Gå til innhold

Spørre tinderdate om han dater andre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dater/ holder på med en på tinder nå. Vart i va et par mnd. Ser han er aktiv på tinder innimellom. Er det lov å spørre om han snakker med andre eller har møtt andre siden vi begynte å date?

Har lyst å vite...

Føler at tiden dr inne for at enten fortsetter vi eller ikke.

Anonymous poster hash: e80e6...f37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om det ikke har skjedd noe mellom dere eller engang har truffet hverandre i løpet av den lange perioden dere har tatt kontakt så er det nok nesten garantert at han treffer andre damer så det er et spørsmål som er unødvendig å spørre om

• Liker 1
Gjest iGirl
Skrevet

Selvsagt er det lov å spørre, men jeg ville begrenset det til å spørre om han møter noen andre pr i dag. Det er vel alt som egentlig betyr noe, yes?

AnonymBruker
Skrevet

om det ikke har skjedd noe mellom dere eller engang har truffet hverandre i løpet av den lange perioden dere har tatt kontakt så er det nok nesten garantert at han treffer andre damer så det er et spørsmål som er unødvendig å spørre om

Møtt hverandre jevnlig. Ca 1-2 ganger per uke.

Skrevet

Innafor og be om å være ekslusive da, ja, mener jeg.

Skrevet (endret)

hvis du spør om han er aktiv på tinder, så vær obs på at han kan kontre deg med:

"er du selv aktiv på tinder siden du er inne på profilen min?"
svarer du "ja", ergo du driver på med andre menn i tillegg til han.
svarer du "nei", ergo du spionerer på han.

altså, ikke spør han!

Endret av herremann
Skrevet

hvis du spør om han er aktiv på tinder, så vær obs på at han kan kontre deg med:

"er du selv aktiv på tinder siden du er inne på profilen min?"

svarer du "ja", ergo du driver på med andre menn i tillegg til han.

svarer du "nei", ergo du spionerer på han.

altså, ikke spør han!

Men dette kan lett omgås ved å omformulere seg,som fkes ved å vise interesse for å vøre eksklusive.

AnonymBruker
Skrevet

Men dette kan lett omgås ved å omformulere seg,som fkes ved å vise interesse for å vøre eksklusive.

Tenkte jeg i såfall måtte formulert det slik. Jeg sjekker jo ikke hele tiden, bare innimellom for å se om han er aktiv eller har gitt seg. 

Men nå er det 1 uke til jeg får sett han, og jeg lurer på om jeg bør sende en melding til han og spørre? Vet ikke om jeg klarer å vente, og lure på om han dater andre eller prater med andre...Er jo mulig han sjekker om jeg er aktiv, og at det er derfor han er aktiv....men han har skiftet et par bilder innimellom også. 

TS

Skrevet

Dater/ holder på med en på tinder nå. Vart i va et par mnd. Ser han er aktiv på tinder innimellom. Er det lov å spørre om han snakker med andre eller har møtt andre siden vi begynte å date?

Har lyst å vite...

Føler at tiden dr inne for at enten fortsetter vi eller ikke.

Du kan jo selvsagt spørre. Det er ingen som nekter deg det.

Det er jo mange som går ut med andre, selv om de dater.

Skrevet

Tenkte jeg i såfall måtte formulert det slik. Jeg sjekker jo ikke hele tiden, bare innimellom for å se om han er aktiv eller har gitt seg. 

Men nå er det 1 uke til jeg får sett han, og jeg lurer på om jeg bør sende en melding til han og spørre? Vet ikke om jeg klarer å vente, og lure på om han dater andre eller prater med andre...Er jo mulig han sjekker om jeg er aktiv, og at det er derfor han er aktiv....men han har skiftet et par bilder innimellom også. 

TS

Jeg hadde ventet til du ser han for å spørre :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...