Gå til innhold

Makk i badekaret? Æsj, Æsj, Æsj!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Glemte å tømme ut vannet etter mitt barn badet, før vi reiste på ferie for flere dager siden. Nå som vi kom hjem ser det ut som masse makk i badekaret! Det er vanntett "tøybadekar" om det skulle ha noen betydning. Tenkte først på barnemark, men de er aaltfor store til det! Samtidig har mitt barn ikke hatt noen tegn til å være plaget, og i tillegg var det ingen bevegelse i de.

Det rare var at de virket veldig porøse, og gikk i oppløsning om jeg prøve å ta på de. Det så nesten litt ut som sjøgress/alger, så sånn sett virket det ikke som makk.

Noen som har noen idé om hva det kan være,og hva i huleste jeg bur de gjøre nå??

Æsj, føler jeg klør overalt!

Anonymous poster hash: edbe5...b16

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anonymous poster hash: edbe5...b16

post-37809-0-37652200-1436437042_thumb.j

AnonymBruker
Skrevet

Æsj! Aner ikke hva det er, men det ser ikke ut som barnemark, som du også påpeker. Anonymous poster hash: a228d...175

Skrevet

Av og til klikker jeg meg inn på tråder jeg ikke bør klikke meg inn.

Dette er en av dem!

Mark i musa, mark i badekaret. Mark som ligger igjen i dass. Mark meg her og mark meg der. Jævla marker. Og mark minner om slanger og ormer, som jeg heller ikke kan fordra.

Du fant i det minste ikke en markjævel som dette i badekaret ditt:giant-worm-header.png

(Beklager, har ingenting å bidra med)

:laugh: 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vaske badekaret godt? Hva ellers skal du gjøre? Jeg regner med at du vil merke om barnet ditt har mark og skaffe middel mot det i såfall.

Anonymous poster hash: 73e6e...cc4
Gjest Cartman
Skrevet

Er du redd for mark? Mark er ikke farlig. Bare bruk badekaret. Marken forsvinner av seg sjæl. Ikke noe å uroe seg for.

AnonymBruker
Skrevet

Gå ut og tøm dette utendørs! Ikke i sluk/toalett innendørs.

Dette er nok noe som har vokst opp av hudrester, skitt og såperester. På samme måten som likmark oppstår eller mat og døde dyr får forråtnelsesbakterier på seg for å "forsvinne".

Anonymous poster hash: 0c544...fa4

• Liker 2
Skrevet

Stod det ute? Det kan være planter

AnonymBruker
Skrevet

Stod det ute? Det kan være planter

For n'te gang, det er forråtnelsesbakterier, hvorfor tror dere det skal klorin eller annen desinfeksjonsmidler i svømmebaseng?

Står vannet inne på et varmt bad går prosessen hurtigere enn ute i kjøligere vær.

• Liker 4
Skrevet

For n'te gang, det er forråtnelsesbakterier, hvorfor tror dere det skal klorin eller annen desinfeksjonsmidler i svømmebaseng?

Står vannet inne på et varmt bad går prosessen hurtigere enn ute i kjøligere vær. Anonymous poster hash: 0c544...fa4

og du siterer meg fordi?
AnonymBruker
Skrevet

og du siterer meg fordi?

Tipper fordi du kom med et meningsløst svar.

Anonymous poster hash: 73e6e...cc4

AnonymBruker
Skrevet

Synes det ser ut som innvollsorm på det bildet! Druknede, døde sådan.

For sikkerhets skyld bør du undersøke barnet for innvollsorm. Dette gjøres ved at et laboratorium undersøker en avføringsprøve fra barnet. Ta kontakt med legekontoret, der får du utdelt utstyr og beholder til å ta denne avføringsprøven med. Skal leveres inn til legekontoret når prøven er tatt, de sender det inn for pasienten.

Anonymous poster hash: 8b354...b63
Skrevet

Står vannet inne på et varmt bad går prosessen hurtigere enn ute i kjøligere vær.

Ja, dette er riktig. Har jobbet på lab og tømt gamle vannprøver. Det ligner veldig på skitne vannprøver som har stått lenge

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er da bare bakterier som har hopet seg opp. Det er ikke mark.

Anonymous poster hash: 19fa8...fa2
Skrevet

:haar:  Oi! Aldri sett før...

AnonymBruker
Skrevet

ser ut som noe form for innvollsorm. en liten underart av spolorm eller noe, ville tatt barnet til legen

Anonymous poster hash: a747c...16e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...