Gjest Silje1 Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 Det er 1-2 år siden jeg farget håret hjemme, hver gang jeg farget det satt ikke fargen i, den blir utvasket veldig raskt. De siste to gangene (2 ganger i år) har jeg farget håret hos frisør, men fargen sitter jo ikke i nå heller! Nå er det to uker siden jeg faeger håret hos frisøren (en vanlig brun farge). Hvorfor sitter ikke fargen? Har forresten naturlig brunsvart hår, i hodebunnen vokser denne fargen ut 2-5 cm, mens resten av håret blir kommunefarget og utvasket. Tips?
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Haha! Jeg skulle akkurat til å skrive en tråd om dette. Jeg er naturlig kommuneblond, men har stripet det en del med folie for å få en lysere farge. Denne fargen falmer og blir veldig fort blass etter bare to uker. Utrolig irriterende . Jeg prøver å finne noen gode produkter slik at fargen bevares. Anonymous poster hash: 49484...aa4
absinthia Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Jeg har erfart at glansvask sitter bedre i mitt hår enn permanent hårfarge. Har hørt om flere som deler denne erfaringen.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 Sånn var det hos meg også! Brukte permanent hårfarge. Nå bruker jeg kun glansvask, og det sitter lett i 6 mnd Anonymous poster hash: 89206...d22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå