Tsb Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 Vil bare informere alle kommende bruder og ber dere styre unna Brudekjolen i Oslo. Aldeles dårlig service. Ikke oversikt over timer de gir til folk. Frekke. Dytter på deg kjole, ønsker kun pengene dine. Sløret selges ferdigsydd i butikken av syerskene der, ikke får du bytte det heller etter kjøpet, selv om det ikke er bestilt men henger klart i butikken. Slør og kjole er ikke av samme nyanse i hvitt, som er forventet i og med at sløret er sydd hos dem, og ikke fra designeren, men de skyller på synet ditt! Dersom det er noe du ønsker å forandre ved kjolen, er de ikke villige til å høre etter og gjør bare det som er billigst for dem. De ruinerer din glede av å se på brudekjoler og du ender opp med stress og dårlig følelse, som ikke er verdt det før bryllupet, og ikke minst dårlig kjøp. Finn deg kjole et annet sted! 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Jeg vil også advare om dette stedet. I fjor prøvde de å prakke på meg kjoler jeg verken likte eller passet.Anonymous poster hash: 3391d...a36 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #3 Skrevet 9. juli 2015 Enig! Enormt dårlig service der, innmari rotete og uorganisert. Niks, jeg kjøpte kjolen min på Brudesentetet i Drammen, DET kan jeg derimot anbefale på det sterkeste! Anonymous poster hash: e0c42...965 2
Nattis33 Skrevet 9. juli 2015 #4 Skrevet 9. juli 2015 Ski brudesalong kan jeg anbefale! Kjempehjelpsomme og søte jenter. Og jeg bor i Oslo 😊😊 1
Nattis33 Skrevet 9. juli 2015 #5 Skrevet 9. juli 2015 Ski brudesalong kan jeg anbefale! Kjempehjelpsomme og søte jenter. Og jeg bor i Oslo 😊😊 1
Tsb Skrevet 9. juli 2015 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2015 Enig! Enormt dårlig service der, innmari rotete og uorganisert. Niks, jeg kjøpte kjolen min på Brudesentetet i Drammen, DET kan jeg derimot anbefale på det sterkeste!Anonymous poster hash: e0c42...965 Takk, skal definitivt prøve Drammen
Tsb Skrevet 9. juli 2015 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2015 Ski brudesalong kan jeg anbefale! Kjempehjelpsomme og søte jenter. Og jeg bor i Oslo Tar en tur innom der jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå