AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #1 Skrevet 9. juli 2015 Kjøpte for noen mnd siden en shampoo fra feelunique, og da den kom syntes jeg den luktet litt merkelig. Jeg hadde enda litt igjen i flaska som jeg kjøpte hos frisøren, så jeg sammenlignet de to, og det var helt klart forskjell i lukten. Den fra feelunique luktet liksom litt mer syntetisk enn den fra salong. Jeg kjøpte heller en ny flaske fra salongen og satte den jeg bestilte innerst i skapet. Nå er jeg fri for shampoo igjen, men er litt redd for å bruke noe jeg ikke stoler helt på. Noen som har opplevd å få fake produkter fra de? Eller noen som vet andre eventuelle grunner til at den luktet så annerledes? Anonymous poster hash: 3e8d2...571
Gjest crazycatlady Skrevet 9. juli 2015 #2 Skrevet 9. juli 2015 Aldri fått fake produkter derfra. Har mer tro på at shampoen er gammel. Slå opp batchkoden på checkcosmetics.net, så finner du ut det om den støtter merket. Checkfresh er en annen liknende side. Kontakt dem om shampoen viser seg å være gammel, så får du penga igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #3 Skrevet 9. juli 2015 Feelunique er offisiell salgskanal for de aller fleste produktseriene de selger, så her har du enten vært uheldig og fått et ødelagt produkt, og det skjer jo fra tid til annen- jeg har opplevd det hos frisør og parfymeri tidligere, eller du kan ha fått f.eks. En ny utgave av produktet og de hat endret formelen? Anonymous poster hash: 1c291...5e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå