AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 Om man spiser en (til to) gang(er) om dagen, vanlig porsjon. Mens vanligvis er vant til minst 3 måltider. Blir man over tid tynnere da? (uten trening) Anonymous poster hash: 6e844...a1a
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Tviler. Du setter ned forbrenningen i kroppen. Anonymous poster hash: 56cb6...145
solitary shell Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Spørs på hvor mye en vanlig porsjon og hvor mange kalorier du forbrenner. Ville heller anbefalt deg å kutte ned mengden på måltidene, da opprettholder du forbrenningen. Det er enkel formel for vekttap. Forbrenn flere kalorier en du spiser, så enkelt er det egentlig
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 don't do it. du ødelegger forbrenningen! Joda du kan miste litt, men det kommer fort tilbake, og om du fortsetter så går du opp enda mer Anonymous poster hash: 2558d...52a
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #5 Skrevet 8. juli 2015 Hvor ofte man spiser har ingenting å si, det er hva man spiser og hvor mye som avgjør om man går opp, ned eller holder vekta. Man kan spise masse og ofte og fortsatt gå ned i vekt dersom man tar gode valg i matveien. Å spise 1 gang om dagen er ikke fornuftig med mindre det er en veldig veldig energitett middag og selv da tror jeg ikke magen vil reagere særlig godt om man lemper innpå en svær middag en gang om dagen og går sulten resten. Så nei, fortsett med 3 måltider om dagen om det passer deg best, bare sørg for at det er sammensatte måltider med fett, proteiner og karbohydrat som inneholder nok langvarig energi og makronæringsstoffer. Anonymous poster hash: acc92...650
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #6 Skrevet 8. juli 2015 vanlig porsjon som i like mye jeg hadde spist til middag om jeg hadde spist flere måltider. eks: to poteter, en kjøttkake, litt saus og grønnsaker / tre pizzastykker / to-tre brødskiver osv Vet jo at det setter ned forbrenninga, og at man går opp igjen like mye eller mer når man begynner å spise som vanlig igjen.. men jeg har elendig matlyst for tida, samtidig som det haster litt for meg å slanke meg bittelitt akkuratt nå! er selvfølgelig ikke noe jeg skal gjøre i lang tid! Anonymous poster hash: 6e844...a1a
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #7 Skrevet 8. juli 2015 Det du snakker om er ikke slanking, men sulting. Og du kan likegjerne spise mye mer av sunn mat og fortsatt gå ned i vekt på en måte som ikke er helseskadelig og gjør deg ute av stand til å fungere mentalt og fysisk. Hvorfor haster det tror du ? Anonymous poster hash: acc92...650 1
Jacuzzi Skrevet 9. juli 2015 #8 Skrevet 9. juli 2015 Myter om måltidsfrekvens og sånn: http://fitnessbloggen.no/3-myter-om-mange-sma-maltid/ Periodisk fasting: http://fitnessbloggen.no/periodisk-faste-for-dummies/
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #9 Skrevet 9. juli 2015 Om man spiser en (til to) gang(er) om dagen, vanlig porsjon. Mens vanligvis er vant til minst 3 måltider. Blir man over tid tynnere da? (uten trening) Anonymous poster hash: 6e844...a1a Selvfølgelig. Jeg gikk ned 15 kg. for noen år siden på å spise færre måltider, men selvsagt må inntaket være mindre enn forbruket. 1 kg. vektnedgang tilsvarer 7000 kcal i underskudd. Anonymous poster hash: 83202...3d2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #10 Skrevet 10. juli 2015 Okei! takk for svar! Mulig jeg bare er litt utolmodig på å se resultater. haha. føler nesten ikke at jeg har gått ned noe (ser slankere ut), og jeg spiser kun middag om dagen. like stor porsjon som jeg gjør når jeg spiser tre ganger om dagen. ikke mer i allfall. men det kommer seg kanskje. er ikke så gira på å kutte ned mer, for da kommer jeg til å sulte meg ihjel, og det er jeg ikke så gira på.. - ts Anonymous poster hash: 6e844...a1a
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #11 Skrevet 10. juli 2015 Tviler på at du klarer å spise 1500-2000 kalorier i ett måltid, så ja, over tid vil du nok bli tynnere Anonymous poster hash: 852ac...9a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå