NullHull Skrevet 7. september 2004 #1 Skrevet 7. september 2004 Noen som har situasjonsrapport på disse? Iløpet av sommeren har de jo forsvunnet helt fra butikkhyllene. Hm, jeg har bange anelser om at nok et av mine favorittprodukter er tatt bort fra markedet :-( Synd for meg, det! :cry:
Gjest 1111 Skrevet 7. september 2004 #3 Skrevet 7. september 2004 Jeg har ikke sett de i butikken i det siste jeg heller. untatt på price club da. men kanskje du skal ta kontakt med levrandøren?
NullHull Skrevet 7. september 2004 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2004 Joda, bare spør noen som av de som jobber i butikken, jeg sånn til å begynne med
NIKI Skrevet 8. september 2004 #5 Skrevet 8. september 2004 Jeg så denne på en Ultrabutikk for et par uker siden.
Lady Lovelylocks Skrevet 8. september 2004 #6 Skrevet 8. september 2004 Husker ikke hva dette er jeg... Hjelp?
Gjest 1111 Skrevet 8. september 2004 #7 Skrevet 8. september 2004 Husker ikke hva dette er jeg... Hjelp? Chips-lignende riskaker i små poser. eller litt større riskaker i en lang pakning..
Lady Lovelylocks Skrevet 8. september 2004 #8 Skrevet 8. september 2004 Åja, nå husker jeg. De er/var jo kjempegode... Tenkte på sånne seige karameller jeg.. Derfor koblet jeg ikke helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå