Skrevet 9. juli 2015 Barnet mitt har flere venner i klassen og de går på besøk på omgang, noen kommer oftere på besøk en andre, de er det ca 1-2 timer alt ettersom og de går ut hvis de finner ut at de skal det. De er 9 år hele gjengen. En dag kommer en kompis inn døra med beskjed om at; "jeg må være her så lenge jeg kan fordi mora mi er ikke hjemme, hvis det ikke passer dere må dere ringe mora mi så henter hun meg"... Jeg spurte om når hun kom tilbake men det visste han ikke. jeg kjenner at jeg reagerte på dette, wtf? mora sender ungen avgårde med en sånn beskjed? ikke et ord fra henne selv? det jeg da gjorde var å ringe mora og si at hun måtte komme å hente han 2 timer senere. Jeg hadde aldri kommet på å gjøre noe slikt selv og ikke har noen andre kommet inn døra med sånn beskjed heller, er jeg vanskelig? Anonymous poster hash: 99ce2...b3e 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #2 Skrevet 9. juli 2015 Ja, du er vanskelig. Anonymous poster hash: b18c9...7e9 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #3 Skrevet 9. juli 2015 Jeg syns moren kunne ringt det først.Anonymous poster hash: 23fb0...544 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #4 Skrevet 9. juli 2015 Jeg synes ikke du er vanskelig, nei. Her høres det ut som moren hadde tenkt å bruke dere som gratis barnevakt, uten å spørre om det var greit først. Det er ikke ok. Anonymous poster hash: d5667...c7c 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #5 Skrevet 9. juli 2015 Tja, hva tror du selv? Anonymous poster hash: 4b0e6...a25
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #6 Skrevet 9. juli 2015 Hva om dere ikke var hjemme da??Anonymous poster hash: cbb5e...398
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #7 Skrevet 9. juli 2015 Barnet mitt har flere venner i klassen og de går på besøk på omgang, noen kommer oftere på besøk en andre, de er det ca 1-2 timer alt ettersom og de går ut hvis de finner ut at de skal det. De er 9 år hele gjengen. En dag kommer en kompis inn døra med beskjed om at; "jeg må være her så lenge jeg kan fordi mora mi er ikke hjemme, hvis det ikke passer dere må dere ringe mora mi så henter hun meg"... Jeg spurte om når hun kom tilbake men det visste han ikke. jeg kjenner at jeg reagerte på dette, wtf? mora sender ungen avgårde med en sånn beskjed? ikke et ord fra henne selv? det jeg da gjorde var å ringe mora og si at hun måtte komme å hente han 2 timer senere. Jeg hadde aldri kommet på å gjøre noe slikt selv og ikke har noen andre kommet inn døra med sånn beskjed heller, er jeg vanskelig? Anonymous poster hash: 99ce2...b3e Litt sleip fremgangsmåte av kameratens mor, men jeg hadde ikke laget noe nummer ut av det. Anonymous poster hash: 17a34...5cf
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #8 Skrevet 9. juli 2015 hvis vi ikke var hjemme, da skulle vi ringe med en gang så kom hun og hentet han Anonymous poster hash: 99ce2...b3e
minister-mio Skrevet 9. juli 2015 #9 Skrevet 9. juli 2015 hvis vi ikke var hjemme, da skulle vi ringe med en gang så kom hun og hentet han Anonymous poster hash: 99ce2...b3e hvordan skulle dere vite st han stod på døra og blomstra om dere ikke var hjemme?
Gjest Skrevet 9. juli 2015 #10 Skrevet 9. juli 2015 Husk på at dette var fremlagt med barnets ord. Det kan hende at moren hadde formulert seg litt annerledes men at barnet ikke var i stand til å videreformidle det og at det derfor ble litt feil alt sammen. Ja, jeg syns nok kanskje du var litt vanskelig..
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #11 Skrevet 9. juli 2015 Jeg hadde foretrekt at moren ringte meg å sa i fra om det først. Men hadde ikke tatt så tungt på det. Når moren kom for å hente hadde jeg nevnt til henne at det hadde vært fint om hun kunne ringe å si i fra om slikt selv på forhånd. Anonymous poster hash: 9ef31...112
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #12 Skrevet 9. juli 2015 Jeg syns mest synd i han kompisen som kom, han sto helt stressa og lurte på om han kunne være der. Anonymous poster hash: 99ce2...b3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå