AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 Jeg har vært en stund på tinder nå. Jeg har merket meg en tendens at det er svært mange menn rundt 34-40 år som legger ut bilder av biler og motorsykler. Jeg forstår virkelig ikke hva de tenker med. De er klar over at det er kvinner som vurderer profilen deres, og ikke menn (med mindre de har krysset av for begge)? Jeg swiper umiddelbart venstre med en gang jeg ser et sånt bilde. Hva tenker dere? Er det noen her som faktisk er en av disse synderne? Anonymous poster hash: c061b...8a4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Sikkert fordi de skal vise at de eier noe - og tror de drar damer på det. For kvinnfolk er jo bare opptatt av penger og materiell rikdom ... Jeg har sett lignende og kontakter aldri sånne. Anonymous poster hash: e3aa2...800
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #3 Skrevet 9. juli 2015 Sviper også alltid til venstre når jeg ser bil eller motorsykkel. Selv om jeg i utgangspunktet synes han så kjekk ut. Da går kjekk over til å bli råner/harry/bruker alt for mye tid og pengerpå bil/forskjellig interesser. Bil er framkomstmiddle for de fleste jenter. Anonymous poster hash: 4cb6f...38d
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #4 Skrevet 9. juli 2015 Greit med bilde av bil og motorsykkel på FB, men på en date-app så blir det for dumt. Har selv sett jenter ha hest som bilde, da sveiper jeg rett til venstre. Anonymous poster hash: 51e3a...936 1
Okapi Skrevet 9. juli 2015 #5 Skrevet 9. juli 2015 (endret) Er ikke bare på Tinder. Det er masse menn (mest på 30-40, men også noe eldre) på Facebook med sånne profilbilder. Halvparten av kommentarfeltrasistene (eller, de er ikke rasister, men...) har jo solbrille- og bilbilde. Endret 9. juli 2015 av Okapi
Okapi Skrevet 9. juli 2015 #6 Skrevet 9. juli 2015 Greit med bilde av bil og motorsykkel på FB, men på en date-app så blir det for dumt. Har selv sett jenter ha hest som bilde, da sveiper jeg rett til venstre.Anonymous poster hash: 51e3a...936 Vet ikke om jeg liker å innrømme det, men jeg og. Hestejenter er erfaringsmessig sprø.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #7 Skrevet 9. juli 2015 Synes det er turnoff med bilde av bil/båt/motorsykkel. Jeg tenker at om man legger ut bilde av en gjenstand, og ikke seg selv, så er den gjenstanden veldig, veldig viktig for dem. Og jeg synes sterk bil/båt/motorsykkelinteresse er turnoff. Anonymous poster hash: fa7cb...129
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #8 Skrevet 9. juli 2015 Greit med bilde av bil og motorsykkel på FB, men på en date-app så blir det for dumt. Har selv sett jenter ha hest som bilde, da sveiper jeg rett til venstre.Anonymous poster hash: 51e3a...936 Vet ikke om jeg liker å innrømme det, men jeg og. Hestejenter er erfaringsmessig sprø. Tror egentlig disse hestejentene prøver å vise at de er flinke til å ri. Og det pleier jo å være et pluss hos menn (jeg er ikke hestejente selv) Anonymous poster hash: 4cb6f...38d
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #9 Skrevet 9. juli 2015 Tror egentlig disse hestejentene prøver å vise at de er flinke til å ri. Og det pleier jo å være et pluss hos menn (jeg er ikke hestejente selv)Anonymous poster hash: 4cb6f...38d De som har bilde av noe annet er som regel feite og / eller styggere. Anonymous poster hash: e80c0...332
Lurium Skrevet 9. juli 2015 #10 Skrevet 9. juli 2015 Har selv motorsykkel, men kunne ikke falt meg inn å bruke den for å beskrive meg selv. For meg er den kun et verktøy for en og annen finværstur og for å slippe billig unna bommene på arbeidsvei/ærend. Hest, store tattiser og bilder av småhunder er mine triggere på kvinner. 1
Okapi Skrevet 9. juli 2015 #11 Skrevet 9. juli 2015 Tror egentlig disse hestejentene prøver å vise at de er flinke til å ri. Og det pleier jo å være et pluss hos menn (jeg er ikke hestejente selv) Anonymous poster hash: 4cb6f...38d Sånn starter det, men så begynner de å mase om sprang, for ikke å snakke om dysting.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #12 Skrevet 9. juli 2015 Tror egentlig disse hestejentene prøver å vise at de er flinke til å ri. Og det pleier jo å være et pluss hos menn (jeg er ikke hestejente selv) Anonymous poster hash: 4cb6f...38d Det er jo ikke et pluss. Disse jentene er jo vnt til mye større redskap enn det mannen kan tilby. Anonymous poster hash: 78fe7...89c
Arabella Skrevet 9. juli 2015 #13 Skrevet 9. juli 2015 Fra "Møteplassen" Dette er vel drømmemannen for mange? Presentasjon: Kjekk, oppegående, aktiv, sporty, seriøs, og mann her :-) Bosatt Oslo vest og har god økonomi. Har ellers landsted ved sjøen, båt og sted i Telemark. Søker en venninne for vennskap, nærhet og kos. Venner søkes også :-) . Har ledende stilling og derfor føler jeg ikke for å ha bilde her men har nok ikke skremt noen. Foretrekker mennesker med EQ og IQ som forstår at respekt for andre mennesker uansett relgion, farge, legning osv... er det som former vår egen kvalitet som menneske. Sender bilde om du er interessert :-) ellers har jeg det i min sone. Har to barn (tenåringer) hvorav yngstemann har jeg hele tiden. Den eldste er ute av redet og studerer. Jeg søker således ikke en "reservemamma" eller ny familie. Men ei å ha kvalitetstid med når det passer begge uten kjas og mas i en hverdag som krever sitt. Selvsagt uten at det går på bekostning av oppmerksomher som vi alle trenger. Fritid Er sporty og liker natur, jakt, sjøliv (har weekendcruiser 33 fot) og trening. Trener tre-fire ganger i uken men er ingen treningsnarkoman. Har noen fritidseiendommer som krever sitt og er vel det man kan kalle en handyman på noen områder :-) Reise Er bereist og elsker andre kulturer og forståelse av disse. Reiser gjerne til varmere strøk (dykker) norden (jakt) men også storbyferie hvor kunst og mat/vin opplevelser gjerne nytes. Gå ut en kveld da foretrekker jeg god mat, vin, samtale og nærhet.... Kludretavle Røyker ikke... drikker moderat (litt kvalitetsvin)... og er glad i erotikk.... 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #15 Skrevet 9. juli 2015 De som har bilde av noe annet er som regel feite og / eller styggere.Anonymous poster hash: e80c0...332 Men det er vel ingen som bare har bilde av en hest? De har vel bilde av seg selv også? Anonymous poster hash: 4cb6f...38d
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #16 Skrevet 9. juli 2015 Fra "Møteplassen" Dette er vel drømmemannen for mange? Presentasjon: Kjekk, oppegående, aktiv, sporty, seriøs, og mann her :-) Bosatt Oslo vest og har god økonomi. Har ellers landsted ved sjøen, båt og sted i Telemark. Søker en venninne for vennskap, nærhet og kos. Venner søkes også :-) . Har ledende stilling og derfor føler jeg ikke for å ha bilde her men har nok ikke skremt noen. Foretrekker mennesker med EQ og IQ som forstår at respekt for andre mennesker uansett relgion, farge, legning osv... er det som former vår egen kvalitet som menneske. Sender bilde om du er interessert :-) ellers har jeg det i min sone. Har to barn (tenåringer) hvorav yngstemann har jeg hele tiden. Den eldste er ute av redet og studerer. Jeg søker således ikke en "reservemamma" eller ny familie. Men ei å ha kvalitetstid med når det passer begge uten kjas og mas i en hverdag som krever sitt. Selvsagt uten at det går på bekostning av oppmerksomher som vi alle trenger. Fritid Er sporty og liker natur, jakt, sjøliv (har weekendcruiser 33 fot) og trening. Trener tre-fire ganger i uken men er ingen treningsnarkoman. Har noen fritidseiendommer som krever sitt og er vel det man kan kalle en handyman på noen områder :-) Reise Er bereist og elsker andre kulturer og forståelse av disse. Reiser gjerne til varmere strøk (dykker) norden (jakt) men også storbyferie hvor kunst og mat/vin opplevelser gjerne nytes. Gå ut en kveld da foretrekker jeg god mat, vin, samtale og nærhet.... Kludretavle Røyker ikke... drikker moderat (litt kvalitetsvin)... og er glad i erotikk.... Dette er jo prototypen på drømmemannen til KG kvinnene over 30. Anonymous poster hash: 78fe7...89c
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #17 Skrevet 9. juli 2015 Dette er jo prototypen på drømmemannen til KG kvinnene over 30. Anonymous poster hash: 78fe7...89c Til noen, kanskje. Jeg får litt brekninger av selvgodheten som ligger mellom linjene. Hele innlegget oser falsk beskjedenhet. Neste! Anonymous poster hash: 0716d...3f7
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #18 Skrevet 9. juli 2015 Jeg er kvinne, men hadde bilde av meg selv både med MC, bil og hest. Jeg interesserer meg for det. Jeg sveiper vekk tigerbilder og alt som har med fotball å gjøre, samme med bilder fra sykkelritt og digre slalåmbriller. Anonymous poster hash: 5b009...6d2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #19 Skrevet 10. juli 2015 Når noe høres for godt til å være sant... Anonymous poster hash: e99a2...d7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå