AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 Sannsynligvis er svaret ja. Ekstremt selvopptatt. Trenings-alver som bruker mer tid på å ta selfier enn å trene, folk som tar selfier foran frittgående bjørner (jo da, vi vet at det skorter på intelligensen hos enkelte), de som tar selfier foran branner med stor eksplosjonsfare. Det finnes selfie-folk som har mistet livet på jakten etter det perfekte selfie-bildet. Selfie-hvalrosser bør kanskje ta et runde med seg selv og spørre seg selv hva de faktisk har sett det siste året, annet enn inn i mobilen/ kameraet. Og dere som vurderer å gi selfie-gnomer et selfiestang i jule- eller bursdagsgave. Ikke gjør det! Lidelsen vil bli verre, ikke bedre. Anonymous poster hash: 898b3...a51 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 This, alle selfie-harer: Anonymous poster hash: 898b3...a51
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Jeg er så lei av disse selfiske folkene at jeg spyr 😡 #girlswholift #rawfood #mondaymorning #oppmerksomhetshoreAnonymous poster hash: fea6c...e62 5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 De er vel ikke nødvendigvis bare selvopptatte. Men enkelte mennesker prøver febrilsk å fremstå som mest mulig perfekte og feilfrie. Anonymous poster hash: 4b782...d21
Tøytigern Skrevet 8. juli 2015 #5 Skrevet 8. juli 2015 De er vel ikke nødvendigvis bare selvopptatte. Men enkelte mennesker prøver febrilsk å fremstå som mest mulig perfekte og feilfrie. Anonymous poster hash: 4b782...d21 Men hvorfor skal de på død og liv være med på bildet de tar selv? Er det ikke omvendt igrunn? At folk som ikke har noen andre til å ta bilde av seg mens man holder på med noe, er ensomme folk som ikke har noen å henge med?
Tøytigern Skrevet 8. juli 2015 #6 Skrevet 8. juli 2015 (endret) Av typen : "La meg titte inn i kameraet og kommunisere til meg selv (og de andre på selfie-bildet) at dette er kult, -fordi det igrunnen ikke er noen andre å vise bildet til..." "Jeg har det kult nå!" Eh, ja. Men trenger du å si dette til deg selv (og en håndfull andre)? Det er jo toppen av behov for å overbevise seg selv om at "Jeg gjør faktisk noen kule ting, iblant." Endret 8. juli 2015 av Tøytigern
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #7 Skrevet 9. juli 2015 Jeg er så lei av disse selfiske folkene at jeg spyr #girlswholift #rawfood #mondaymorning #oppmerksomhetshoreAnonymous poster hash: fea6c...e62 Enig, selfie-elefanter som tilbringer dag etter dag på jakten etter det perfekte selfien, det ene bildet blant 61.786 bilder, og legger det ut. Får de ikke nok likes, så går selfie-haiene jammen meg ikke ut og tar 56.098 nye selfier, fordi de var misfornøyde med antall likes. Stakkars selfie-pirajaene. Anonymous poster hash: 898b3...a51
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #8 Skrevet 9. juli 2015 De er vel ikke nødvendigvis bare selvopptatte. Men enkelte mennesker prøver febrilsk å fremstå som mest mulig perfekte og feilfrie. Anonymous poster hash: 4b782...d21 For å ta så mange antall selfier pr dag, så sier det meg at selfie-røyskattene er ekstremt selvopptatte. Både av å få det perfekte selfien og av å få nok antall likes. Det å bli sett fører folk på gale spor, vi har hørt om tog-selfiene endte sine liv på togsporet f.eks. Anonymous poster hash: 898b3...a51
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #9 Skrevet 9. juli 2015 Men hvorfor skal de på død og liv være med på bildet de tar selv? Er det ikke omvendt igrunn? At folk som ikke har noen andre til å ta bilde av seg mens man holder på med noe, er ensomme folk som ikke har noen å henge med? Å posere i timevis kreves stor dose tålmodighet, og det er kun de mest iherdige selfie-pusene som klarer. De som eventuelt har stått ba kamera, har nok gått lei. Den ene søsteren i Karas eller hvordan det nå var det de stavet etternavent, har sagt at hun pleier å ta 200 selfies hver gang på jakten etter det ene perfekte bildet å legge ut. Stakkars. Anonymous poster hash: 898b3...a51
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #10 Skrevet 9. juli 2015 Av typen : "La meg titte inn i kameraet og kommunisere til meg selv (og de andre på selfie-bildet) at dette er kult, -fordi det igrunnen ikke er noen andre å vise bildet til..." "Jeg har det kult nå!" Eh, ja. Men trenger du å si dette til deg selv (og en håndfull andre)? Det er jo toppen av behov for å overbevise seg selv om at "Jeg gjør faktisk noen kule ting, iblant." Lyver gjør de også. Perfekt sminke, perfekt liv, perfekte tenner etc. "Se på meg, jeg har det SÅ bra". Joda, alle skinner 27 timer i døgnet. På tide med noen reality-selfies som viser deres faktiske jeg og deres faktiske liv. På tide å la masken falle, sier jeg bare til disse selfie-gnuene. Anonymous poster hash: 898b3...a51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå