Blondie1 Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 Er det mulig å bli gravid ca 4-5 dager etter eggløsning? Noen som har noen erfaringer med det? Jeg er 2 dager forsinket med mens nå, men lurer på om det er fordi jeg innbiller meg at jeg kan være gravid (har skjedd før, da fikk jeg mensen dagen etter jeg tok en test som ble negativ). Vi har akkurat begynt å prøve, så jeg gruer meg litt til å ta en test, i tilfelle den er negativ
Biloba Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Hva mener du, at dere hadde sex 4-5 dager etter eggløsning? Det er ikke mulig å bli gravid av det, dersom eggløsning faktisk var på beregnet tidspunkt. Egget er mest befruktningsdyktig innen 8-12 timer, og ikke etter et døgn. Men eggløsning har ikke alltid vært på den dagen man tror.
marihihia Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 Det er ikke mulig. Men du kan ha hatt eggløsning senere enn du tror, og da blitt gravid.
Blondie1 Skrevet 9. juli 2015 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2015 Takk for svar. Tok en test I går og den var negativ Men det var I det minste spennende å leve I troen
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #6 Skrevet 9. juli 2015 Du kan ha hatt eggløsning senere enn du tror, eller du kan ha blitt gravid som følge av sex noen få dager før eggløsningen. Sædcellene kan jo overleve noen døgn inne i deg. Anonymous poster hash: 55fa9...14b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå