AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #1 Skrevet 9. juli 2015 Fra tid til annen så er det folk som finner hverandre på KG. Lurer på hva som skal til for at en dame skal falle for en KG-kar. Tenker på jentene som faktisk er attraktive og ikke jenter som sliter med diverse ting(ikke stygt ment). Så attraktive jenter, hva skal til for at du prøver å kjekke opp en KG-kar? Anonymous poster hash: 51262...04f
Gjest Cartman Skrevet 9. juli 2015 #2 Skrevet 9. juli 2015 Altfor mange bitre mennesker her. Tror du finner bedre mennesker ute i samfunnet. KG er et samlingssted for folk med personlige problemer. De normale brukerne kan du telle på en hånd.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #3 Skrevet 9. juli 2015 Fra tid til annen så er det folk som finner hverandre på KG. Lurer på hva som skal til for at en dame skal falle for en KG-kar. Tenker på jentene som faktisk er attraktive og ikke jenter som sliter med diverse ting(ikke stygt ment). Så attraktive jenter, hva skal til for at du prøver å kjekke opp en KG-kar? Anonymous poster hash: 51262...04f At det ikke er en som tydelig gir uttrykk for at han er her for å få damer, kanskje?Anonymous poster hash: 415e6...51c 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #4 Skrevet 9. juli 2015 Altfor mange bitre mennesker her. Tror du finner bedre mennesker ute i samfunnet. KG er et samlingssted for folk med personlige problemer. De normale brukerne kan du telle på en hånd. Er du normal? Anonymous poster hash: 1c706...e38
Gjest Cartman Skrevet 9. juli 2015 #5 Skrevet 9. juli 2015 (endret) Er du normal? Anonymous poster hash: 1c706...e38 Jeg er ikke normal. Det er derfor jeg gjenkjenner andre ikke-normale. Man ser seg selv i andre. Edit: Jeg er ikke en bitter person. Har tydeligvis "White Knight syndrom". Vet da faen hva det betyr. Endret 9. juli 2015 av Cartman
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #6 Skrevet 9. juli 2015 Jeg er ikke normal. Det er derfor jeg gjenkjenner andre ikke-normale. Man ser seg selv i andre. Edit: Jeg er ikke en bitter person. Har tydeligvis "White Knight syndrom". Vet da faen hva det betyr. Vil du bli sjekket opp? Anonymous poster hash: 1c706...e38 1
Gjest Cartman Skrevet 9. juli 2015 #7 Skrevet 9. juli 2015 Vil du bli sjekket opp? Anonymous poster hash: 1c706...e38 Jeg feiler totalt i slike situasjoner. Det er ikke meg. Beste for meg er at en venn blir til noe mer. Jeg gir aldri komplimenter på utseende. Jeg tar heller aldri til meg komplimenter fra andre. Har en ganske sær humor, som kan være litt på kanten. Alt ender bare i misforståelser.
Chizue Skrevet 9. juli 2015 #8 Skrevet 9. juli 2015 Jeg er heller ikke normal, normale mennesker er kjeeeedelige, tror de fleste kommer med en eller annen form for bagasje 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #9 Skrevet 9. juli 2015 Tja.. du kan jo prøve å skryte dem for innleggene dems. Hvor smarte og reflekterte de er Så ender dere kanskje opp med å sende PM til hverandre, så baller det på seg.. Men generelt sett så hadde ikke turt å rote meg borti på kvinnene her.. altfor mange særinger.. Anonymous poster hash: 2ec04...5fc
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #10 Skrevet 9. juli 2015 Begynn med de som poster masse biler i bildetrådene. De er i overkant glad i oppmerksomhet og faller lett for smiger. Anonymous poster hash: 517b9...00f 2
Okapi Skrevet 9. juli 2015 #11 Skrevet 9. juli 2015 Ingen dum idé, det der. Spørsmålet er vel åssen man blir attraktiv for KG-damene. Har ikke helt funnet ut hva de liker ennå.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #12 Skrevet 9. juli 2015 Altfor mange bitre mennesker her. Tror du finner bedre mennesker ute i samfunnet. KG er et samlingssted for folk med personlige problemer. De normale brukerne kan du telle på en hånd. Får du damer pga postene dine i denne tråden så synes jeg du bør si ifa. Tja.. du kan jo prøve å skryte dem for innleggene dems. Hvor smarte og reflekterte de er Så ender dere kanskje opp med å sende PM til hverandre, så baller det på seg.. Men generelt sett så hadde ikke turt å rote meg borti på kvinnene her.. altfor mange særinger.. Anonymous poster hash: 2ec04...5fc Begynn med de som poster masse biler i bildetrådene. De er i overkant glad i oppmerksomhet og faller lett for smiger. Anonymous poster hash: 517b9...00f Tusen takk til dere to siste, det er sånne triks jeg er ute etter. Smarte nok svar til at dere kunne vært menn(første forsøk på å sjekke opp på KG). TS Anonymous poster hash: 51262...04f
Gjest Cartman Skrevet 9. juli 2015 #13 Skrevet 9. juli 2015 Får du damer pga postene dine i denne tråden så synes jeg du bør si ifa. Anonymous poster hash: 51262...04f Jeg er ikke her for å dra damer. (Når det er sagt, så tror jeg damer liker best ærlige mannfolk og ikke løgnaktige guttevr som sier det de liker å høre.) Jeg er heller ikke på HFboards for å bli kjent med hockeyspillere. Jeg er på ulike forum for å diskutere saker og ting med andre mennesker. Kommer ikke til å si fra, hvis jeg får dame Privatlivet mitt deler jeg ikke på nett. Særlig med tanke på datalagringsdirektivet og stadig mer nettovervåkning. Jeg savner 90-tallet. Da hadde vi mer privatliv.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #14 Skrevet 9. juli 2015 Jeg er ikke her for å dra damer. (Når det er sagt, så tror jeg damer liker best ærlige mannfolk og ikke løgnaktige guttevr som sier det de liker å høre.) Jeg er heller ikke på HFboards for å bli kjent med hockeyspillere. Jeg er på ulike forum for å diskutere saker og ting med andre mennesker. Kommer ikke til å si fra, hvis jeg får dame Privatlivet mitt deler jeg ikke på nett. Særlig med tanke på datalagringsdirektivet og stadig mer nettovervåkning. Jeg savner 90-tallet. Da hadde vi mer privatliv. Kan respektere det og siden du har hjulpet meg så skal jeg gi deg noen tips også. Ikke skriv slik: Har tydeligvis "White Knight syndrom". Vet da faen hva det betyr. Merkelig nok å skrive at man er "white knight" , men om man gjør i en tråd som ikke nevner uttrykket så ikke skrive at du ikke vet hva det betyr. Enten lyver man eller så er man for dum til å slå opp et begrep man bruker om seg selv. "Jeg er visst pedofil, men vet da faen hva det betyr". Anonymous poster hash: 51262...04f 1
Gjest Cartman Skrevet 9. juli 2015 #15 Skrevet 9. juli 2015 (endret) Kan respektere det og siden du har hjulpet meg så skal jeg gi deg noen tips også. Ikke skriv slik: Merkelig nok å skrive at man er "white knight" , men om man gjør i en tråd som ikke nevner uttrykket så ikke skrive at du ikke vet hva det betyr. Enten lyver man eller så er man for dum til å slå opp et begrep man bruker om seg selv. "Jeg er visst pedofil, men vet da faen hva det betyr". Anonymous poster hash: 51262...04f Eller så gidder man ikke å slå opp begreper. Jeg blir også kalt "tidløs". Hva faen betyr det? At jeg ikke er bundet av tiden???? Man blir kalt mange ting i livet. White Knight er en gjenganger. Noen ganger på dette forumet og noen ganger i fylla. Vet ikke hvorfor, men synes det er litt komisk. Fra nordmann til ridder. Jaja. Edit: Du virker som en grei kar. Håper du finner lykken på forumet, men pass på. Det er flere spesielle mennesker her. Alle er "normale" i starten. Det er over tid man oppdager galskapen. Endret 9. juli 2015 av Cartman
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #16 Skrevet 9. juli 2015 Begynn med de som poster masse biler i bildetrådene. De er i overkant glad i oppmerksomhet og faller lett for smiger. Anonymous poster hash: 517b9...00f Eller de kjeder seg. Jeg har postet et par bilder tidligere men faller ikke lett for smiger av den grunn. Har fått noen pm fra menn med komplimenter, og det er jo koselig det, men ikke noe mer. Mulig andre er lettere å sjarmere, det kan jeg ikke uttale meg om. Men den teorien holder ikke mål i alle tilfeller. Personlig vil jeg heller at noen skal være interessert i hvem jeg er, ikke hvordan jeg ser ut. Og det er lett å skille hvem som er oppriktig interessert i noen som person og hvem som bare smigrer, fyi. Anonymous poster hash: 06927...a04
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #17 Skrevet 9. juli 2015 Kan respektere det og siden du har hjulpet meg så skal jeg gi deg noen tips også. Ikke skriv slik: Merkelig nok å skrive at man er "white knight" , men om man gjør i en tråd som ikke nevner uttrykket så ikke skrive at du ikke vet hva det betyr. Enten lyver man eller så er man for dum til å slå opp et begrep man bruker om seg selv. "Jeg er visst pedofil, men vet da faen hva det betyr". Anonymous poster hash: 51262...04f Det var da voldsomt så seriøst du tok ting. Tror ikke man helt kan sammenligne pedofil med white knight Og hvem bryr seg om hva tilfeldige KG-ere påstår at man er? Cartman har rett, damer liker bedre ærlige menn enn gutter som skriver det de tror jenter/damer vil høre. Vær deg selv, det kommer frem etter hvert hvordan du er uansett. Anonymous poster hash: 06927...a04
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #18 Skrevet 9. juli 2015 Fra tid til annen så er det folk som finner hverandre på KG. Lurer på hva som skal til for at en dame skal falle for en KG-kar. Tenker på jentene som faktisk er attraktive og ikke jenter som sliter med diverse ting(ikke stygt ment). Så attraktive jenter, hva skal til for at du prøver å kjekke opp en KG-kar? Anonymous poster hash: 51262...04f Lykke til. Anonymous poster hash: 7f933...823 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #19 Skrevet 9. juli 2015 Og hvem bryr seg om hva tilfeldige KG-ere påstår at man er? Anonymous poster hash: 06927...a04 Jeg gjør det. Jeg stoler mer på hva andre sier om en person enn hva man sier om seg selv. Man kan mene at man er verdens snilleste, men om andre mener at en er en heks så hadde jeg styrt unna. Hvordan man fremstår er rimelig viktig. TS Anonymous poster hash: 51262...04f
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #20 Skrevet 9. juli 2015 Det hjelper nok å ikke være en desperat sikler.... Jeg var aldri på kg for å få dame, og det interesserte meg ikke videre heller. Men det kom en hel del tilbud, noen mer eksplisitte enn andre. Jeg havnet til sengs med en ved et rent tilfelle, og litt senere ble jeg kjæreste med en annen. Det var absolutt ikke planen, men det har vart i snart tre år. Ser man på kg som en sjekkearena tror jeg man kan glemme å få til noe. Jenter er ikke dumme.Anonymous poster hash: 415e6...51c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå