Bex Skrevet 9. juli 2015 #1 Skrevet 9. juli 2015 Hei Håper noen med bittelitt mer teknisk kompetanse enn meg kan hjelpe Jeg er ganske aktiv på Facebook, liker bilder og kommenterer, og er med på arrangementer. Men de siste dagene har jeg fått beskjed om at venner liker at jeg skal på arrangementer etc og det vil jeg jo ikke al de skal se! Har gått gjennom innstillingene på kontoen min, men finner ikke ut hvor jeg fjerner sånt? Vil jo ikke at venner skal se hva jeg trykker "attending" på et arrangement, eller om jeg har likt et babybilde eller kommentert noe. Hvordan kan jeg gjøre så dette ikke kommer frem på andres nyhetsoppdatering? det eneste jeg er intressert i at kommer frem der, er bilder jeg selv legger ut, eller mine egne statusoppdateringer.
Bex Skrevet 9. juli 2015 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2015 Da må man jo bare slutte å bruke det, da Ønsker ikke å være en plagsom person i andres nyhetsoppdatering.
LoneWolf Skrevet 9. juli 2015 #4 Skrevet 9. juli 2015 (endret) Du kan gå manuelt inn på din egen aktivitetslogg og skifte hvem som kan se det du gjør fra "del med venner" (eller noe slik) til "kun meg". Utenom det så er facebook laget for å kringkaste slike meldinger Endret 9. juli 2015 av LoneWolf
Jade Skrevet 16. juli 2015 #5 Skrevet 16. juli 2015 Når du takker ja til et arrangement, så kommer det ofte opp en post på arrangementet sin side. Gå inn på siden deres og slett denne posten. Hvis du skal på et hemmelig arrangement, så bør du ikke melde deg på via Facebook hvis ikke eventen har privatinnstillinger slik at kun de i gruppa som arrangerer kan se det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå