AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 De fleste samler vell på noe? Jeg har en liten samling med DVD'er (550 siste jeg telte), samler på en god del Harry Potter bøker/filmer og div små ting. Aner ikke hvor mye jeg har. Har alle bøkene x 3 (på norsk, og to på Engelsk), alle filmene på DVD og på blu ray. + en haug med div bøker, to tryllestaver, noen små ting etc. Før samlet jeg på randome magasiner, var oppi 300 før jeg bestemte meg for å kaste de. Har litt lyst til å starte å samle på bøker også. Har to hyller med bøker, men det er så dyrt å kjøpe bøker! Hva samler du på? Anonymous poster hash: 31afc...3b7
ymotana Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Jeg har aldri vært en samler, men finner jeg noen fine kort/tegneseriestriper/bilder osv henger jeg dem opp på en stor vegg jeg har
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Samler på leppepomader. Har ca 250stk Anonymous poster hash: a50c9...a5c
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 Glemte å nevne at før så "samlet" jeg på plakater. Hele soverommet var dekket av plakater fra gulvet til taket. og på ene veggen (største veggen) var det bilder av div kjendiser som var klippet ut fra magasiner, tok meg to dager å rive ned alt, og 4 svartsekker ts Anonymous poster hash: 31afc...3b7
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #5 Skrevet 8. juli 2015 Jeg har alltid samlet på mye rart, helt fra jeg var liten, men nå er det bøker det går i. Jeg og samboeren har i grunn litt for mange nå. Er vel oppi mot 1000 nå. (bøker er forresten ikke veldig dyrt, bare dra på loppemarked. Der har de ofte posesalg, 10 kr for en pose fylt med bøker osv). Anonymous poster hash: 50e0c...4e8
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #6 Skrevet 8. juli 2015 slik så veggen min ut, var nesten ferdig da jeg tok dette bilde. Noen ble klistret på halvveis oppå andre, og da siste del var ferdig. Som tok en evighet å finne noe som passet akkurat der, så rev jeg ned alt! Og mange av de mannfolkene som var på veggene mine, ante jeg ikke hvem var en gang Det var 2 kvinnfolk på hele veggen, Emma Watson sammen med de andre fra HP. Ellers så var det kun menn som fikk være på veggen min. ts Anonymous poster hash: 31afc...3b7
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #7 Skrevet 8. juli 2015 fuck, glemte å trykke på "legg ved denne filen". Men her er bilde Anonymous poster hash: 31afc...3b7
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #8 Skrevet 8. juli 2015 Samler på plater, har vel rundt 1000 lper. Også samler jeg på bøker og kunst. Er ikke grunn ikke noe storsamler. Er det fullt i bokhyllene kvitter jeg unna bøker jeg ikke kommer til å lese igjen til fordel til plass til nye Anonymous poster hash: 53a91...ddc
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #9 Skrevet 8. juli 2015 Samler på plater, har vel rundt 1000 lper. Også samler jeg på bøker og kunst. Er ikke grunn ikke noe storsamler. Er det fullt i bokhyllene kvitter jeg unna bøker jeg ikke kommer til å lese igjen til fordel til plass til nye Anonymous poster hash: 53a91...ddc hvordan klarer du det? Jeg har mange DVD'er jeg aldri kommer til å se igjen. Men klarer bare ikke å kaste de! Samme med bomkjøp av bøker. Om jeg kjøper bok nr 1, så MÅ jeg kjøpe bok 2, 3, 4 etc! Selv om at jeg ikke likte bok nr 1. Uferdige samlinger gjør meg gal! Mangler å kjøpe noen DVD'er, men har ikke økonomi til det akkurat nå. Men så fort jeg kommer meg ut i jobb så kommer jeg til å kjøpe dvd'er som en galing. Har noen samlinger i selve DVD samlingen også. Samler på ALLE filmene med Leonardo Dicaprio, Johnny Depp (også de som suger) og Tom Cruise. Brukte 10 000 på platekompaniet en gang, de så på meg som om at jeg var gal. Og når du da har sosial angst så gjør det noe med deg Og det var da jeg oppdaget netthandel, og da var det gjort. Samlingen ble større og større alt for fort. Klarer aldri å kjøpe kun én dvd, 5 minst, men ofte oppi 15-20 om gangen. Har så lyst på flere hyller med bøker, det er så mange bøker jeg har lyst til å kjøpe meg! Men ingen penger ts Anonymous poster hash: 31afc...3b7
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #10 Skrevet 8. juli 2015 Hvor gammel er du trådstarter?Anonymous poster hash: 2d208...7f1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #11 Skrevet 8. juli 2015 Hvor gammel er du trådstarter?Anonymous poster hash: 2d208...7f1 28 Hvordan det? ts Anonymous poster hash: 31afc...3b7
