AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #21 Del Skrevet 8. juli 2015 Sikker og sikker. Hva skal det ellers være, hestehår? Han går ikke på rideskole i hvertfall. Anonymous poster hash: 25991...413 Det var garantert en rideskole. En ride-cock-skole Anonymous poster hash: 7f0fe...eb5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #22 Del Skrevet 8. juli 2015 Tanta mi mistet et mørkt hår forrige uke! På storosenteret! Hvis han har være der, kan det godt hende han har fått det med seg uforskyldt!! Eller tror du kanskje ham kan ha stjålet det? Det var på Cubus hun sist hadde det. Du har vel ikke kastet det? Tanta mi vil gjerne sjekke om det er hennes?Anonymous poster hash: 181ac...b67 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #23 Del Skrevet 8. juli 2015 Fant et langt lyst hår her for noen dager siden. Har ikke hatt besøk av blondiner på lenge og er selv brunette. Har vel antagelig dratt det med meg fra et annet sted, eller noen andre har gjort det.Anonymous poster hash: ec3f6...b20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 9. juli 2015 #24 Del Skrevet 9. juli 2015 Jeg har funnet lange brune hår rundt snoppen på min kjæreste. Jeg er lys og korthåret. Burde jeg reagere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 9. juli 2015 #25 Del Skrevet 9. juli 2015 Slapp av TS. Kanskje en av hans nigerianske venner var på besøk. Må være lov til å ha folk på besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 9. juli 2015 #26 Del Skrevet 9. juli 2015 Jeg har funnet lange brune hår rundt snoppen på min kjæreste. Jeg er lys og korthåret. Burde jeg reagere? Det er sikkert rævhårene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 9. juli 2015 #27 Del Skrevet 9. juli 2015 Jeg fant også et sånt et i sofaen min, for ikke mange dagene siden! Tror du det kan ha vært samme dama? Er hu på rundgang for å stjele menna våre? Nei. Sofaene deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
latina1990 Skrevet 9. juli 2015 #28 Del Skrevet 9. juli 2015 Du jeg skal si deg en ting. En dag da jeg kom hjem fra jobb så var kjæresten min hjemme. Jeg gikk bort til han å ga han en klem. Plutselig ser jeg et laaaangt blondt hårstrå på hodet hans ( han har mørkt afro hår og jeg har nesten svart hår) da jeg spurte han hva dette hårstrået gjorde på hodet hans sa han at han ikke vet og at det kanskje var noen hårstrå som lå igjen rundt i leiligheten etter at x-en hans hadde flyttet ut (hun er blond). Og 3 uker senere fant jeg ut at han den dagen hadde tatt toget fra Oslo til Hamar for å møte x-en sin, imens jeg var på jobb. Han hadde ikke vert utro men møtt henne. Så ja, noe kan du kanskje bekymre deg for, følge magefølelsen din blir det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 9. juli 2015 #29 Del Skrevet 9. juli 2015 (endret) Nei. Sofaene deres! Hvor skal jeg sovne foran TVen da?? Det er jo enda verre Endret 9. juli 2015 av Yme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 9. juli 2015 #30 Del Skrevet 9. juli 2015 Hvor skal jeg sovne foran TVen da?? Det er jo enda verre Da blirre rett på gølvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 9. juli 2015 #31 Del Skrevet 9. juli 2015 Da blirre rett på gølvet. UHØRT! Jeg skal sovne på sofaen, med en fot oppå ryggstøttet, og matrester i brysthåret. Neste gang hu svarthåra drittdama kommer hit for å ta sofaen min, skal hu få svi! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma- Skrevet 9. juli 2015 #32 Del Skrevet 9. juli 2015 Har typen din skulderlangt hår siden du følte du måtte eliminere han fra jakten fordi han er blond? Spør av ren nyskjerrighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. juli 2015 #33 Del Skrevet 9. juli 2015 Nei. Sofaene deres! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 14. juli 2015 #34 Del Skrevet 14. juli 2015 Kan det være fra ditt hår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #35 Del Skrevet 14. juli 2015 Alt folk skal lage problemer av.... Jeg fant et langt, blondt hår i senga vår for noen måneder siden. Ble litt skeptisk med en gang(er selv mørk), men siden jeg fremdeles finner lange, lyse hår i klærne mine etter at jeg hadde en blond romvenninne for et år siden så kan jeg virkelig ikke anklage kjæresten min for noe Anonymous poster hash: 0389b...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erazor Skrevet 14. juli 2015 #36 Del Skrevet 14. juli 2015 Jeg fant et langt, bølget, blondt hår på sekken min, og et kortere blondt hår på den ene sokken min. Nå lurer jeg litt på hva jeg driver på med når jeg ikke følger med. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 14. juli 2015 #37 Del Skrevet 14. juli 2015 Jeg fant et hvitt hår på hodet mitt, kan umulig være mitt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 14. juli 2015 #38 Del Skrevet 14. juli 2015 Jeg fant et langt, bølget, blondt hår på sekken min, og et kortere blondt hår på den ene sokken min. Nå lurer jeg litt på hva jeg driver på med når jeg ikke følger med. Jeg tror du er utro mot deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #39 Del Skrevet 14. juli 2015 http://youtu.be/2MptDBoZCwYAnonymous poster hash: 30b53...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erazor Skrevet 14. juli 2015 #40 Del Skrevet 14. juli 2015 Jeg tror du er utro mot deg selv. Vurderer nå å ha GoPro permanent festet til hodet for å innhente bevis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå