Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det å jobbe i klesbutikk?

Hvordan trives du?

Hvor lenge har du jobbet i klesbutikk?

Litt mer "private" spørsmål, for dem som ikke har noe imot å tilføye det:

-Hva er din stilling?

-Hvilken klesbutikk jobber du i?

-Hvilket kjønn er du?

-Hvilken alder har du?

-Hva er lønnen?

Anonymous poster hash: c304f...202

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri jobbet i klesbutikk selv, men kjenner flere som har jobbet på Gina Tricot. De får visstnok lønn etter karakterer fra videregående, så virker som om det varierer. Ingen av de får overtidsbetalt. Dersom de jobber en halv time ekstra(noe de må veldig ofte, da de setter opp for lite folk) må de jobbe gratis. Hun ene venninna mi trives veldig godt. Hun andre blir fryst ut av sjefen fordi hun er overvektig. Synes veldig synd på henne...

Ville holdt meg unna Gina Tricot iallefall. Vet ikke hvordan det er noen andre steder.

Anonymous poster hash: 54ade...30f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De får visstnok lønn etter karakterer fra videregående, så virker som om det varierer. Ingen av de får overtidsbetalt. Dersom de jobber en halv time ekstra(noe de må veldig ofte, da de setter opp for lite folk) må de jobbe gratis. Hun ene venninna mi trives veldig godt. Hun andre blir fryst ut av sjefen fordi hun er overvektig. Synes veldig synd på henne...

Ville holdt meg unna Gina Tricot iallefall. Vet ikke hvordan det er noen andre steder.

Har du nevnt for de at de blir lurt?

Anonymous poster hash: d528f...26f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du nevnt for de at de blir lurt?

Anonymous poster hash: d528f...26f

Ja, selvfølgelig. Er dessverre veldig mange butikkkjeder som operer slik. Dersom man sier ifra blir man utstøtt på en måte... Jeg ble iallefall da jeg sa ifra til min sjef på Kremmerhuset. Har du noen andre erfaringer?

Skrevet

Jobbet tidligere i en eksklusiv liten butikk på oslo vest som solgte smykker,sko og klær. Var ass.butikksjef.

Likte det godt,var få ansatte(ingen stor butikk med masse avdelinger og sånn) og kundene var greie. Hadde faste kunder som kom og kjøpte ting for titusener pr mnd og masse unge jenter som ville se og prøve klær, men sjeldent kjøpte.

Jeg var rundt 22år og jobbet der i 9mnd, lønna var bra. Fastlønn pluss provisjon for mersalg så kunne få utbetalt veldig mye.

Deiligste var at musikken i bakgrunnen var lav og behagelig. Hver gang jeg er inne på en av de store kjedebutikkene rundt juletider synes jeg synd på de ansatte som må ha dundrende julemusikk å høre på hele vakta, så utrolig slitsomt.

Trivdes godt men sluttet da jeg flyttet til utlandet:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det å jobbe i klesbutikk?

Hvordan trives du?

Hvor lenge har du jobbet i klesbutikk?

Litt mer "private" spørsmål, for dem som ikke har noe imot å tilføye det:

-Hva er din stilling?

-Hvilket kjønn er du?

-Hvilken alder har du?

-Hva er lønnen?

Det er en helt ok jobb, men langt ifra en jobb jeg kunne hatt resten av livet. Ganske kjedelig og ensformig arbeid. Heldigvis jobber jeg i en relativt stor butikk så det er alltid noe å gjøre. Likevel blir man jo fort lei av å rydde, brette klær og pakke ut varer. Liker å jobbe med kunder og utføre god service, da. Beste følelsen er når du foreslår et antrekk for kunden og kunden ender opp med å kjøpe alt. Er en fordel å interessere seg for mote, spesielt om du jobber i en butikk hvor kundeservice er det viktigste.

Jobber deltid ved siden av studiene. Vi følger tariff, så lønna er ganske grei, med kvelds- og helgetillegg. Godt miljø og jeg trives stort sett på jobb :)

Anonymous poster hash: 47020...fc9

AnonymBruker
Skrevet

jeg trives veldig godt med å jobbe i klesbutikk. Det er gøy å hjelpe kundene med å finne de rette antrekkene osv! Har jobbet der i 1 år ved siden av studiene.

-Hva er din stilling?

Deltidsansatt

En butikk i varnerkjeden

-Hvilket kjønn er du?

Jente

-Hvilken alder har du?

24

-Hva er lønnen?

153 i timen tror jeg. Pluss tillegg

Anonymous poster hash: d208e...4fe

AnonymBruker
Skrevet

Du må like å brette klær!

Anonymous poster hash: ccaa3...a69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...