AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #1 Skrevet 9. juli 2015 Hei! Jeg prøver å gå ned i fettprosent før jeg skal til syden i begynnelsen av august. Jeg har sommerjobb på et sykehjem, og lurte på hvor mye det har og si for hvor mange kalorier jeg trenger. Vaktene varer i fra 7-8 timer til 13 timersvakter i helgene. (Jeg har 0,5 t pause på de vanlige vaktene, og 1,5 time pause på 13 timers vaktene). Det blir jo en del bevegelse i løpet av dagen. Vil si jeg iallefall går/står halvparten av tiden. Er mye gåing frem og tilbake, bøying osv.. i tillegg er det jo ting som å rydde, ta ut av oppvaskmaskinen, bytte på sengklær etc.. Jobber nesten hver dag. Ellers er jeg mye i ro! Prøver også å trene styrke iallefall 3 ganger i uka, men er ofte veldig sliten etter jobb. Spiser mye proteiner (80-160 g daglig) Veier rundt 63 kg og er 167 cm høy. Er jente og 22 år gammel. Hvor mange kalorier tror dere jeg trenger sånn ca, for å gå ned i fettprosent, men samtidig bevare muskelmasse? Den siste uka har jeg ligget på alt mellom 1400-2000 kcal. Men føler det begynner å haste litt i og med at jeg virkelig trenger å få strammet litt mer opp og gå ned i fettprosent. Anonymous poster hash: 991ec...6c1
Pringle Skrevet 9. juli 2015 #2 Skrevet 9. juli 2015 Lurer på hva slags krav det er rimelig å ha til seg selv. Du har jo en helt fin vekt og er i mye aktivitet, dessuten er du ung, du er sikkert sunn og frisk med en flott kropp. Kan du ikke bare dra til syden og kose deg? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå