AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 Kommer ikke til å se han jeg holder på med før om en uke. Da har det gått ca 2 uker siden sist vi så hverandre. Men jeg kjenner jeg er sååå usikker, og jeg klarer ikke å slappe av fordi jeg er redd for at han ikke vil mer og ikke kommer til å treffe meg om en uke. Han svarer alltid på meldinger og han spør alltid om hvordan det går. Det virker som han bryr seg om meg, men jeg kan ikke for bekymringene mine.... Synes dere jeg skal sende han en melding og fortelle om det og se hva han sier? Slik at jeg får svar på om han faktisk vil fortsette eller ikke. Jeg er en person som trenger bekreftelse på slikt, ellers går jeg rundt å bare lurer og tenker. Og i såfall, hva skal jeg skrive? Mye av bekymringene kommer nok av at jeg tidligere har blitt avvist av gutter og at de ikke har gitt beskjed, men bare sluttet å svare ol. Anonymous poster hash: 73176...341
Okapi Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Virker som å bare slutte å ta kontakt har blitt den vanligste måten å avvise folk på. Ikke rart man blir usikker. Uansett, jeg ville prøvd å uttrykke meg på en måte som virker mer rasjonell enn emosjonell. Vær tydelig på at du er interessert, og at behovet for bekreftelse er nettopp et behov hos deg og ikke en mangel hos ham.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Virker som å bare slutte å ta kontakt har blitt den vanligste måten å avvise folk på. Ikke rart man blir usikker. Uansett, jeg ville prøvd å uttrykke meg på en måte som virker mer rasjonell enn emosjonell. Vær tydelig på at du er interessert, og at behovet for bekreftelse er nettopp et behov hos deg og ikke en mangel hos ham. Hun skriver at han sender henne meldinger, så da har han ikke kuttet kontakten da.Anonymous poster hash: c22c7...7b6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 En del av den første forelskelsen er dessverre usikkerheten. Alle går rundt og lurer og tenker i denne fasen, og man kan ikke kreve noe endelig svar før man er bedre kjent. Se på hva han skriver, og ikke tenk og analyser utover det. Har han sagt at dere skal møtes om en uke, så må du jo bare gå ut i fra det. Tenk at han er en ny person og gi han litt tillit. Hvis man blir for masete på bekreftelse eller usikker med en gang så kveler det litt av spenningen for noen eller det kan bli litt for forpliktende litt for fort. Kanskje du skal prøve å meditere litt og fokusere på andre ting. Du er jo ikke såå avhengig av en mann. Enten går det bra, eller ikke. Resten av livet ditt er jo tross alt viktigere, kan du si til deg selv. Verden er full av menn, ta det som det kommer og slapp av. Prøv å være mindful. Dvs når han ikke er til stede, er du kun opptatt av det du holder på med og han skal du tenke på om en uke, ikke nå. Du er fantastisk, og det er ikke SÅ viktig om dere treffes om en uke heller, siden det fins masse andre menn i så tilfelle. Ta det som det kommer og du har masse annet viktig i livet. Lov å tenke litt sånn for å roe ned hjernen Ikke la all lykke være avhengig av en mann, finn andre ting som er viktig slik at ikke han blir det viktigste med en gang. Anonymous poster hash: 0252f...e3c 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #5 Skrevet 8. juli 2015 Han svarer på meldingene dine. dere skal ses når han kan igjen. hva er problemet. Anonymous poster hash: 8e1dc...6af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå