Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Silje1
Skrevet

Det er 1-2 år siden jeg farget håret hjemme, hver gang jeg farget det satt ikke fargen i, den blir utvasket veldig raskt. De siste to gangene (2 ganger i år) har jeg farget håret hos frisør, men fargen sitter jo ikke i nå heller! Nå er det to uker siden jeg faeger håret hos frisøren (en vanlig brun farge). Hvorfor sitter ikke fargen?

Har forresten naturlig brunsvart hår, i hodebunnen vokser denne fargen ut 2-5 cm, mens resten av håret blir kommunefarget og utvasket.

Tips?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha! Jeg skulle akkurat til å skrive en tråd om dette. Jeg er naturlig kommuneblond, men har stripet det en del med folie for å få en lysere farge. Denne fargen falmer og blir veldig fort blass etter bare to uker. Utrolig irriterende :( . Jeg prøver å finne noen gode produkter slik at fargen bevares. 

Anonymous poster hash: 49484...aa4
Skrevet

Jeg har erfart at glansvask sitter bedre i mitt hår enn permanent hårfarge. Har hørt om flere som deler denne erfaringen.

AnonymBruker
Skrevet

Sånn var det hos meg også! Brukte permanent hårfarge. Nå bruker jeg kun glansvask, og det sitter lett i 6 mnd

Anonymous poster hash: 89206...d22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...