AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #1 Skrevet 9. juli 2015 Hallo Først og fremst: Jeg er jente og liker jenter. Så: Sitter i styret i en miljøorganisasjon med ei jente jeg egentlig alltid har likt litt. Prøver å finne ut av om det muligens kan være noe mer der, men er litt usikker. (Denne jenta er også lesbisk). Det positive: Hun har sagt ved et par anledninger at hun synes jeg ser bra ut. Etter et møte vi hadde i våres inviterte hun meg med på en øl etterpå, siden hun synes det var så hyggelig å prate med meg, men jeg kunne desv ikke. (Skulle ha blitt med, angrer!) Når vi er sammen (sosialt eller på møter) føler jeg at hun ser litt ekstra på meg og at hun holder blikket litt lenger med meg enn med de andre vi er med. Hun ser mest på meg når vi snakker i en gruppe. Vet at det ikke behøver å bety noe, men.. For et par dager siden var hun, jeg og 3 andre venninner og spiste sammen. Hun og jeg skulle samme vei hjem, og ble stående og prate utenfor hos henne. Følte liksom nesten at hun dro det litt 'ut' og ville at jeg skulle bli der lengre. Jeg hadde så lyst til å være med henne hjem, og vi klemte hverandre ganske godt før jeg gikk hjemover, følte jeg.. Haha. En gang gikk hun også på butikken og kjøpte en juice til meg (vi var på stranda sammen med felles venner). Hun tilbød seg bare å kjøpe 'hva jeg hadde lyst på' uten at jeg egentlig hadde hintet til noe i det hele tatt. Men.. Jeg vet ikke? Tror hun er litt av den 'sjenerte' typen, og det er jeg også - når det kommer til dating og sånne ting. Føler jeg bør ta initiativ, men føler jeg driter meg ut om hun ikke liker meg på den måten. Kanskje hun bare er hyggelig :/ Spesielt med tanke på at vi sitter i samme styre, kan det bli rar stemning om det viser seg at hun ikke er interessert. Føler også at jeg kanskje ikke er hennes type.. Noen som har et råd? Tas imot med takk!Anonymous poster hash: 8855c...1d8
Leeloo Skrevet 9. juli 2015 #2 Skrevet 9. juli 2015 Hva med å bare være bittelitt mer "på", flørte, berøre osv., men la det utvikle seg naturlig? Be henne ut på en øl (hun har allerede bedt deg en gang, så ikke no stress). Vi sjenerte sjeler trenger gjerne litt (understreker "litt", regner med drita lesper er omtrent like sjarmerende som drita gutter 😄) alkohol for å vise følelser. Det høres jo absolutt lovende ut, men grei måte å bli ekstra godt kjent på. Kanskje kan hun følge deg hjem neste gang, så har du mulighet til å be henne inn.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #3 Skrevet 9. juli 2015 Ja, det er sant! Bør kanskje vise at jeg liker henne litt mer. Vil ikke være for frempå, heller, men det går jo an å prøve å flørte liitt mer. Gi henne komplimenter, kanskje? Hehe, mm! Jeg får få henne bittelitt brisen over en øl, da, eller noe. Kom faktisk på at vi drakk øl sammen en gang (hun, jeg og flere andre), og da jeg måtte gå grep hun tak i armen min og hvisket 'du går ikke!' i øret mitt. Da var hun nok ganske brisen. Men vil samtidig helst bli kjent med henne i edru tilstand lol Ja, kanskje det Anonymous poster hash: 8855c...1d8
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #4 Skrevet 9. juli 2015 Siden du allerede VET at hun er lesbisk syntes jeg du kan si det rett ut jeg. "Har du kjæreste? Du er utrolig søt altså!" Anonymous poster hash: c0320...f14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå