AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #1 Del Skrevet 8. juli 2015 Jeg stekte karbonadedeig i går, og skal ha restene til middag i dag. Hva er den beste måten å varme den opp på? Hva smaker best? Ettersom den var ferdigstekt i går, kvier jeg meg litt for å ta den i pannen igjen, siden den da vil stekes desto mer. Anonymous poster hash: 70d14...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #2 Del Skrevet 8. juli 2015 i panna på medium varme, med olje og krydder Anonymous poster hash: fcacc...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #3 Del Skrevet 8. juli 2015 Du kan hive den i mikroen. Putt den i en mikrosikker skål, ha over plastfolie som du stikker et lite hull i, og varm til ønsket temperatur. Anonymous poster hash: 17ad4...ef4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 8. juli 2015 #4 Del Skrevet 8. juli 2015 Kan varme den på svak varme også. Eller i mikrobølgeovn hvis du har det. Tilsett gjerne litt væske da kjøttdeig o.l. gjerne damper ut en del når det kjøles ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #5 Del Skrevet 8. juli 2015 Kommer litt an på hva du skal spise det med. Jeg pleier å varme det i mikroen eller i ovnen, avhengig av hva jeg lager. Anonymous poster hash: 9828d...a27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poserose Skrevet 8. juli 2015 #6 Del Skrevet 8. juli 2015 Hvis du tar den i panna blir den ikke mer stekt om du bare har den der til den er varm, og ikke lenger Både panne, mikro og ovn fungerer. I ovn kan du ta på ca 200 grader i 7-10 min og så sjekke etter det om den er varm, hvis ikke lar du det stå lenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #7 Del Skrevet 8. juli 2015 Takk Jeg stekte den i panna med litt ekstra olje, og da ble den ikke så tørr som vanlig. Anonymous poster hash: 70d14...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå