Gå til innhold

Brudekjolen prinsensgate oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare informere alle kommende bruder og ber dere styre unna Brudekjolen i Oslo. Aldeles dårlig service. Ikke oversikt over timer de gir til folk. Frekke. Dytter på deg kjole, ønsker kun pengene dine. Sløret selges ferdigsydd i butikken av syerskene der, ikke får du bytte det heller etter kjøpet, selv om det ikke er bestilt men henger klart i butikken. Slør og kjole er ikke av samme nyanse i hvitt, som er forventet i og med at sløret er sydd hos dem, og ikke fra designeren, men de skyller på synet ditt!

Dersom det er noe du ønsker å forandre ved kjolen, er de ikke villige til å høre etter og gjør bare det som er billigst for dem. De ruinerer din glede av å se på brudekjoler og du ender opp med stress og dårlig følelse, som ikke er verdt det før bryllupet, og ikke minst dårlig kjøp. Finn deg kjole et annet sted!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil også advare om dette stedet. I fjor prøvde de å prakke på meg kjoler jeg verken likte eller passet.

Anonymous poster hash: 3391d...a36

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig! Enormt dårlig service der, innmari rotete og uorganisert. Niks, jeg kjøpte kjolen min på Brudesentetet i Drammen, DET kan jeg derimot anbefale på det sterkeste!

Anonymous poster hash: e0c42...965

• Liker 2
Skrevet

Ski brudesalong kan jeg anbefale! Kjempehjelpsomme og søte jenter. Og jeg bor i Oslo 😊😊

• Liker 1
Skrevet

Ski brudesalong kan jeg anbefale! Kjempehjelpsomme og søte jenter. Og jeg bor i Oslo 😊😊

• Liker 1
Skrevet

Enig! Enormt dårlig service der, innmari rotete og uorganisert. Niks, jeg kjøpte kjolen min på Brudesentetet i Drammen, DET kan jeg derimot anbefale på det sterkeste!

Anonymous poster hash: e0c42...965

Takk, skal definitivt prøve Drammen :)

Skrevet

Ski brudesalong kan jeg anbefale! Kjempehjelpsomme og søte jenter. Og jeg bor i Oslo

Tar en tur innom der jeg  :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...