Auroressa Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 Kan noen fortelle meg fordelene ved kortet ? Har vanlig student mastercard, men får ikke koblet trumf opp til det, så når jeg handler på kiwi mister jeg bonus. Tenkte da at jeg kan bestille trumf visa, og betale med det når jeg handler på kiwi , for å få den ekstra bonusen, for å deretter betale tilbake skyldig beløp med mitt vanlige visa når jeg kommer hjem via nettbank. For det er vel så enkelt? Hvor kommer det nye kredittkortet opp også foreksempel? Inne på dnb nettbank? Siden de er i samarbeid med dnb? ... Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Hvorfor ikke bare skaffe deg trumf kortet? Anonymous poster hash: 56801...35e
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Kan noen fortelle meg fordelene ved kortet ? Har vanlig student mastercard, men får ikke koblet trumf opp til det, så når jeg handler på kiwi mister jeg bonus. Tenkte da at jeg kan bestille trumf visa, og betale med det når jeg handler på kiwi , for å få den ekstra bonusen, for å deretter betale tilbake skyldig beløp med mitt vanlige visa når jeg kommer hjem via nettbank. For det er vel så enkelt? Hvor kommer det nye kredittkortet opp også foreksempel? Inne på dnb nettbank? Siden de er i samarbeid med dnb? ... Takk for svar Det må da være enklere å bare betale fakturaen på trumfvisa ved forfall enn å drive og overføre penger hver gang du har kjøpt noe med kortet. Anonymous poster hash: c2b7a...6d7
Leeloo Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 Det er jo både tungvint og dumt; for de fleste kort begynner rentene å løpe med en gang om du betaler regninger med dem. Bruk bare Trumfkortet og betal alt på forfall, det forutsetter at du har stålkontroll på forbruket ditt. Nå spørs det om du har god nok kreditt som student til å få det, men det er bare å søke.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #5 Skrevet 8. juli 2015 Husk at kortet også har ett månedlig administasjonsgebyr, tror det ligger rundt kr 50. Det betyr at du må handle for mer enn 5000 kr/måneden for at det skal lønne seg. Du får trumfpoeng på alt du handler (utenom konkurrerende butikker som rema, coop etc) Anonymous poster hash: 4039f...630
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #6 Skrevet 8. juli 2015 Husk at kortet også har ett månedlig administasjonsgebyr, tror det ligger rundt kr 50. Det betyr at du må handle for mer enn 5000 kr/måneden for at det skal lønne seg. Du får trumfpoeng på alt du handler (utenom konkurrerende butikker som rema, coop etc) Anonymous poster hash: 4039f...630 Hæ? Aldri betalt noe administrasjonsgebyr på trumfkortet. Anonymous poster hash: c2b7a...6d7 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #7 Skrevet 8. juli 2015 Hæ? Aldri betalt noe administrasjonsgebyr på trumfkortet. Anonymous poster hash: c2b7a...6d7 Sjekk bankutskriften Anonymous poster hash: 4039f...630
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #8 Skrevet 8. juli 2015 Hæ? Aldri betalt noe administrasjonsgebyr på trumfkortet. Anonymous poster hash: c2b7a...6d7 ikke jeg heller Anonymous poster hash: 56801...35e
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #9 Skrevet 8. juli 2015 Hæ? Aldri betalt noe administrasjonsgebyr på trumfkortet. Anonymous poster hash: c2b7a...6d7 Sjekk bankutskriften Anonymous poster hash: 4039f...630 Trumf-visakortet mener jeg. Å være trumfmedlem er det ikke gebyr på Anonymous poster hash: 4039f...630
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #10 Skrevet 8. juli 2015 Sjekk bankutskriften Anonymous poster hash: 4039f...630 Trenger ikke, det er ikke noe administrasjonsgebyr der. Mulig du tenker på hvis man velger papirfaktura, men hvem gjør det i våre dager? Anonymous poster hash: c2b7a...6d7 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #11 Skrevet 8. juli 2015 https://www.trumfvisa.no/om-trumf-visa/hva-koster-trumf-visa/ Anonymous poster hash: 4039f...630
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #12 Skrevet 8. juli 2015 Sjekk bankutskriften Anonymous poster hash: 4039f...630 https://www.trumfvisa.no/om-trumf-visa/hva-koster-trumf-visa/ Så nei ingen gebyr. Anonymous poster hash: 56801...35e
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #13 Skrevet 8. juli 2015 https://www.trumfvisa.no/om-trumf-visa/hva-koster-trumf-visa/ Anonymous poster hash: 4039f...630 Jepp, kr 0 Anonymous poster hash: c2b7a...6d7
Auroressa Skrevet 8. juli 2015 Forfatter #14 Skrevet 8. juli 2015 Er ingen trumf visa gebyr vist man velger e-faktura Noe jeg har på alle mine regninger. Jeg fikk innviet kreditt på 10.000, da man ikke fikk satt det lavere. For meg hadde det holdt meg 5000,- Men skal ringe inn til trumf når jeg mottar kortet for å forhøre meg om det går ann å sette det ned. Jeg har god kontroll på min økonomi, bruker kredittkort oftere enn vanlig visa. Betaler alltid før forfall. Det er ingen renter på trumf visa vist man betaler før forfall. Med andre ord så ser jeg egentlig bare vinn vinn på det , hvertfall vist det er slik at man får 2% trumf bonus når man handler hvor det er trumf, i tillegg til 1% utover det man handler andre steder. Lurte bare på om andre hadde erfaringer med kortet.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #15 Skrevet 8. juli 2015 Jeg bruker konsekvent trumf visa når jeg handler. Hittil i år har jeg "tjent" 1600 kr på det med prosentene jeg får. Betaler med trumf visa (det er 2 % istedenfor 1 % som er med vanlig kort), og overfører pengene til visakortet i slutten av hver md, eller overfører litt nå og da når jeg har noe ekstra. Anonymous poster hash: 9f5d1...a3e 1
Auroressa Skrevet 8. juli 2015 Forfatter #16 Skrevet 8. juli 2015 Supert Får man overført det man har brukt på trumf visa direkte? eller må man vente på månedlig e-faktura? : )
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #17 Skrevet 8. juli 2015 Supert Får man overført det man har brukt på trumf visa direkte? eller må man vente på månedlig e-faktura? : ) Neida behøver ikke vente på noe som helst. Betaler inn når du vil og det beløpet du vil. Får jo tilsendt månedlige faktura på epost da selvfølgelig, men du styrer alt selv. Jeg har noen få ganger bare betalt minimumsbeløpt (250 kr) og senere betalt alt på èn gang når jeg fikk feriepenger o.l. Men som oftest overfører jeg ofte slik at jeg ikke behøver å betale noen renter. Tror vel det er 30 dager rentefritt, så om du tilbakebetaler innen 30 dager hele tiden så får du ingen kostnader i det hele tatt. Anonymous poster hash: 9f5d1...a3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå