AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 Jeg stekte karbonadedeig i går, og skal ha restene til middag i dag. Hva er den beste måten å varme den opp på? Hva smaker best? Ettersom den var ferdigstekt i går, kvier jeg meg litt for å ta den i pannen igjen, siden den da vil stekes desto mer. Anonymous poster hash: 70d14...472
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 i panna på medium varme, med olje og krydder Anonymous poster hash: fcacc...af9
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Du kan hive den i mikroen. Putt den i en mikrosikker skål, ha over plastfolie som du stikker et lite hull i, og varm til ønsket temperatur. Anonymous poster hash: 17ad4...ef4
Supraspinatus Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 Kan varme den på svak varme også. Eller i mikrobølgeovn hvis du har det. Tilsett gjerne litt væske da kjøttdeig o.l. gjerne damper ut en del når det kjøles ned.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #5 Skrevet 8. juli 2015 Kommer litt an på hva du skal spise det med. Jeg pleier å varme det i mikroen eller i ovnen, avhengig av hva jeg lager. Anonymous poster hash: 9828d...a27
Poserose Skrevet 8. juli 2015 #6 Skrevet 8. juli 2015 Hvis du tar den i panna blir den ikke mer stekt om du bare har den der til den er varm, og ikke lenger Både panne, mikro og ovn fungerer. I ovn kan du ta på ca 200 grader i 7-10 min og så sjekke etter det om den er varm, hvis ikke lar du det stå lenger. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #7 Skrevet 8. juli 2015 Takk Jeg stekte den i panna med litt ekstra olje, og da ble den ikke så tørr som vanlig. Anonymous poster hash: 70d14...472
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå