Gjest heksa Skrevet 7. september 2004 #1 Skrevet 7. september 2004 er det normalt? Synes det er litt rart jeg.Har selv en 12 åring og han er med jevngamle.
Suzy Skrevet 7. september 2004 #2 Skrevet 7. september 2004 Her spiller vel mye inn... Bor de isolert (bare har hverandre å være venn med)? Har de felles interesser (kanskje spes hobby)? Er 17 årinen på et lavt modningsnivå? Er 12 åringen på et høyt modingsnivå? ...?
Gjest heksa Skrevet 7. september 2004 #3 Skrevet 7. september 2004 eneste samme intresser de har er vel røyking og drikking.. Nei de bor ikke i nærheten av hverandre i det hele tatt. 17 åringen er i jobb, 12 åringen går på barneskolen.Begge to er "normale" for alderen sin.
Gjest Madam Felle Skrevet 7. september 2004 #5 Skrevet 7. september 2004 Normalt og normalt, det kan vel diskuteres. Men med en sønn på 11, som er sammen med en å 17, finner jeg det ikke helt unormalt. Men nå har sønnen min og kameraten vokst opp sammen. Moren til kameraten var dagmamma for mine barn, og derfor blir det kanskje litt annerledes. De regnes som"søsken" her i huset, for de har liksom alltid vært sammen. Jeg regner med at det ting går seg til selv, for snart er 17 åringen 18, og ønsker da å gå på byen ol. Derfor har ikke jeg blitt bekymret.
Tvilling76 Skrevet 7. september 2004 #6 Skrevet 7. september 2004 eneste samme intresser de har er vel røyking og drikking.. Her bør helt klart noen voksne reagere. En 12 åring som røyker og drikker
Gjest Madam Felle Skrevet 7. september 2004 #7 Skrevet 7. september 2004 eneste samme intresser de har er vel røyking og drikking.. Er dette noe du vet om, eller er det noe du tror siden han ene er 17? For vet du at en 12 åring røyker og drikker, så bør du ta kontakt med foreldrene med en gang.
Gjest Eir Skrevet 7. september 2004 #8 Skrevet 7. september 2004 5 års aldersforskjell er ikke så unormalt i seg selv iallfall. Da jeg vokste opp så var den beste venninna mi 4 år yngre enn meg. Litt fordi vi bodde isolert og litt fordi vi også er familie, men det funket helt fint. Men det er jo selvsagt avhengig av hva de gjør sammen også, og dette tilfellet hørtes litt snodig ut.
Annie Skrevet 9. september 2004 #9 Skrevet 9. september 2004 Jeg ville vært MEGET skeptisk til noe sånt.
Gjest Anonymous Skrevet 11. september 2004 #10 Skrevet 11. september 2004 Om du stusser på dette, og har noe med saken å gjøre, kan du kanskje gå litt inn i relasjonen og se hva det er som gjør at de henger i hop. Er det en usunn og uheldig relasjon (som det absolutt kan høres ut som det er med røyking og drikking) bør de som har ansvaret for disse barna få vite om det. Det kan være andre grunner også til at de har funnet sammen. Det bør undersøkes nærmere. Noen alarmbjeller klinger her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå