AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 http://www.side2.no/aktuelt/tinder-daten---jeg-ville-giftet-meg-med-deg-hvis-du-var-tynnere/3422807638.html Sånne menn som dette er så irriterende. Hvis det er noe dere ikke liker med kroppene våre så værs å snill, ikke kommenter det. Det er så unødvendig. Man tenner ikke på alle, og det er greit nok, men dere trenger ikke gni det inn. Anonymous poster hash: e023e...582 9
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Som om det skjer noe endring med kroppene deres om vi aksepterer dem når de ikke er bra nok. Anonymous poster hash: 11ff7...43f 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Syns det er bra de sier det. Lettere å luke dem ut i begynnelsen når man ser hvilke verdier de har, enn å skjønne det først langt inn i forholdet Anonymous poster hash: be65c...3c5 6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 Kvinner gjør jo det hele tiden. "Hvis du bare var litt høyere..." Anonymous poster hash: bbd82...3bf 16
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #5 Skrevet 8. juli 2015 Som om det skjer noe endring med kroppene deres om vi aksepterer dem når de ikke er bra nok. Anonymous poster hash: 11ff7...43f Sier ikke at du skal akseptere dem, men hvis du ikke vil gå videre med Tinder-daten pga kroppen hennes så la være å kommentere det! Anonymous poster hash: e023e...582 8
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #6 Skrevet 8. juli 2015 Syns det er bra de sier det. Lettere å luke dem ut i begynnelsen når man ser hvilke verdier de har, enn å skjønne det først langt inn i forholdet Anonymous poster hash: be65c...3c5 Alle må tenne på daten sin, ellers er det ikke vits med et forhold. Jeg sier ikke at menn har dårlige verdier om de ikke tenner på meg, men jeg sier at de ikke trenger å kommentere det. Anonymous poster hash: e023e...582 7
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #7 Skrevet 8. juli 2015 Kvinner gjør jo det hele tiden. "Hvis du bare var litt høyere..." Anonymous poster hash: bbd82...3bf Nei, det gjør vi ikke. Høyde er ikke noen big deal for meg, for jeg er bare 157, men selv om jeg var høyere så ville jeg ikke sagt "Sorry, du er for lav" til daten. Anonymous poster hash: e023e...582 14
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #8 Skrevet 8. juli 2015 Sier ikke at du skal akseptere dem, men hvis du ikke vil gå videre med Tinder-daten pga kroppen hennes så la være å kommentere det! Anonymous poster hash: e023e...582 'Hvorfor det. Hvis man ikke sier noe gir det henne ingen grunn til å endre seg. Det er en uting at kvinner føler seg fine når de ikke er det. Anonymous poster hash: 11ff7...43f 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #9 Skrevet 8. juli 2015 Kvinner gjør jo det hele tiden. "Hvis du bare var litt høyere..." Anonymous poster hash: bbd82...3bf Jeg fikk høre "bare du hadde hatt større pikk og vært tynnere, personligheten er jo der". Anonymous poster hash: 860b0...8a9 9
Ulla Ullsokk Skrevet 8. juli 2015 #10 Skrevet 8. juli 2015 Kvinner gjør jo det hele tiden. "Hvis du bare var litt høyere..." Anonymous poster hash: bbd82...3bf Hæ?? Selv om du har møtt en som har sagt det så tviler jeg på at det er vanlig! Jeg hadde en lav kjæreste en gang, det var ikke en tema engang. Bortsett fra at jeg syntes det var deilig å kysse uten å få kink i nakken. 5
Ulla Ullsokk Skrevet 8. juli 2015 #11 Skrevet 8. juli 2015 'Hvorfor det. Hvis man ikke sier noe gir det henne ingen grunn til å endre seg. Det er en uting at kvinner føler seg fine når de ikke er det. Anonymous poster hash: 11ff7...43f Ok, denne tråden burde jeg ikke lest... 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #13 Skrevet 8. juli 2015 'Hvorfor det. Hvis man ikke sier noe gir det henne ingen grunn til å endre seg. Det er en uting at kvinner føler seg fine når de ikke er det. Anonymous poster hash: 11ff7...43f Hun skal ikke endre seg for å tilpasse seg deg, din egosentriske ****. Hun skal finne en som liker henne som hun er. Anonymous poster hash: e023e...582 14
ymotana Skrevet 8. juli 2015 #14 Skrevet 8. juli 2015 Kvinner gjør jo det hele tiden. "Hvis du bare var litt høyere..." Anonymous poster hash: bbd82...3bf Nei. Jeg har vært sammen med en mann som var lavere enn meg. Sa aldri til han at jeg ønsket at han var høyere. Det er slemt! 10
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #15 Skrevet 8. juli 2015 Nei. Jeg har vært sammen med en mann som var lavere enn meg. Sa aldri til han at jeg ønsket at han var høyere. Det er slemt! Enig. Liker du det ikke så er det bare å ikke fortsette datingen. Anonymous poster hash: e023e...582 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #16 Skrevet 8. juli 2015 Hun skal ikke endre seg for å tilpasse seg deg, din egosentriske ****. Hun skal finne en som liker henne som hun er. Anonymous poster hash: e023e...582 Ærlig talt, ingen vil oppriktig like en jente man må lyve til for å gå over ens med. Kvinner får heller jobbe med seg selv enn å forvente at vi hele tiden skal ta hensyn til følelsene deres. Anonymous poster hash: 11ff7...43f 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #17 Skrevet 8. juli 2015 Kjære mennESKER er nok det riktige. Kvinner er flinke nok å kommentere de og. Anonymous poster hash: cfc74...c51 8
Gjest Mythic Skrevet 8. juli 2015 #18 Skrevet 8. juli 2015 Jeg prøver hardt å få barna i barnehagen hvor jeg jobber til å la være å kommentere andres utseende. Det ser ut til at jeg kan gi opp det prosjektet først som sist. Når voksne folk ikke forstår at man kan holde seg for god til sånn, kan en neimen ikke forvente det av barn.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #19 Skrevet 8. juli 2015 Nei, det gjør vi ikke. Høyde er ikke noen big deal for meg, for jeg er bare 157, men selv om jeg var høyere så ville jeg ikke sagt "Sorry, du er for lav" til daten. Anonymous poster hash: e023e...582 Du er ikke kvinner, du er bare kvinne. Anonymous poster hash: bbd82...3bf 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #20 Skrevet 8. juli 2015 Ærlig talt, ingen vil oppriktig like en jente man må lyve til for å gå over ens med. Kvinner får heller jobbe med seg selv enn å forvente at vi hele tiden skal ta hensyn til følelsene deres. Anonymous poster hash: 11ff7...43f Hvor står det skrevet at din personlige oppfatning er fasit for resten av verden og for alle menn ? Hva gir det deg å bare 'måtte' fortelle datene dine "Sorry Babe, du er for feit". Har de spurt deg hva du synes om dem, eller har de luktet lunta lenge før du åpner brødhølet? Anonymous poster hash: 048c8...3ba 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå