Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut Johnny på Romerike tattostudio på Jessheim. Han er blant de beste i Norge - og når du ser arbeidene hans så skjønner du hvorfor. Han er råflink. Og til den du ønsker deg (som du skriver) - må du ha en som er av hans kaliber. Han har dessverre lang ventetid (men dette sier jo også noe om populæriteten hans) - og jeg ville heller ventet 3-5 mnd og fått dette 100% bra enn å la utålmodigheten vinne og få en dårligere versjon.

Utrolig kul tatto forresten!

Anonymous poster hash: dc237...15c
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får dra til Niki Norberg da, om du liker arbeidet hans så godt. Ikke be andre kopiere det. :P

Anonymous poster hash: c0737...234

• Liker 1
Skrevet

Du får dra til Niki Norberg da, om du liker arbeidet hans så godt. Ikke be andre kopiere det. :P

Anonymous poster hash: c0737...234

Ikke så dum idé! Kan tenke meg til at det er laaaaang ventetid på han, men men... skjønner ikke helt hvordan jeg kontakter han/studioet :s 

AnonymBruker
Skrevet

Vesko på Art rock studio som ligger i enden av gågata(mot parken) kan anbefales.Tok nylig en der,og er mer enn fornøyd :) Gå inn få facebook siden og se der :)

Anonymous poster hash: 7c8f8...d23
Skrevet

Vesko på Art rock studio som ligger i enden av gågata(mot parken) kan anbefales.Tok nylig en der,og er mer enn fornøyd :) Gå inn få facebook siden og se der :)

Har sett på bildene dems, de fleste ser bar ut men så er det noen som bare ser merkelig ut... så litt usikker på hvem som har gjort hva i og med de ikke skriver navn på alle.. men hadde håpet på noen som var mer flinke med detaljer, men skjønner nå det blir mye stress... tror jeg bare tar en enkel en på armen, stikker sikkert innom Art Rock :) 

AnonymBruker
Skrevet

Har sett på bildene dems, de fleste ser bar ut men så er det noen som bare ser merkelig ut... så litt usikker på hvem som har gjort hva i og med de ikke skriver navn på alle.. men hadde håpet på noen som var mer flinke med detaljer, men skjønner nå det blir mye stress... tror jeg bare tar en enkel en på armen, stikker sikkert innom Art Rock :)

Vesko har sitt eget album. Så når du går inn på det albumet er det kun bilder av han sitt arbeid som du ser. Og min erfaring er at han er dyktig på detaljer.

Skrevet

Hæ? Du vil ha en annen persons personlige tatovering? Det er fy-fy altså!

Få en seriøs tatovør til å tegne opp noe for deg, om tatovøren sier seg villig til å kopiere en annen persons tatovering ville jeg styrt laaaaangt unna. 

Jeg tror forøvrig Trine Grimm eller Nick Morte hadde vært gode på den typen du er ute etter. 

Begge jobber hos Lucky 7 Classic i Oslo tror jeg det heter :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...