Gå til innhold

Kjære kvinner, ikke kommenter kroppene våre!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sånne kvinner som dette er så irriterende. Hvis det er noe dere ikke liker med kroppene våre så værs å snill, ikke kommenter det. Det er så unødvendig. Man tenner ikke på alle, og det er greit nok, men dere trenger ikke gni det inn.

Det kommer ofte kommentarer om høyde, det kan komme kommentarer om størrelsen på penis og det dukker opp kommentarer på mangel på sixpack. Kan dere bare holde dere for god til det? Takk.

Anonymous poster hash: b7668...954
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal alltid de øgly mennene starte kroppstråder;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommenterer eller bryr meg ikke noe særlig om penisstørrelse (med mindre det skaper fysiske hindringer), høyde eller sixpack. Dette gjelder vel de aller fleste kvinner. 

Anonymous poster hash: 6f786...f59
Skrevet

Det var jo saklig  :sarkasme:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er kvinner som deg jeg prater om. Skjerp deg!

• Liker 6
Skrevet (endret)

Det er kvinner som deg jeg prater om. Skjerp deg!

Takk, på tide min ironi og betraklige skammelige Antonsen-humor får smage pisk og pest

Ironi, samt et godt innlagt blinkesmileys biter ikke på dere hårsåre menn. Når kommer såret- bloggen spør jeg.!:)

Endret av Sannerlig
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal de pene mennene starte flere sixpacktråder når alt de får høre er at de er overflatiske og høye på seg selv?

Virker som om KG-kvinnene bare ønsker stygge menn på forumet. 

Anonymous poster hash: 84fb8...f9c

• Liker 1
Skrevet

Der kom den ja! :D

Skrevet

Det verste er når du sitter på bussen og overhører noen sitter å prater om hvor liten

penisen til "Jonas" er og attpåtil sitter å ler av det - det er direkte uthenging. Takk og lov er

det de aller færreste som gjør slik, men du sitter faktisk ikke å utleverer noen på denne måten.

Det er så lavmål.

Merk: Bussen er ikke egnet for slike private og uthengende historier. 

Til TS:

Jeg er helt enig i det du skriver. Det er enkelte kvinner som må kommentere på alt som er.

Hadde disse kvinnene som holder på slik likt å høre nedsettende ting om deres eget utseendet? 

Det tviler jeg på. Disse kvinnene det gjelder må lære seg å behandle andre med respekt, 

men det er litt vanskelig nå, ettersom det ikke allerede er inngrodd.

AnonymBruker
Skrevet

Der kom den ja! :D

Hva da?

Anonymous poster hash: 65996...bb4

AnonymBruker
Skrevet

Mens damer må sitte å høre på menns fetthets til andre damer til stadighet....

Anonymous poster hash: 6796b...ab8

Skrevet

Hvorfor skal de pene mennene starte flere sixpacktråder når alt de får høre er at de er overflatiske og høye på seg selv?

Virker som om KG-kvinnene bare ønsker stygge menn på forumet. 

Anonymous poster hash: 84fb8...f9c

Bryr meg lite, liker at folk er som de er. Eneste jeg ler godt av er folk uten selvironi og som i tillegg er fullproppet av selvhøytidlighet. Da hjelper det verken med sixpack, ræva full av penger, du er uansett bare en dust.

Ville heller klage på at mennesker trakasserer med kropp, fremfor å kjønnsgeneralisere det. Slikt har jeg sett i alle former, av alle, kvinner som menn. Uansett bare stygt.

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Synes kvinner er så mye mer opptatt av kommentere kroppene sine og ikke mennenes. Det er ikke en eneste dag uten at det dukker opp innslag i aviser hvor kvinner forteller hvor glad de i sommerkroppene sine, hvor mye de elsker valkene og strekkmerkene sine, etterfulgt av bikinibilder..

Så slapp av, kroppene til dere menn bryr de seg lite om :P

Anonymous poster hash: d444f...dd2
AnonymBruker
Skrevet

Samme grunn som at det er de motbydelige kvinner som ikke vil at man skal kommentere kvinne kropper antar jeg.

Anonymous poster hash: 0ffcd...b28

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommenterer eller bryr meg ikke noe særlig om penisstørrelse (med mindre det skaper fysiske hindringer), høyde eller sixpack. Dette gjelder vel de aller fleste kvinner.

Anonymous poster hash: 6f786...f59

Eeeehh nei??

Anonymous poster hash: d1d88...d97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...