Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har spilt det her? Jeg er Khajiit atm, men lurer på åssen våpen jeg skal ha.. noen forslag?

Anonymous poster hash: e3a14...23b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har spilt Skyrim! Jeg pleier alltid å velge Khajiit-karakter i Elder Scrolls-universet. Ang våpen, det kommer jo litt an på om du liker nærkamp eller ikke. Det er jo anledninger det kan være greit å ha høy level på bueskyting også, spesielt på drager. Det er en fordel å kunne å kunne gjøre litt damage mens de er i lufta. :smilorange: Jeg er vel mer en nærkampspiller, så jeg liker best tohåndssverd.

Husk at fiendene levler sammen med deg, så om du bruker veldig mye tid på andre ting enn våpentrening og tilsvarende, så kan du få noen heftige boss-fights utover. ;)

Skrevet

Bue for alle penga, virkelig!

Skrevet

Det kommer mye an på hva du selv foretrekker å spille. Liker du nærkamå så kjør på med sverd. Foretrekker du heller avstand så bruk bue eller en stav. :-)

Skrevet

Du må velge hva slags type karakter du ønsker å være. Ønsker du å være mer stealth-type med medium/light armour, daggers og pil og bue? Eller mage? Eller heavy armour med skjold og sverd? Det er opp til deg. :)

Skrevet

Du kan strengt tatt velge akkurat hva du vil med Khajit-greia (bare jeg som tenker 'katt' på trøndersk) er vel sniking, så buer og dolker er sikkert kjekke.

Gjest The damned
Skrevet

Jeg likte godt bue og å snike rundt,men også ha muligheten til å kunne bytte våpen. Da ble det som regel tohåndsvåpen,men jeg har aldri vært glad i dolker eller sverd og skjold. Velger aldri det i slike spill :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er assasin type med dobbel dagger som er best.

Et lite innblikk:  Har du 100 i sneaking og den beste kniven x2 i begge hender (husker ikke hva den heter. Deadra eller noe)  så hitter du omtrent alle på spillet med et kraftslag bakfra.

Anonymous poster hash: e0d91...640

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...