Gjest @ Skrevet 7. september 2004 #1 Del Skrevet 7. september 2004 Ok jeg innrømmer det. Jeg er nok et slett husmoremne.. Men håper da noen kan hjelpe meg.. Har fått en liten flekk av noe slag på teppet på stua som for øvrig er ganske lyst. Hvilket produkt anbefaler dere for å fjerne denne lille grå flekken? Regner ikke akkurat at jif skurekrem er bra ei heller zalo eller noe i den dur.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. september 2004 #2 Del Skrevet 7. september 2004 Oxy action, eller hva det nå heter, har kommet i sprayform - den funker på flekker på klær så hvorfor ikke på tepper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #3 Del Skrevet 7. september 2004 Strø bakepulver på, så noen dråper vann. la virke noen minutter og vips så er det borte. Bruk fingeren og gni litt på flekken først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 7. september 2004 #4 Del Skrevet 7. september 2004 Støtter den med bakepulver jeg og, det funker ganske bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2004 #5 Del Skrevet 7. september 2004 Når man tenker på alt bakepulver hjelper mot, så er det nesten skummelt å bruke det i mat *skinnende blank oppvaskkum takket være bakepulver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå