Gjest Gjest_Snerk Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 Hei! Er på utkikk etter nytt lesestoff. Kunne noen anbefalt meg en roman eller ei novellesamling? Liker små fortellinger, typ Miranda July, Rishøi og Helle Helle. Er smått lei av topp 10-bøker, så ser ikke etter noe Jojo Moyes, Gillian Flynn (er ikke så glad i krim) eller bøker med bilder av ryggen på damer omringet av romantisk natur, osv osv. Og helst ikke noe Dostojevskij/Kafkagreier. 😁 Help meee
Gjest Sunhands Skrevet 10. juli 2015 #2 Skrevet 10. juli 2015 Jeg kjenner ikke de forfatterne du har likt, kunne du skrevet litt mer om hva du liker? Tror kanskje "Meg eier ingen" av Åsa Linderborg kan være noe? Liten bok som likevel gjør inntrykk.
Kattugla Skrevet 11. juli 2015 #3 Skrevet 11. juli 2015 Mirjam Kristensen kanskje? Hun har skrevet flere romaner og fått svært gode kritikker.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #4 Skrevet 11. juli 2015 Alice Munroe sin novellesamling "En barndomsvenninne". Alice er Nobelsvinner i litteratur. Kan anbefale Ambjørnsen "Natt til mørk morgen" og Gaute Heivoll "Doktor Gordeau og andre noveller". Romanforfattere: Mirjam Kristensen er god, Kjersti Anfinnsen og Kristine Næss. Kan ellers anbefale bokelskere.no og å ta en titt på forskjellige bokblogger. Anonymous poster hash: 32d18...ba9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå