Gå til innhold

Hva slags seng skal jeg velge?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har gått til innkjøp av nye møbler til vårt nye hjem, og står igjen med å velge senga. Ser at det er endel kontinentalmadrasser på markedet for tiden, og de i butikken sier det går endel av disse. Noen som har slike madrass-senger med ben ? Ser også at man bruker kapper på disse sengene, er de dyre?

Hva er finest synes dere, "vanlig" seng eller slike "madrass-senger"

Takknemlig for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Vi har rammemadrasser (slike med bein). Har en felles overmadrass. Er godt fornøyd med det. Jeg ville legge alle pengene i selve madrassen fremfor en fancy omramming. Kappelaken får du for et par hundre kroner på Kid, Princess osv., men mannen klager på at det bare er i veien og samler støv.

Kontinentalmadrasser har jeg hørt skal være ganske tungvinte å flytte på. Ellers er jo madrassprinsippet gansek likt som for en rammemadrass.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kontinentalmadrass og er storfornøyd med det. Har ikke kappelaken, for det er litt for dillete for meg. Den er litt tung å flytte på, men går fint når vi er to. Men det er jo ikke nødvendig å flytte særlig ofte, siden den står på sokkel og det ikke blir noe vaskebehov under :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sånn "lag på lag" med rammemadrasser nederst, vanlige madrasser i midten og felles overmadrass på toppen. Kjøpte på Ikea for ett år siden, og er veldig fornøyde.

Vi har ben på sengen, slik at vi kommer til under (og kan ha noen esker under sengen), og vi har et helt enkelt hvitt "kappelaken" i kraftig bomull, ikke til pynt, men for å beskytte madrassene mot kattehår og kloring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...