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #12 Skrevet 8. juli 2015 Samler på leppepomader. Har ca 250stk Anonymous poster hash: a50c9...a5c Eos sine? Ser det er mange på youtube som har store Eos samlinger! Synes det er så fascinerende å se hva folk samler på. ts Anonymous poster hash: 31afc...3b7
WubWub Skrevet 8. juli 2015 #13 Skrevet 8. juli 2015 fuck, glemte å trykke på "legg ved denne filen". Men her er bilde Anonymous poster hash: 31afc...3b7 uhm, hvor gammel er du? men stor samling det da
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #14 Skrevet 8. juli 2015 uhm, hvor gammel er du? men stor samling det da den "samlingen" er flere år gammel. Jeg hadde det rommet hos mamma og pappa i feriene, og de orket ikke å rive de ned, pilke av teip for så å male det. Så jeg gjorde det selv for noen år siden. Før det så ble det brukt til oppbevaring og da jeg var på besøk der til jul og sommerferier. Lille søsteren min fjernet noen og tok opp noen hun likte i etter tid. Hun syntes det var kult, så hun ville sette opp noen av sine favoritt kjendiser For meg så spilte det ingen rolle HVEM som var på veggen, bare det var noe der Så hun fikk velge ut 80% av det som ble klistret på veggen. Det bilde er 7 år gammelt, og det var tatt dagen før jeg ble ferdig. For jeg samlet opp alle bildene, og hengte opp alt med en gang. Tok et bilde fra da det var ferdig også, men det er på gamle pc'en. To-tre år senere rev jeg alt ned. For mamma og pappa hadde planer om å selge huset, så jeg måtte male hele rommet ts Anonymous poster hash: 31afc...3b7
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #15 Skrevet 8. juli 2015 DVD'ene har jeg samlet på siden jeg var 18. Har hatt noen pauser i noen år nå da, men skal fortsette så fort jeg får bedre økonomi. ts Anonymous poster hash: 31afc...3b7
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #16 Skrevet 8. juli 2015 Jeg samler ikke på noe nå lenger egentlig, men da jeg var yngre samlet jeg på mye rart *Steiner - de så jo så fine og blanke ut i fjæra! Alle ble grå etter 2 dager inne *Klistremerker *Hesteting; plakater, bøker, figurer osv ( egentlig alt med hest på ) *Servietter *Plastposer, emballasje o.l fra nye steder, ferier o.l *Kvitteringer *Kinderegg figurer *Fine postkort med hunder på ...og sikkert mye annet som jeg ikke husker i farta Anonymous poster hash: ab625...360
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #17 Skrevet 8. juli 2015 Jeg samler ikke på noe nå lenger egentlig, men da jeg var yngre samlet jeg på mye rart *Steiner - de så jo så fine og blanke ut i fjæra! Alle ble grå etter 2 dager inne *Klistremerker *Hesteting; plakater, bøker, figurer osv ( egentlig alt med hest på ) *Servietter *Plastposer, emballasje o.l fra nye steder, ferier o.l *Kvitteringer *Kinderegg figurer *Fine postkort med hunder på ...og sikkert mye annet som jeg ikke husker i farta Anonymous poster hash: ab625...360 så kult! prøvde å samle på servietter jeg også.. broren min brukte noen av de da vi gikk tom for papir så jeg ga opp. ts Anonymous poster hash: 31afc...3b7
PaperFlower Skrevet 8. juli 2015 #18 Skrevet 8. juli 2015 Jeg har ingen bilder av samlingene mine, men da jeg var i tenårene hadde jeg også en vegg med plakater, alt fra band til skuespillere jeg likte. Familien min har alltid samlet på DVDer (og VHSer, da de var brukt). Har aldri telt de, men går ut ifra at tilsammen så har vi sikkert rundt 500 DVDer vi også. Ellers er det ingenting spesielt jeg samler på. Har en (litt lei) tendens til å plukke med meg steiner jeg synes er fine. Problemet er at jeg ikke har noe sted å ha de. De er så må at om jeg putter de i hagen forsvinner de, og har heller ikke noe passende sted innendørs å ha de. Jeg har nok en boks eller to stående i kjelleren ett sted, fylt med steiner jeg liker. (Vil forøvrig nevne at det finnes mange måter å få steiner til å se "våte" ut, så man slipper den gråaktige fargen de får når de er tørr.)
Pipzky Skrevet 9. juli 2015 #19 Skrevet 9. juli 2015 Samlet på drammeglass suvenirer. Solgte alle da jeg ikke har plass å ha de framme. Lå i skoesker. Samlet på bamser, de ble gitt til et barnehjem i Romania og så har jeg samlet på servietter og glansbilder. Nå samler jeg på støv, barneleker og barneklær... Samt uflaks
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #20 Skrevet 9. juli 2015 Eos sine? Ser det er mange på youtube som har store Eos samlinger! Synes det er så fascinerende å se hva folk samler på. ts Anonymous poster hash: 31afc...3b7 Har ikke så mange Eos (rundt 10 stk), da de er litt dyre Anonymous poster hash: a50c9...a5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå