Gå til innhold

Burde man høre på den man er i fylla?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg drikker, blir jeg mer utavendt og vurderer ikke alt så mye. og det er veldig behagelig. det er ikke store mengder jeg drikker altså, men bare en bitteliten mengde er nok til at jeg slapper betydelig mer av og ikke grubler så på alt. Jeg har nemlig et litt tungt valg å ta...jeg har alltid følt at noe venter der ute, og jeg klarer ikke å slå meg til ro enda, selv om jeg har klart å få meg jobb her og leier leilighet. Når jeg er edru, har jeg lyst til å ta valget der jeg drar ut på "drømmen", men så kan jeg engste meg igjen og tenke at det tryggeste er å bli. men det er bedre å angre på noe enn gjorde, enn å angre på noe en aldri gjorde er det noe som heter.. og når jeg drikker...tenker jeg JA, det er dette som skal til for at jeg skal finne ut hva jeg virkelig vil. men så blir man edru en gang igjen, og er den samme grublende personen. Så, burde jeg lytte litt mer til den personen jeg er i ruset tilstand?

Anonymous poster hash: 331d9...976
Videoannonse
Annonse
Gjest Cartman
Skrevet

Bare hvis man vil være idiot på heltid. Fordelen med fester er at alle drikker og alle er sosiale. Man ser derfor ikke de negative sidene ved den personen man blir.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke ts men har lurt på det samme. Og jeg fester aldri. Tar et par glass vin eller øl. Koser meg, merker at jeg slapper av og er mer meg selv. Normalt sett er jeg veldig på avstand fra folk og vet ikke hvorfor. Jeg tenker veldig mye på alt mulig som skjer rundt i verden, krig, sult, barn og andre som har det vondt og om jeg tar et glass eller to forsvinner dette mer og jeg åpner mer opp for sosiale ting. Jeg liker ikke den jeg er 'uten alkohol' selv om jeg ikke drikker for å drikke eller for å være den andre. Kan snakke med folk og er oppegående, jobb og mye ansvar men likevel.. Som en kollega av meg sa etter at vi hadde tatt et par pils ute 'X, du er jo faktisk veldig hyggelig! Du virker alltid så kald og distansert...'. Jeg er veldig følsom og undertrykker nok mye, derfor jeg ikke lar ting komme frem til vanlig. Skjønner deg godt, TS!

Anonymous poster hash: cc2c5...1d7

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Altså, når jeg drikker, inser jeg liksom at jeg sliter med unødvendig angst når jeg er edru. Jeg drikker kanskjefra 1 til 2 ganger i uka. Så er forsiktig med de alkohol greier e egentlig, mennår jeg drikker er det som om jeg mister mye av anstrengelsen og ser hva jeg virkelig vil, har tilbud om noe men tør ikke helt si ja i edru tilstand. Men når jeg drikker sier noe inni meg "ja" gå for det. Dessuten blir jeg mer medmenneskelig idyllisk mot edru tilstand.

Anonymous poster hash: 331d9...976

Skrevet

Dere kan si hva dere vil, men alkohol gjør bare ting verre på sikt. Og nei, man er ikke seg selv med alkohol innabords.

Skrevet

Dere kan si hva dere vil, men alkohol gjør bare ting verre på sikt. Og nei, man er ikke seg selv med alkohol innabords.

TS spurte om hun skulle høre på seg selv når hun etter små mengder får lyst til å dra ut i verden å oppleve ting. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...